Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
jak ziskat odchazejiciho zakaznika zpet

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: JAK ZÍSKAT ODCHÁZEJÍCÍHO ZÁKAZNÍKA ZPĚT # Studio W

Motto: „Získat nového zákazníka je 10krát dražší, než si udržet toho stávajícího.“ Na tomto tvrzení je určitě velký kus pravdy. Co ale dělat, když se nám oboustranně výhodný vztah se zákazníkem najednou rozpadne? Vyplatí se do něčeho takového ještě investovat energii? VYPLATÍ! A my se podíváme jak na to. Určeno pro obchodníky, a dále všechny,




Motto: „Získat nového zákazníka je 10krát dražší, než si udržet toho stávajícího.“Na tomto tvrzení je určitě velký kus pravdy. Co ale dělat, když se nám oboustranně výhodný vztah se zákazníkem najednou rozpadne? Vyplatí se do něčeho takového ještě investovat energii? VYPLATÍ! A my se podíváme jak na to.Určeno pro obchodníky, a dále všechny, kteří přichází do styku se zákazníky a mají možnost ovlivnit jejich loajalitu. Je určen těm, kteří o zákazníky občas přichází a nevědí proč a také těm, kteří hledají inspiraci, jak získat zákazníka a jeho důvěru zpět.Cíl: Osvojit si takové postupy při práci se zákazníky, které povedou k tomu, že od nás zákazníci budou odcházet co nejméně. A když už se tak stane, ukážeme si, co s tím.Obsah: * Podíváme se na to, jak předcházet tomu, aby od nás zákazníci odcházeli* Společně se zamyslíme nad tím, proč nás naši zákazníci vlastně mají rádi i proč by nás mohli opouštět* Ukážeme si, jak se připravit na jednání se zákazníkem, který od nás „odešel“, a kdy a jak takového zákazníka oslovit* Natrénujeme a rozebereme si vedení rozhovoru z pohledu:* Motivů zákazníka* Práce s jeho i našimi emocemi* Argumentace a zvládání námitek* Nabídnutí řešeníMetody výuky: Budeme kombinovat teorii s praxí. Teorie bude okořeněná příklady z praxe i videoukázkami. Pro praktický nácvik budeme využívat jak obecné modelové situace, tak konkrétní, z praxe účastníků.

Obsah kurzu - školení     Motto: „Získat nového zákazníka je 10krát dražší, než si udržet toho stávajícího.“Na tomto tvrzení je určitě velký kus pravdy. Co ale dělat, když se nám oboustranně výhodný vztah se zákazníkem najednou rozpadne? Vyplatí se do něčeho takového ještě investovat energii? VYPLATÍ! A my se podíváme jak na to.Určeno pro obchodníky, a dále všechny, kteří přichází do styku se zákazníky a mají možnost ovlivnit jejich loajalitu. Je určen těm, kteří o zákazníky občas přichází a nevědí proč a také těm, kteří hledají inspiraci, jak získat zákazníka a jeho důvěru zpět.Cíl: Osvojit si takové postupy při práci se zákazníky, které povedou k tomu, že od nás zákazníci budou odcházet co nejméně. A když už se tak stane, ukážeme si, co s tím.Obsah: * Podíváme se na to, jak předcházet tomu, aby od nás zákazníci odcházeli* Společně se zamyslíme nad tím, proč nás naši zákazníci vlastně mají rádi i proč by nás mohli opouštět* Ukážeme si, jak se připravit na jednání se zákazníkem, který od nás „odešel“, a kdy a jak takového zákazníka oslovit* Natrénujeme a rozebereme si vedení rozhovoru z pohledu:* Motivů zákazníka* Práce s jeho i našimi emocemi* Argumentace a zvládání námitek* Nabídnutí řešeníMetody výuky: Budeme kombinovat teorii s praxí. Teorie bude okořeněná příklady z praxe i videoukázkami. Pro praktický nácvik budeme využívat jak obecné modelové situace, tak konkrétní, z praxe účastníků.




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Mgr. Daniel PROKEŠ, lektor a obchodník s mnohaletou praxí
  • Na základě Vaší objednávky obratem obdržíte vstupenku[y] a fakturu. Zaslané přihlášky jsou závazné. Jako doklad o zařazení do semináře Vám zašleme vstupenku[y], plánek umístění našich učeben a proformafakturu. Vstupenka je přenosná. Daňový doklad Vám zašleme po přijetí platby nebo po uskutečnění kurzu.

SEARCHŠkolení: JAK ZÍSKAT ODCHÁZEJÍCÍHO


Říjen 2020 # Naučíte se využívat zdroje vlastní síly a nezdolnosti, čerpat ze svých zkušeností a zážitků. Posílíte vědomí vlastních pozitivních aspektů své osobnosti. Zvýšíte si sebevědomí, natrénujete, jak si užít pozitivní prožívání. Nacvičíte si mentální i fyzický relax. * • kde bereme životní energii – analýza, ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Červenec 2020 # Naučíte se využívat zdroje vlastní síly a nezdolnosti, čerpat ze svých zkušeností a zážitků. Posílíte vědomí vlastních pozitivních aspektů své osobnosti. Zvýšíte si sebevědomí, natrénujete, jak si užít pozitivní prožívání. Nacvičíte si mentální i fyzický relax. * • kde bereme životní energii – analýza, ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Září 2020 # Naučíte se myslet tak, že každý projekt, proces, aktivita či jen záměr budou nositeli potenciálu pro získávání a udržování...nejen zákazníků. * • strategie a taktika získávání zákazníka pomocí produktů a služeb, cenotvorby, distribuce, komunikace a dalších byznys nástrojů, • jak začít s efektivním získáváním zákazníků na novém ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.


Červen 2020 # Určeno pro personalisty, manažery výroby i vedoucí pracovníky odpovědné za výsledky jednotlivých oddělení. Stejně tak poskytne kurz cenné informace i majitelům firem. Cíl: Cílem semináře je pomoci účastníkům pochopit mladou generaci, jejich hodnoty a rozdílnost. Poznat bariéry, které brání lepším výsledkům v oblasti ...   Kurz od firmy: Studio W
Únor 2021 # Už jste někdy zažili frustraci z toho, že Vás „správná odpověď“ napadne teprve až když je pozdě? Jednání skončilo, už jste odsouhlasili něco, co jste odsouhlasit nechtěli, nechali jste se přesvědčit o řešení, které je pro Vás nakonec nevýhodné atp.? Cíl: Cílem kurzu je, pomoci Vám se ...   Kurz od firmy: Studio W


JAK ZÍSKAT ODCHÁZEJÍCÍHO ZÁKAZNÍKA ZPĚT

Strana: | >> 1 << | Celkem: 5 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | JAK | ZÍSKAT | ODCHÁZEJÍCÍHO | ZÁKAZNÍKA | ZPĚT



https://studium-kurzy.cz/skoleni_81862_jak-ziskat-odchazejiciho-zakaznika-zpet.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde