Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
komunikace a prodej po telefonu

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: KOMUNIKACE A PRODEJ PO TELEFONU # AHA PR Agency, s.r.o.

Cold calling neboli volání naslepo patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu. Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě, domluvit osobní setkání nebo prodat po telefonu je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka. Vydatný trénink, zaměřený na kontakt s klientem, jak hovořit s potenciálním zákazníkem a napoprvé zaujmout, struktura hovoru, dojednání obchodu nebo schůzky. Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachova




OBSAH Pravidla akvizičních telefonátů a prodeje po telefonu Struktura telefonátu Získávání informací od klientů v omezeném čase Citlivé vedení hovoru s klientem Volba vhodných slov a jejich dopady na další průběh hovoru Jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta Čtení zákazníků na základě jejich slov a vět Efektivní využívání otázek Zpracování námitek klientů Domluvení schůzky nebo prodeje - proces, struktura Zvládání stresu a řešení těžkých a náročných situací TERMÍN 18.06.2020 (9,00 - 16,00 hod.) poslední volné místo ::-) další termín v červenci dle dohody se zájemci


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Cold calling neboli volání naslepo patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu. Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě, domluvit osobní setkání nebo prodat po telefonu je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka. Vydatný trénink, zaměřený na kontakt s klientem, jak hovořit s potenciálním zákazníkem a napoprvé zaujmout, struktura hovoru, dojednání obchodu nebo schůzky. Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachovat vnitřní klid, překonat dílčí neúspěch a nenechat se jím odradit? Jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal? Jak mám působit, abych nebyl - a vnímaný - á jako další otravný telefonát? URČENO pracovníkům call center, obchodníkům, podpoře obchodu, asistentkám či podnikatelům, kteří oslovují potenciální klienty PŘÍNOS odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům zvýšení jistoty v telefonickém prodeji a sjednávání schůzek
  • * cí od klientů v omezeném čase Citlivé vedení hovoru s klientem Volba vhodných slov a jejich dopady na další průběh hovoru Jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta Čtení zákazníků na základě jejich slov a vět Efektivní využívání otázek Zpracování námitek klientů Domluvení schůzky nebo prodeje - proces, struktura Zvládání stresu a řešení těžkých a náročných situací
  • Objednavatel - posluchač uhradí částku školného dle instrukcí pořádající agentury, které obdrží po vyplnění přihlášky na tomto serveru. Zároveň objednavatel - posluchač obdrží informace o storno podmínkách agentury, které jsou považovány v případě nevyjádření nesouhlasu objednavatelem - posluchačem za schválené.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHKurzy: KOMUNIKACE PRODEJ


Červen 2020 # Cold calling neboli volání naslepo patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu. Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě, domluvit osobní setkání nebo prodat po telefonu je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka. Vydatný trénink, zaměřený na kontakt s klientem, jak hovořit s potenciálním ...   Kurz od firmy: AHA PR Agency, s.r.o.






KOMUNIKACE A PRODEJ PO TELEFONU

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | KOMUNIKACE | PRODEJ | TELEFONU




[?]
https://studium-kurzy.cz/skoleni_88447_komunikace-a-prodej-po-telefonu.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde