Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
vedeni personalni agendy a personalni adminis trativy

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: VEDENÍ PERSONÁLNÍ AGENDY A PERSONÁLNÍ ADMINISTRATIVY # Intellego - vzdělávací agentura

Školení je určeno personalistům, zaměstnancům personálního oddělení, vedoucím zaměstnancům a všem, kteří ve firmě zodpovídají za vedení personální agendy. Lektor kurzu: Ing. Alena CHLÁDKOVÁ Odborná poradkyně pro personalistiku a odměňování, členka Kolegia expertů AKV Praha, autorka odborných publikací a článků, zkušená lektorka. Další informace: Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu a podkladové materiály. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma.




Přehled právních předpisů nutných pro vedení personální agendy a odměňování, informace o aktuálních legislativních změnách v roce 2019, schválené a připravované změny pro rok 2020.  Stav projednávání velké novely zákoníku práce . Vznik pracovního poměru, povinnosti zaměstnavatele před vznikem, vstupní lékařská prohlídka, informace, osobní údaje - zjišťování, zpracování, ochrana, zbytečné chyby praxe. Pracovní smlouva a jmenování – povinná a možná ujednání v pracovní smlouvě, sjednání či stanovení mzdy a platu, mzdový a platový výměr, jmenovací dekret. Nejčastější chyby v této oblasti a jak se jim vyhnout v personalistické praxi.  Povinnosti personalistů a vedoucích zaměstnanců v průběhu trvání pracovního poměru a při změnách pracovního poměru  Povinnosti v oblasti pracovní doby – rozvržení, přestávky, evidence, práce přesčas, práce ve svátek, vazba na odměňování – jednotlivé příplatky, náhradní volno, souběh příplatků.   Překážky v práci Skončení pracovního poměru – povinnosti vedoucího a personalisty, odstupné  Doručování písemností v oblasti pracovněprávní  Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr – praktické využívání  Povinnosti v oblasti poskytování dovolené – nárok, čerpání, dovoolená na konci roku.  Aktuální otázky odměňování ve mzdové a platové sféře – platové tarify a příplatky ve veřejných službách a správě, minimální mzda a nejnižší úrovně zaručené mzdy - doplatky, jednotlivé složky mzdy nebo platu Na co se zaměřují kontrolní orgány, jak odstranit chyby a vyhnout se možným sankcím, kdo za co zodpovídá v pracovněprávních vztazích u zaměstnavatele.     Aktuální problémy a výkladová stanoviska. Informace o legislativních změnách v oblasti pracovněprávní včetně odměňování a stavu legislativy ke dni konání semináře.  Diskuze, zodpovězení dotazů účastníků


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Školení je určeno personalistům, zaměstnancům personálního oddělení, vedoucím zaměstnancům a všem, kteří ve firmě zodpovídají za vedení personální agendy.
  • Ing. Alena CHLÁDKOVÁ Odborná poradkyně pro personalistiku a odměňování, členka Kolegia expertů AKV Praha, autorka odborných publikací a článků, zkušená lektorka.
  • Další informace: Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu a podkladové materiály. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma.
  • 1. Úvodní ustanovení Tyto obchodní podmínky [dále jen „obchodní podmínky“] společnosti Petr Černoch [Intellego - vzdělávací agentura] se sídlem Kmochova 21, 779 00 Olomouc, IČ 74693697 [dále jen „poskytovatel“], upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89 - 2012 Sb., občanský zákoník [dále jen „občanský zákoník“], vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vznikající na základě a v souvislosti se smlouvou o poskytování služeb ohledně zajišťování vzdělávacích akcí [dále jen „smlouva o poskytování služeb“] uzavíranou mezi poskytovatelem a jinou fyzickou či právnickou osobou [dále jen „objednatel“]. Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto nejsou dotčeny práva a povinnosti smluvních stran vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Smlouva o poskytování služeb se uzavírá na základě návrhu na uzavření smlouvy o poskytování služeb [objednávky] učiněné ze strany objednatele prostřednictvím objednávkového formuláře umístěného na webové stránce [dále jen „objednávka“]. Objednatel je povinnen vyplnit pravdivě veškeré požadované údaje. 2. Uzavření smlouvy o poskytování služeb On-line obchod poskytovatele umístěný na webovém rozhraní obsahuje bližší informace o vzdělávacích akcích zajišťovaných poskytovatelem [dále jen jako „vzdělávací akce“]. Nabídka vzdělávacích akcí zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webové stránce. Odesláním objednávky objednatel souhlasí se zněním Obchodních podmínek a programem vzdělávací akce [lektor, obsah, cena, datum konání, místo konání]. Odeslání objednávky je bráno jako závazné přihlášení účastníků na vzdělávací akci. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu termínu školení. 3. Storno podmínky Účastníci jsou zařazeni dle pořadí došlých objednávek. Poskytovatel má právo objednávku zrušit v případě dosažení maximální kapacity účastníků na vzdělávací akci. V takovém případě se poskytovatel zavazuje vrátit objednavateli účastnický poplatek. V případě neúčasti objednatele na vzdělávací akci nebude objednateli poskytnuta finanční či nefinanční náhrada. Objednatel má právo vyslat náhradníka. V případě zrušení přihlášky nejpozději 5 pracovních dnů před konáním vzdělávací akce bude účtován stornovací poplatek ve výši 30 % z ceny vzdělávací akce [bez DPH]. Na pozdější storno není možné brát z provozních důvodů zřetel a objednavateli vzniká povinnost uhradit účastnický poplatek. Objednatel se může ze vzdělávací akce odhlásit výhradně prostřednictvím emailu zaslaného na adresu pořadatele. 4. Ochrana osobních údajů Ochrana osobních údajů objednatele, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101 - 2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Objednatel souhlasí se zpracováním osobních údajů poskytovatelem, a to pro účely evidence smlouvy o poskytování služeb a plnění práv a povinností s touto smlouvou souvisejících. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje bud

SEARCHKurzy: VEDENÍ PERSONÁLNÍ AGENDY


Květen 2020 # Na semináři získáte ucelenou představu, jak správně vést personální a mzdovou agendu. Budete vědět vše podstatné o mzdovém auditu. * • zápočtový list, jeho náležitosti a jeho předání, • ochrana osobních údajů, • osobní spis, • dovolená, nárok na dovolenou, krácení, převody zůstatků, proplacení dovolené, • ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.






VEDENÍ PERSONÁLNÍ AGENDY A PERSONÁLNÍ ADMINISTRATIVY

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | VEDENÍ | PERSONÁLNÍ | AGENDY | PERSONÁLNÍ



https://studium-kurzy.cz/skoleni_83365_vedeni-personalni-agendy-a-personalni-administrativy.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde