Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
jedname s klientem po telefonu

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Jednáme s klientem po telefonu # 1. VOX a.s.

V průběhu tohoto semináře: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, • zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem, • pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat, • začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při řešení námitek a reakcí klienta. * • struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem, • komunikační úrovně a komunikační bloky, • ledovec zákaznické motivace, • zlatá pravidla telefonování, • typy otázek a jejich prezentace klientovi, • na co si dát v rozhovoru pozor, • námitky a jak s nimi pracovat, • typologie klientů, • komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru. Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti: • jak obchodovat po telefonu, • jak po telefonu zaujmout, • sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci), • práce s doporučením.




• struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem,• komunikační úrovně a komunikační bloky,• ledovec zákaznické motivace,• zlatá pravidla telefonování,• typy otázek a jejich prezentace klientovi,• na co si dát v rozhovoru pozor,• námitky a jak s nimi pracovat,• typologie klientů,• komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:• jak obchodovat po telefonu,• jak po telefonu zaujmout,• sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),• práce s doporučením.

Obsah kurzu - školení     • struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem,• komunikační úrovně a komunikační bloky,• ledovec zákaznické motivace,• zlatá pravidla telefonování,• typy otázek a jejich prezentace klientovi,• na co si dát v rozhovoru pozor,• námitky a jak s nimi pracovat,• typologie klientů,• komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:• jak obchodovat po telefonu,• jak po telefonu zaujmout,• sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),• práce s doporučením.

Cíl školení - poznámka ke kurzu     V průběhu tohoto semináře: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, • zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem, • pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat, • začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při řešení námitek a reakcí klienta.




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Seminář je určen všem, kteří využívají telefon jako pracovní nástroj: ať už ke sjednávání schůzek po telefonu, nebo přímo k nabídce a uzavírání obchodu. Je určen pro začínající a mírně pokročilé, kteří cítí potřebu se ve svém telefonickém umu zdokonalit a najít nové cesty v komunikaci navenek.
  • Lenka Kubáčová lektorka, konzultantka, koučka
  • Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
  • Po objednání obdržíte na Vámi uvedený e-mail zálohovou fakturu s organizačními pokyny. Částku je možno uhradit hotově v místě konání nebo bankovním převodem. Počítačové kurzy je možné platit pouze bezhotovostně. Bezplatné storno semináře přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před jeho zahájením. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy na seminář vůbec nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu semináře.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHŠkolení: Jednáme klientem


Listopad 2020 # V průběhu tohoto semináře: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, • zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem, • pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat, • začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Květen 2020 # V průběhu tohoto semináře: • se naučíte správné komunikační postupy, • pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem, • zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem, • pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat, • začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.






Jednáme s klientem po telefonu

Strana: | >> 1 << | Celkem: 2 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Jednáme | klientem | telefonu



https://studium-kurzy.cz/skoleni_87415_jedname-s-klientem-po-telefonu.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde