Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
jak ziskat odchazejiciho zakaznika zpet

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: JAK ZÍSKAT ODCHÁZEJÍCÍHO ZÁKAZNÍKA ZPĚT # Studio W

Motto: „Získat nového zákazníka je 10krát dražší, než si udržet toho stávajícího.“ Na tomto tvrzení je určitě velký kus pravdy. Co ale dělat, když se nám oboustranně výhodný vztah se zákazníkem najednou rozpadne? Vyplatí se do něčeho takového ještě investovat energii? VYPLATÍ! A my se podíváme jak na to. Určeno pro obchodníky, a dále všechny,




Motto: „Získat nového zákazníka je 10krát dražší, než si udržet toho stávajícího.“Na tomto tvrzení je určitě velký kus pravdy. Co ale dělat, když se nám oboustranně výhodný vztah se zákazníkem najednou rozpadne? Vyplatí se do něčeho takového ještě investovat energii? VYPLATÍ! A my se podíváme jak na to.Určeno pro obchodníky, a dále všechny, kteří přichází do styku se zákazníky a mají možnost ovlivnit jejich loajalitu. Je určen těm, kteří o zákazníky občas přichází a nevědí proč a také těm, kteří hledají inspiraci, jak získat zákazníka a jeho důvěru zpět.Cíl: Osvojit si takové postupy při práci se zákazníky, které povedou k tomu, že od nás zákazníci budou odcházet co nejméně. A když už se tak stane, ukážeme si, co s tím.Obsah: * Podíváme se na to, jak předcházet tomu, aby od nás zákazníci odcházeli* Společně se zamyslíme nad tím, proč nás naši zákazníci vlastně mají rádi i proč by nás mohli opouštět* Ukážeme si, jak se připravit na jednání se zákazníkem, který od nás „odešel“, a kdy a jak takového zákazníka oslovit* Natrénujeme a rozebereme si vedení rozhovoru z pohledu:* Motivů zákazníka* Práce s jeho i našimi emocemi* Argumentace a zvládání námitek* Nabídnutí řešeníMetody výuky: Budeme kombinovat teorii s praxí. Teorie bude okořeněná příklady z praxe i videoukázkami. Pro praktický nácvik budeme využívat jak obecné modelové situace, tak konkrétní, z praxe účastníků.

Obsah kurzu - školení     Motto: „Získat nového zákazníka je 10krát dražší, než si udržet toho stávajícího.“Na tomto tvrzení je určitě velký kus pravdy. Co ale dělat, když se nám oboustranně výhodný vztah se zákazníkem najednou rozpadne? Vyplatí se do něčeho takového ještě investovat energii? VYPLATÍ! A my se podíváme jak na to.Určeno pro obchodníky, a dále všechny, kteří přichází do styku se zákazníky a mají možnost ovlivnit jejich loajalitu. Je určen těm, kteří o zákazníky občas přichází a nevědí proč a také těm, kteří hledají inspiraci, jak získat zákazníka a jeho důvěru zpět.Cíl: Osvojit si takové postupy při práci se zákazníky, které povedou k tomu, že od nás zákazníci budou odcházet co nejméně. A když už se tak stane, ukážeme si, co s tím.Obsah: * Podíváme se na to, jak předcházet tomu, aby od nás zákazníci odcházeli* Společně se zamyslíme nad tím, proč nás naši zákazníci vlastně mají rádi i proč by nás mohli opouštět* Ukážeme si, jak se připravit na jednání se zákazníkem, který od nás „odešel“, a kdy a jak takového zákazníka oslovit* Natrénujeme a rozebereme si vedení rozhovoru z pohledu:* Motivů zákazníka* Práce s jeho i našimi emocemi* Argumentace a zvládání námitek* Nabídnutí řešeníMetody výuky: Budeme kombinovat teorii s praxí. Teorie bude okořeněná příklady z praxe i videoukázkami. Pro praktický nácvik budeme využívat jak obecné modelové situace, tak konkrétní, z praxe účastníků.




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Mgr. Daniel PROKEŠ, lektor a obchodník s mnohaletou praxí
  • Na základě Vaší objednávky obratem obdržíte vstupenku[y] a fakturu. Zaslané přihlášky jsou závazné. Jako doklad o zařazení do semináře Vám zašleme vstupenku[y], plánek umístění našich učeben a proformafakturu. Vstupenka je přenosná. Daňový doklad Vám zašleme po přijetí platby nebo po uskutečnění kurzu . Kurzovné můžete uhradit i v hotovosti na kurzu , kde Vám bude vystaven doklad o zaplacení.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHKurzy: JAK ZÍSKAT ODCHÁZEJÍCÍHO


Listopad 2019 # Motto: „Získat nového zákazníka je 10krát dražší, než si udržet toho stávajícího.“ Na tomto tvrzení je určitě velký kus pravdy. Co ale dělat, když se nám oboustranně výhodný vztah se zákazníkem najednou rozpadne? Vyplatí se do něčeho takového ještě investovat energii? VYPLATÍ! A my se podíváme jak na to. Určeno pro obchodníky, a dále ...   Kurz od firmy: Studio W






JAK ZÍSKAT ODCHÁZEJÍCÍHO ZÁKAZNÍKA ZPĚT

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | JAK | ZÍSKAT | ODCHÁZEJÍCÍHO | ZÁKAZNÍKA | ZPĚT



http://studium-kurzy.cz/skoleni_81862_jak-ziskat-odchazejiciho-zakaznika-zpet.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde