Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
zive vysilani - online seminar udrzovani a ro zvoj vztahu se stavajicimi zakazniky aneb zvy sovani obratu s minimalnimi naklady

Studium-Kurzy.cz
HandMade by HANNDE.com













ŠKOLENÍ: ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář UDRŽOVÁNÍ A ROZVOJ VZTAHŮ SE STÁVAJÍCÍMI ZÁKAZNÍKY aneb zvyšování obratů s minimálními náklady # STUDIO W






Motto: „Rozvíjet vztahy a obchod se stávajícími zákazníky je efektivnější a levnější, než získávat nové. Využijte tento potenciál na maximum.“Určeno pro obchodní zástupce, manažery prodeje, manažery pro klíčové zákazníky, pracovníky zákaznického servisu a všechny ty, jejichž úkolem je dlouhodobá péče o svěřené zákazníky.Cíl: Porozumět tomu, jak dlouhodobě udržovat otevřené a oboustranně příjemné a přínosné vztahy se zákazníky, jak se vyvarovat obvyklých chyb při péči o zákazníky (nezájem či naopak přílišné obtěžování) a využívat obchodní potenciál.Obsah: * Jsem spíše typ lovce nových zákazníků nebo je má silná stránka spíše udržování stávajících? – malý test* Co vytváří dlouhodobý vztah a co ho naopak může zničit* Nebuďte „sales prevention managerem“, tedy tím, kdo zákazníky – byť nevědomě – odrazuje od nákupu* Frekvence kontaktů – volba té optimální* Past „jezdím více tam, kde je to příjemné, než tam, kde to má smysl“ a jak se jí vyhnout* Projevy zájmu o zákazníka* Tipy na postupy, jimiž zlepšíte své postavení v očích zákazníka* Formální a neformální vztahy – kde je ta správná hranice?* Tipy a příklady z praxeMetody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, příklady z praxe lektora i účastníků.

Obsah kurzu - školení     Motto: „Rozvíjet vztahy a obchod se stávajícími zákazníky je efektivnější a levnější, než získávat nové. Využijte tento potenciál na maximum.“Určeno pro obchodní zástupce, manažery prodeje, manažery pro klíčové zákazníky, pracovníky zákaznického servisu a všechny ty, jejichž úkolem je dlouhodobá péče o svěřené zákazníky.Cíl: Porozumět tomu, jak dlouhodobě udržovat otevřené a oboustranně příjemné a přínosné vztahy se zákazníky, jak se vyvarovat obvyklých chyb při péči o zákazníky (nezájem či naopak přílišné obtěžování) a využívat obchodní potenciál.Obsah: * Jsem spíše typ lovce nových zákazníků nebo je má silná stránka spíše udržování stávajících? – malý test* Co vytváří dlouhodobý vztah a co ho naopak může zničit* Nebuďte „sales prevention managerem“, tedy tím, kdo zákazníky – byť nevědomě – odrazuje od nákupu* Frekvence kontaktů – volba té optimální* Past „jezdím více tam, kde je to příjemné, než tam, kde to má smysl“ a jak se jí vyhnout* Projevy zájmu o zákazníka* Tipy na postupy, jimiž zlepšíte své postavení v očích zákazníka* Formální a neformální vztahy – kde je ta správná hranice?* Tipy a příklady z praxeMetody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, příklady z praxe lektora i účastníků.




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí
  • Na základě Vaší objednávky obratem obdržíte vstupenku[y] a fakturu. Zaslané přihlášky jsou závazné. Jako doklad o zařazení do semináře Vám zašleme vstupenku[y], plánek umístění našich učeben a proformafakturu. Vstupenka je přenosná. Daňový doklad Vám zašleme po přijetí platby nebo po uskutečnění kurzu .
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHKurzy: ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ








ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář UDRŽOVÁNÍ A ROZVOJ VZTAHŮ SE STÁVAJÍCÍMI ZÁKAZNÍKY aneb zvyšování obratů s minimálními náklady

Strana: | 1 << | 2 | 3 | 4 | >> 20 | Celkem: 213 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | ŽIVÉ | VYSÍLÁNÍ | online



https://studium-kurzy.cz/skoleni_92687_zive-vysilani---online-seminar-udrzovani-a-rozvoj-vztahu-se-stavajicimi-zakazniky-aneb-zvysovani-obratu-s-minimalnimi-naklady.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde