Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
inventarizace od a do z v prispevkovych organ izacich

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Inventarizace od A do Z v příspěvkových organizacích # Český institut interních auditorů, z.s.

Pro mírně pokročilé a pokročilé, je vhodná základní znalost účetnictví a povědomí o účetních postupech pro příspěvkové o Určeno pro Určeno zejména pro pracovníky ekonomických oddělení a interní auditory příspěvkových organizací, stejně tak i pro externí auditory, daňové poradce, ekonomy, kteří s příspěvkovými organiza




Pro mírně pokročilé a pokročilé, je vhodná základní znalost účetnictví a povědomí o účetních postupech pro příspěvkové o Určeno pro Určeno zejména pro pracovníky ekonomických oddělení a interní auditory příspěvkových organizací, stejně tak i pro externí auditory, daňové poradce, ekonomy, kteří s příspěvkovými organizacemi spolupracují. Cíl semináře Vysvětlit jak správně přistupovat k inventarizaci zejména v rámci uzavírání účetního období včetně vazby na příslušné evidence a postupy v průběhu účetního období a na příkladu ukázat jak v příspěvkové organizaci inventarizaci provést. Obsah semináře Základní požadavky na inventarizaci dle zákona. Evidence ve vazbě na inventarizovaný majetek a závazky (dlouhodobý majetek, pohledávky, závazky,…). Inventarizační identifikátor. Plán inventur. Inventarizační komise. Provedení fyzické inventury. Provedení dokladové inventury. Inventarizace vybraného majetku. Ověření na stav v účetnictví. Inventurní soupisy, inventurní zápisy. Promítnutí výsledků inventur do účetnictví.

Obsah kurzu - školení     Pro mírně pokročilé a pokročilé, je vhodná základní znalost účetnictví a povědomí o účetních postupech pro příspěvkové o Určeno pro Určeno zejména pro pracovníky ekonomických oddělení a interní auditory příspěvkových organizací, stejně tak i pro externí auditory, daňové poradce, ekonomy, kteří s příspěvkovými organizacemi spolupracují. Cíl semináře Vysvětlit jak správně přistupovat k inventarizaci zejména v rámci uzavírání účetního období včetně vazby na příslušné evidence a postupy v průběhu účetního období a na příkladu ukázat jak v příspěvkové organizaci inventarizaci provést. Obsah semináře Základní požadavky na inventarizaci dle zákona. Evidence ve vazbě na inventarizovaný majetek a závazky (dlouhodobý majetek, pohledávky, závazky,…). Inventarizační identifikátor. Plán inventur. Inventarizační komise. Provedení fyzické inventury. Provedení dokladové inventury. Inventarizace vybraného majetku. Ověření na stav v účetnictví. Inventurní soupisy, inventurní zápisy. Promítnutí výsledků inventur do účetnictví.




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Ing. Nebuželská Miroslava ACCA, CISA
  • * seminář 19600 7. 11. 2019* ÚROVEŇ Pro mírně pokročilé a pokročilé, je vhodná základní znalost účetnictví a povědomí o účetních postupech pro příspěvkové o
  • Informace k platbě: V den konání semináře vystavujeme účastníkům fakturu. V ceně semináře jsou zahrnuty studijní materiály a účastníkům bude poskytnuto drobné občerstvení. Obědy ani ubytování nezajišťujeme. Výukové aktivity a semináře uvedené v katalogu odpovídají požadavkům CPE. Pro případ prodlení s úhradou objednaných služeb je ČIIA oprávněn účtovat sankční úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky denně. Za den splnění závazku je považován den, ve kterém je dlužná částka připsána na účet ČIIA. Pozdní úhrada může mít za následek mimo jiné neposkytování dalších služeb ČIIA pro dlužníka. Přihlášku je nutno doručit nejpozději 5 dní před zahájením akce. Veškeré změny a případná storno objednávek jsou přijímána pouze písemně nebo e-mailem s žádostí o potvrzení . ČIIA si vyhrazuje právo vzdělávací akci zrušit. ČIIA si vyhrazuje právo změnit smluvní podmínky v případě specifických podmínek kurzů. Tyto změny budou vždy uvedeny u nabídky konkrétní vzdělávací akce. Storno poplatky: Lhůta pro výpočet storno poplatků se začíná počítat dnem předcházejícím dni konání akce, den doručení se započítává do lhůty. Pro výpočet lhůt se použijí pracovní dny. Za den doručení storno oznámení se považuje den převzetí elektronické zprávy potvrzení o přečtení nebo den převzetí listinné podoby storno oznámení. * 0 % - nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce; * 50 % - 4 - 3 pracovní dny před zahájením akce; * 70 % - 2 -1 pracovní dny před zahájením akce; * 100 % - méně než 1 den před zahájením akce;

SEARCHKurzy: Inventarizace


Červen 2020 # Neuvedeno * • Právní úprava inventarizace. • Vnitřní předpisy účetní jednotky pro inventarizaci. • Fyzická a dokladová inventura jednotlivých položek majetku a závazků (dluhů). • Inventurní soupisy a inventarizační zápisy. • Vypořádání inventarizačních ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Září 2020 # Určeno pro účetní a pracovníky ekonomických oddělení podnikatelských subjektů. Cíl: Dobře vedená evidence a provedená inventarizace majetku. Obsah: * Základní charakteristika majetku – dlouhodobého, drobného, oběžného * Způsoby oceňování majetku – pořizovací cena, vlastní náklady a reprodukční pořizovací cena * Evidence majetku – ...   Kurz od firmy: Studio W
Říjen 2020 # * Požadované cíle – priorita vlastnického přístupu k majetku - Formální a věcné přístupy k provádění inventarizace dříve a dnes - Zvýšení jistoty vlastníků o stavu a pohybu majetku – reakce na potřeby vlastníka ...   Kurz od firmy: Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová






Inventarizace od A do Z v příspěvkových organizacích

Strana: | >> 1 << | Celkem: 3 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Inventarizace



https://studium-kurzy.cz/skoleni_83707_inventarizace-od-a-do-z-v-prispevkovych-organizacich.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde