Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
produktove portfolio a jeho vliv na marketing

Studium-Kurzy.cz
HandMade by HANNDE.com













ŠKOLENÍ: Produktové portfolio a jeho vliv na marketing # ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

Produkt je nedílnou součástí obchodu a tím i marketingu. Existují dokonce strategie založené přímo na produktu tzv. produktovém marketingu. S rostoucí specializací a sofistikovaností produktů především v oblasti B2B, roste potřeba vytvoření komunikace, která bude více srozumitelná cílovým spotřebitelům a vyvolá požadovanou reakci na marketingové kampaně. Dozvíte se osvědčené a úspěšné metody, které vám umožní dosáhnout vytyčeného cíle. * Produkt je nedílnou součástí obchodu a tím i marketingu. Existují dokonce strategie založené přímo na produktu tzv. produktovém marketingu. S rostoucí specializací a sofistikovaností produktů především v oblasti B2B, roste potřeba vytvoření komunikace, která bude více srozumitelná cílovým spotřebitelům a vyvolá požadovanou reakci na marketingové kampaně. Dozvíte se osvědčené a úspěšné metody, které vám umožní dosáhnout vytyčeného cíle. Charakteristiky produktu   Charakteristiky produktu   Produktové strategie   Produktový marketing   Zavádíme nový produkt   Produktové průzkumy jako marketingový nástroj  




Charakteristiky produktu Produkt B2B vs. B2C Životní cyklus Prodejní cyklus a jeho vliv na tvorbu marketingové strategie Produktové strategie Bostonská matice Metoda trojského koně Produktový marketing Features vs. přidané hodnoty Technologie vs. příběh Praktické příklady - Holiday karta, Felix Zavádíme nový produkt Nezbytné oblasti Product launch check list Role marketingu při vývoji produktu Produktové průzkumy jako marketingový nástroj CSAT Flash Poll On-line nástroje vhodné pro průzkmy Průvodní dopisy a jejich funkce Direct marketing a jeho účinnost Rizika spojená s průzkumy Příklady z praxe Diskuze, shrnutí, závěr

Obsah kurzu - školení     Produkt je nedílnou součástí obchodu a tím i marketingu. Existují dokonce strategie založené přímo na produktu tzv. produktovém marketingu. S rostoucí specializací a sofistikovaností produktů především v oblasti B2B, roste potřeba vytvoření komunikace, která bude více srozumitelná cílovým spotřebitelům a vyvolá požadovanou reakci na marketingové kampaně. Dozvíte se osvědčené a úspěšné metody, které vám umožní dosáhnout vytyčeného cíle.Charakteristiky produktuCharakteristiky produktuProduktové strategieProduktový marketingZavádíme nový produktProduktové průzkumy jako marketingový nástroj

Cíl školení - poznámka ke kurzu     Produkt je nedílnou součástí obchodu a tím i marketingu. Existují dokonce strategie založené přímo na produktu tzv. produktovém marketingu. S rostoucí specializací a sofistikovaností produktů především v oblasti B2B, roste potřeba vytvoření komunikace, která bude více srozumitelná cílovým spotřebitelům a vyvolá požadovanou reakci na marketingové kampaně. Dozvíte se osvědčené a úspěšné metody, které vám umožní dosáhnout vytyčeného cíle.




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Organizační informace pro účastníky školení Školení standardně probíhají v učebnách Školicího centra ICT Pro v Brně, na ulici Sochorova 38, Brno-Žabovřesky, případně u zákaznických školení po vzájemné domluvě pořádáme běžně kurzy i ve školicích prostorách zákazníka a pro naše mimobrněnské zákazníky pořádáme skupinové kurzy i v učebnách našich partnerských výukových středisek [např. v Praze]. Zákazník je zařazen do kurzu na základě vyplněné přihlášky zaslané prostřednictvím on-line přihlášky nebo emailem, či klasickou pozemní poštou. Po přihlášení zasíláme všem potvrzení o přijetí do kurzu , zpravidla 1-2 týdny před zahájením kurzu . Při plném obsazení kurzu , případně při nedostatku zájemců o daný termín vám bude nabídnut nejbližší možný náhradní termín. U vícedenních školení vám v případě potřeby a zájmu zajistíme rezervaci ubytování pokud možno v jednom z přilehlých ubytovacích zařízení. Uveďte prosím tyto požadavky včetně vašich dalších preferencí [termín, místo a počet dní ubytování, cenový limit, způsob platby apod.] ve vaší přihlášce na školení. Na školeních má každý účastník k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Výuka v oblasti ICT má zpravidla charakter „hands on“, což znamená, že teoretický výklad je doprovázen přímo praktickými ukázkami a aktivní prací posluchačů na PC. Ceny kurzů zpravidla zahrnují: služby kvalifikovaného školitele přípravu školení, přizpůsobení obsahu požadavkům klienta knižní publikaci k danému tématu [pokud je v ceně kurzu ], případně studentský manuál v tištěné nebo el. podobě zajištění dokumentace ke školení vydání certifikátu o absolvování kurzu zabezpečení výstupů a zpětné vazby pro zadavatele [na vyžádání] psací potřeby [poznámkový blok a tužka] oběd v blízké restauraci - pokud je v ceně kurzu občerstvení o přestávkách [káva, čaj, sušenky, minerálky apod.] využívání našich vzdělávacích prostor, strojový čas počítačů atd.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHŠkolení: Produktové portfolio


Listopad 2020 # Produkt je nedílnou součástí obchodu a tím i marketingu. Existují dokonce strategie založené přímo na produktu tzv. produktovém marketingu. S rostoucí specializací a sofistikovaností produktů především v oblasti B2B, roste potřeba vytvoření komunikace, která bude více srozumitelná cílovým ...   Kurz od firmy: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills






Produktové portfolio a jeho vliv na marketing

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Produktové | portfolio | jeho | vliv



https://studium-kurzy.cz/skoleni_59814_produktove-portfolio-a-jeho-vliv-na-marketing.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde