Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
efektivni komunikace – neverbalni a verbaln i komunikace zvladani konfliktnich situaci

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací # 1. VOX a.s.

Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích využít asertivní i antistresové metody, abyste lépe zvládli vypjaté situace i komunikační manipulátory. Jedním ze spouštěčů konfliktů je i řeč těla. Proto se naučíte lépe číst shluky gest druhých a zvládat svoji vlastní řeč těla. Porozumíte tomu, jak jsou naše mysl a tělo propojeny a co to v komunikaci vyvolává. Pro zvýšení vašeho úspěchu v komunikaci přidáme i pár tipů pro práci s hlasem. * • základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování, • co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích, • jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili, • význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky, • 3 typy chování, jejich typické znaky a důsledky v komunikaci, • zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů, • typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat, • lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik, • antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací, • jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání, • využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci, • správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat, • práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování. Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak účastníci dostanou zpětnou vazbu šitou na míru, která jim pomůže odstranit překážky, změnit jejich komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními situacemi a příklady, aby si vše co nejlépe zapamatovali a v běžném životě pak správně využili.




• základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování,• co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích,• jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili,• význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky,• 3 typy chování, jejich typické znaky a důsledky v komunikaci,• zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů,• typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat,• lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik,• antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací,• jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání,• využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci,• správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat,• práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování.Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak účastníci dostanou zpětnou vazbu šitou na míru, která jim pomůže odstranit překážky, změnit jejich komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními situacemi a příklady, aby si vše co nejlépe zapamatovali a v běžném životě pak správně využili.

Obsah kurzu - školení     • základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování,• co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích,• jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili,• význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky,• 3 typy chování, jejich typické znaky a důsledky v komunikaci,• zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů,• typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat,• lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik,• antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací,• jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání,• využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci,• správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat,• práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování.Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak účastníci dostanou zpětnou vazbu šitou na míru, která jim pomůže odstranit překážky, změnit jejich komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Seminář je připraven pro každého, kdo: • se chce vyhnout zbytečným konfliktům a vypjatým situacím v komunikaci, • chce porozumět významu jednotlivých gest, mimiky i dalších signálů těla, • chce lépe pochopit sám sebe i chování druhých, zvládnout své emoce i spontánní reakce
  • Lenka Kubáčová lektorka, konzultantka, koučka
  • Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
  • Po objednání obdržíte na Vámi uvedený e-mail zálohovou fakturu s organizačními pokyny. Částku je možno uhradit hotově v místě konání nebo bankovním převodem. Počítačové kurzy je možné platit pouze bezhotovostně. Bezplatné storno semináře přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před jeho zahájením. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy na seminář vůbec nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu semináře.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHKurzy: Efektivní komunikace


Duben 2020 # Místo SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 Přednáší Lenka Kubáčová (lektorka, konzultantka, koučka) Poznámka Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb a hravých cvičení. Každý účastník odejde s doporučením, jakým směrem své ...   Kurz od firmy: NICOM, a.s.
Květen 2020 # Jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe? Potřebujete odhalit, co říkáte řečí svého těla? Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a rušivé tělesné signály. Nacvičíme asertivní reakce a techniky v konfliktech. Určíme manipulátory ve vašem okolí, osvojíme si principy komunikace ve stresu a ...   Kurz od firmy: Top Vision
Červen 2020 # Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky ...   Kurz od firmy: Top Vision


Září 2020 # Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Říjen 2020 # Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Prosinec 2020 # Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Květen 2020 # Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Červen 2020 # Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Červenec 2020 # Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Červen 2020 # Zažíváte porady, které jsou často jen ztrátou času? Špatně připravené porady? Porady bez výstupů a zápisů? Asi bychom všichni dokázali vyjmenovat spoustu dalších problémů a chyb, které provázejí většinu porad. I když je porada v mnoha směrech velmi důležitým nástrojem týmové komunikace, zůstává její ...   Kurz od firmy: Top Vision
Červen 2020 # Cílem tohoto akreditovaného kurzu je, aby si účastníci rozšířili, doplnili a upevnili znalosti a dovednosti týkající se efektivní komunikace s dětmi.  Obsahem kurzu jsou základní informace o verbální komunikaci se zaměřením na specifické podmínky ve vzdělávacím procesu. Kurz se bude věnovat technikám efektivní komunikace a způsobu, jak je při komunikaci s ...   Kurz od firmy: ACZ, vzdělávací centrum


Červen 2020 # Kurz vás seznámí s tématem komunikace nejen v prostředí sociálních služeb. Rozpoznáte negativní projevy verbální a neverbální komunikace a naučíte se, jak je odbourat. Zjistíte, jaké jsou metody efektivní a úspěšné komunikace a vyzkoušíte si je používat. Naučíte se odhadnout typ komunikačního partnera a jednat s ním podle jeho ...   Kurz od firmy: ACZ, vzdělávací centrum


Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

Strana: | 1 << | >> 2 | Celkem: 16 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Efektivní | komunikace | neverbální



https://studium-kurzy.cz/skoleni_87430_efektivni-komunikace-–-neverbalni-a-verbalni-komunikace--zvladani-konfliktnich-situaci.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde