Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
jak si usnadnit jednani s narocnymi klienty a kolegy pro asistentky

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY pro asistentky # Studio W

Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy. Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali. Obsah: * Kdo je to „komplikovaný“ člověk? * Proč a čím nás tit




Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali.Obsah: * Kdo je to „komplikovaný“ člověk?* Proč a čím nás tito lidé stresují* Podstata agresivního a manipulativního jednání a jeho rozpoznání* Zvyšování vlastní sebedůvěry jako základního předpokladu pro jednání se složitými lidmi* Jak můžeme dosáhnout svého a přimět druhého ke spolupráci?* Techniky deeskalace konfliktních situací* Asertivita jako technika jednání se složitými osobnostmi* Vlastní postoje a chování jako faktor ovlivňující jednání druhýchMetody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza, příběhy z praxe.

Obsah kurzu - školení     Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali.Obsah: * Kdo je to „komplikovaný“ člověk?* Proč a čím nás tito lidé stresují* Podstata agresivního a manipulativního jednání a jeho rozpoznání* Zvyšování vlastní sebedůvěry jako základního předpokladu pro jednání se složitými lidmi* Jak můžeme dosáhnout svého a přimět druhého ke spolupráci?* Techniky deeskalace konfliktních situací* Asertivita jako technika jednání se složitými osobnostmi* Vlastní postoje a chování jako faktor ovlivňující jednání druhýchMetody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza, příběhy z praxe.




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí
  • Na základě Vaší objednávky obratem obdržíte vstupenku[y] a fakturu. Zaslané přihlášky jsou závazné. Jako doklad o zařazení do semináře Vám zašleme vstupenku[y], plánek umístění našich učeben a proformafakturu. Vstupenka je přenosná. Daňový doklad Vám zašleme po přijetí platby nebo po uskutečnění kurzu . Kurzovné můžete uhradit i v hotovosti na kurzu , kde Vám bude vystaven doklad o zaplacení.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHŠkolení: JAK USNADNIT


Únor 2020 # Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy. Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali. Obsah: * Kdo je to ...   Kurz od firmy: Studio W






JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY pro asistentky

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | JAK | USNADNIT | JEDNÁNÍ



http://studium-kurzy.cz/skoleni_81860_jak-si-usnadnit-jednani-s-narocnymi-klienty-a-kolegy--pro-asistentky.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde