Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
efektivni komunikace – neverbalni a verbaln i komunikace zvladani konfliktnich situaci

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací # 1. VOX a.s.

Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích využít asertivní i antistresové metody, abyste lépe zvládli vypjaté situace i komunikační manipulátory. Jedním ze spouštěčů konfliktů je i řeč těla. Proto se naučíte lépe číst shluky gest druhých a zvládat svoji vlastní řeč těla. Porozumíte tomu, jak jsou naše mysl a tělo propojeny a co to v komunikaci vyvolává. Pro zvýšení vašeho úspěchu v komunikaci přidáme i pár tipů pro práci s hlasem. * • základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování, • co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích, • jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili, • význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky, • 3 typy chování, jejich typické znaky a důsledky v komunikaci, • zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů, • typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat, • lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik, • antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací, • jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání, • využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci, • správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat, • práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování. Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak účastníci dostanou zpětnou vazbu šitou na míru, která jim pomůže odstranit překážky, změnit jejich komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními situacemi a příklady, aby si vše co nejlépe zapamatovali a v běžném životě pak správně využili.




• základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování,• co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích,• jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili,• význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky,• 3 typy chování, jejich typické znaky a důsledky v komunikaci,• zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů,• typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat,• lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik,• antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací,• jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání,• využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci,• správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat,• práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování.Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak účastníci dostanou zpětnou vazbu šitou na míru, která jim pomůže odstranit překážky, změnit jejich komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními situacemi a příklady, aby si vše co nejlépe zapamatovali a v běžném životě pak správně využili.

Obsah kurzu - školení     • základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování,• co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích,• jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili,• význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky,• 3 typy chování, jejich typické znaky a důsledky v komunikaci,• zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů,• typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat,• lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik,• antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací,• jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání,• využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci,• správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat,• práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování.Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak účastníci dostanou zpětnou vazbu šitou na míru, která jim pomůže odstranit překážky, změnit jejich komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Seminář je připraven pro každého, kdo: • se chce vyhnout zbytečným konfliktům a vypjatým situacím v komunikaci, • chce porozumět významu jednotlivých gest, mimiky i dalších signálů těla, • chce lépe pochopit sám sebe i chování druhých, zvládnout své emoce i spontánní reakce
  • Lenka Kubáčová lektorka, konzultantka, koučka
  • Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
  • Po objednání obdržíte na Vámi uvedený e-mail zálohovou fakturu s organizačními pokyny. Částku je možno uhradit hotově v místě konání nebo bankovním převodem. Počítačové kurzy je možné platit pouze bezhotovostně. Bezplatné storno semináře přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před jeho zahájením. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy na seminář vůbec nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu semináře.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHKurzy: Efektivní komunikace


Říjen 2020 # * Rekvalifikační kurz akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy- MSMT 1876 - 2016-1 - 56 a MSMT-35906 - 2018-1 - 646. Autorizace Ministerstva průmyslu a obchodu ČR pro profesní kvalifikaci Specialista marketingu (kód: 66-021-N) - číslo autorizace ...   Kurz od firmy: Centrum služeb pro podnikání s.r.o.
Říjen 2020 # * Rekvalifikační kurz akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy - číslo akreditace MSMT - 1876 - 2016-1 - 56 a MSMT-35906 - 2018-1 - 464. Autorizace Ministerstva průmyslu a obchodu ČR pro profesní kvalifikacei Specialista marketingu (kód: 66-021-N) - ...   Kurz od firmy: Centrum služeb pro podnikání s.r.o.
Červenec 2020 # Cíl kurzu Rozvinout dovednosti asistentek v celé jejich šíři tak, aby se staly nepostradatelnou podporou svému šéfovi. Zaměření kurzu Kurz je určen jak pro začínající asistentky, aby získaly pevné základy a jistotu v této profesi, tak pro zkušené asistentky, které se chtějí ve své profesi dále rozvíjet a zdo...   Kurz od firmy: NICOM, a.s.


Červenec 2020 # Místo SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 Přednáší Lenka Kubáčová (lektorka, konzultantka, koučka) Poznámka Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb a hravých cvičení. Každý účastník odejde s doporučením, jakým směrem své ...   Kurz od firmy: NICOM, a.s.
Srpen 2020 # Místo SMOSK (K CENTRUM), Senovážné náměstí 23, Praha 1 Lektor Ing. Radka Loja, FCCA (auditorka, lektorka, terapeutka) Poznámka V ceně semináře jsou podkladové materiály a celodenní občerstvení. Každý účastník obdrží na konci semináře OSVĚDČENÍ ...   Kurz od firmy: NICOM, a.s.
Září 2020 # A. ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty. Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří ...   Kurz od firmy: STUDIO W
Červenec 2020 # Cíl kurzu Zlepšit komunikaci a spolupráci mezi vašim oddělením a technicky specifickým IT oddělením ve vaší firmě. Zaměření kurzu Kurz je určen pro administrativní pracovníky a zaměstnance, kteří potřebují základní přehled v IT, spolupracovat s IT a chtějí s kolegy umět dosahovat lepších výsledků jednodušeji. ...   Kurz od firmy: NICOM, a.s.
Červenec 2020 # Cíl kurzu Naučit se efektivně komunikovat v obtížných situacích. Zaměření kurzu Kurz je vhodný pro každého, kdo se chce vydat na cestu zlepšování svých komunikačních dovedností v jakémkoliv oboru a rovině života, doporučujeme jej každému, kdo v práci musí jednat s lidmi. Studijní materiály Tištěné ...   Kurz od firmy: NICOM, a.s.
Červenec 2020 # Cíl kurzu Naučit se efektivně komunikovat na rozhraní mezi technicky a netechnicky specifickými odděleními a tématy. Zaměření kurzu Kurz je určen pro pracovníky a zaměstnance, kteří chtějí lépe pochopit ostatní lidi a dosahovat tak svých i společných cílů a být efektivnější v komunikaci se specifickými skupinami ...   Kurz od firmy: NICOM, a.s.
Červenec 2020 # V rámci celého semináře získáte komplexní přehled o práci s texty v MS Word v kombinaci s tabulkami, které zrychlí vaši každodenní práci v MS Excel. Výsledky se naučíte prezentovat v programu MS PowerPoint tak, aby byl celkový dojem ze získaných i prezentovaných dat co možná nejvyšší. * Práce s textem, tabulkami i prezentacemi – ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Srpen 2020 # Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a ...   Kurz od firmy: Top Vision


Červenec 2020 # Cíl kurzu Naučit se srozumitelně a efektivně komunikovat své myšlenky v online prostředí. Zaměření kurzu Kurz je vhodný pro každého, kdo v práci komunikuje on-line s kolegy, vzdáleně řeší zadávání a kontrolu úkolů, pro projektové manažery, kteří chtějí zlepšit svoji on-line komunikaci se zákazníkem a vzdálené ...   Kurz od firmy: NICOM, a.s.


Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

Strana: | 1 << | 2 | 3 | 4 | >> 11 | Celkem: 118 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Efektivní | komunikace | neverbální



https://studium-kurzy.cz/skoleni_87430_efektivni-komunikace-–-neverbalni-a-verbalni-komunikace--zvladani-konfliktnich-situaci.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde