ŠKOLENÍ: Obtížná komunikace a vyjednávání # 1. VOX a.s.Velmi interaktivní seminář, na kterém si otestujete vlastní komunikační stereotypy, ujasníte si, která vyjednávací taktika je pro vaši typologii vhodná a odnesete si konkrétní návod, jak získané dovednosti v běžném životě prakticky využít. * • mentální vlivy v komunikaci – co vše v komunikaci rozhoduje, • jak určit hranice mei přiměřeným ovlivňováním a komunikací, • jak správně pracovat s vědomým a podvědomým záměrem, • žádoucí a nežádoucí typy vyjednávání a ovlivňování a jak je rychle rozpoznat, • principiální a poziční vyjednávání a jejich význam v komunikaci, • strategie vyjednávání BATNA, alternativy využití v praxi, • jak správně pracovat s žádoucími typy vyjednávání, • trénink, aneb komunikační a myšlenkové stereotypy.• mentální vlivy v komunikaci – co vše v komunikaci rozhoduje,• jak určit hranice mei přiměřeným ovlivňováním a komunikací,• jak správně pracovat s vědomým a podvědomým záměrem,• žádoucí a nežádoucí typy vyjednávání a ovlivňování a jak je rychle rozpoznat,• principiální a poziční vyjednávání a jejich význam v komunikaci,• strategie vyjednávání BATNA, alternativy využití v praxi,• jak správně pracovat s žádoucími typy vyjednávání,• trénink, aneb komunikační a myšlenkové stereotypy. Obsah kurzu - školení • mentální vlivy v komunikaci – co vše v komunikaci rozhoduje,• jak určit hranice mei přiměřeným ovlivňováním a komunikací,• jak správně pracovat s vědomým a podvědomým záměrem,• žádoucí a nežádoucí typy vyjednávání a ovlivňování a jak je rychle rozpoznat,• principiální a poziční vyjednávání a jejich význam v komunikaci,• strategie vyjednávání BATNA, alternativy využití v praxi,• jak správně pracovat s žádoucími typy vyjednávání,• trénink, aneb komunikační a myšlenkové stereotypy. Cíl školení - poznámka ke kurzu Velmi interaktivní seminář, na kterém si otestujete vlastní komunikační stereotypy, ujasníte si, která vyjednávací taktika je pro vaši typologii vhodná a odnesete si konkrétní návod, jak získané dovednosti v běžném životě prakticky využít.
![]() Marketing, reklama a komunikace - online kurz (možnost získání profesní kvalifikace s garancí MPO)Červenec 2022 # Cíle kurzu: Získáte ucelený přehled z oblastí marketing, reklama a komunikace. Kurz obsahuje témata: marketingové koncepce, marketingový mix, marketingový výzkum, produktová strategie, budování značky, cena a cenotvorba, tvorba marketingové ... Kurz od firmy: Centrum služeb pro podnikání s.r.o.Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situacíŘíjen 2022 # Zaměříme se na vaše konkrétní komunikační návyky, jejich příčiny a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledek, jaký si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích využít metody, kterými lépe zvládnete vypjaté situace i komunikační manipulátory. Naučíte ... Kurz od firmy: 1. VOX a.s.Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situacíListopad 2022 # Zaměříme se na vaše konkrétní komunikační návyky, jejich příčiny a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledek, jaký si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích využít metody, kterými lépe zvládnete vypjaté situace i komunikační manipulátory. Naučíte ... Kurz od firmy: 1. VOX a.s.Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situacíČervenec 2022 # Zaměříme se na vaše konkrétní komunikační návyky, jejich příčiny a možnosti, jak tyto návyky změnit, pokud vám nepřinášejí výsledek, jaký si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích využít metody, kterými lépe zvládnete vypjaté situace i komunikační manipulátory. ... Kurz od firmy: 1. VOX a.s.EFEKTIVNÍ FORMY KOMUNIKACE, přesvědčování (argumentace) - a vliv řeči těla - 2denníSrpen 2022 # Rozvoj osobnosti # Komunikovat tak, abychom dosáhli svých cílů a přitom zachovali dobré vztahy a porozumění v týmu či ve dvojici je otázkou hlubšího pochopení toho, co komunikace je a není. Komunikaci je potřeba trénovat a zlepšovat. Říká se, že není důležité, co říkáme, ale co druhá ... Kurz od firmy: STUDIO WASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 4denníZáří 2022 # Rozvoj osobnosti # Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty . Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých ... Kurz od firmy: STUDIO WASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denníZáří 2022 # Rozvoj osobnosti # Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty . Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých ... Kurz od firmy: STUDIO WASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 4denníŘíjen 2022 # Rozvoj osobnosti # Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty . Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých ... Kurz od firmy: STUDIO WASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denníŘíjen 2022 # Rozvoj osobnosti # Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty . Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých ... Kurz od firmy: STUDIO WMANAŽERSKÁ KOMUNIKACE, - MOTIVACE A HODNOCENÍ PRACOVNÍKŮ - 2denníProsinec 2022 # Organizační management a vedení lidí # Určeno pro manažery a vedoucí, kteří se chtějí dozvědět a natrénovat si, jak pomocí běžné komunikace a podávání zpětné vazby udržovat své pracovníky motivované . cíl Ujasnit si, jak naše každodenní komunikace ovlivňuje atmosféru a motivaci lidí v týmu Pochopit ... Kurz od firmy: STUDIO WASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denníÚnor 2023 # Rozvoj osobnosti # Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty . Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých ... Kurz od firmy: STUDIO WKomunikace datovou schránkou aneb „jak efektivně komunikovat (nejen) s úřady“Listopad 2022 # Novela zákona č. 300 - 2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů přináší s účinností od 1. 1. 2023 povinně zřízenou datovou schránku pro vybrané skupiny subjektů (OSVČ, právnické osoby, spolky, společenství vlastníků bytů ad.) – se zřízením datové schránky jsou ... Kurz od firmy: 1. VOX a.s.Nehledáte náhodou nějakou práci?:pokračujte zde: PraceJobs.com
|
OBEC.net, sro CZ, Brno, Potocni 8 info(at)obec.net tel: 775 193 488 |
HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků PraceJobs.com Volné pracovní místa |
[?] |
[?] |