Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
marketing na socialnich sitich

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Marketing na sociálních sítích # ACZ, vzdělávací centrum

Kurz marketing na sociálních sítích vám přiblíží, jak fungují sociální sítě a jak vytvářet zajímavý obsah komunikace své firmy a značky.   Sociální sítě jsou fenoménem, který dnes nemůže žádný podnikatel, marketér ani PR specialista ignorovat. Lidé podle výzkumů tráví stále více času každý den na sociálních sítích - už to není pro širokou veřejnost jen médium zábavy, ale především neustálé on-line spojení se světem a klíčový komunikační nástroj, zdroj informací informací z oblasti zpravodajství a místo pro poptávky zákazníků.   Marketing na sociálních sítích by tedy neměl podcenit žádný podnikatel či firma. V kurzu zjistíte, jako sociální sítě si pro komunikaci vybrat, jak a na čem postavit úspěšnou komunikaci na sociálních sítích a jak budovat dobré jméno své firmy a její důvěryhodnost. *




„Sociální sítě fungují jako zesilovač. Pokud je váš produkt či služba dobrá, chováte se slušně k zákazníkům a opravdu se chcete dále zlepšovat a rozvíjet, je to ten nejlepší nástroj.“ - Peter Hermann Kurz probíhá formou workshopu.Cíle a přínosy kurzu Marketing na sociálních sítích:Objevíte, jakou strategii je dobré zvolit pro komunikaci a marketing na sociálních sítíchDozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u násObjevíte principy, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum na první pohledZjistíte, jak využít efekt buzz marketingu a word of mouthNaučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značkyBudete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace na sociálních sítíchObsah kurzu marketing na sociálních sítíchKomunikační strategie firmy – nový životní styl zákazníkůJak zařadit sociální sítě a nová média do jednotné komunikační strategie své značky a firmyZměna životního stylu a změna komunikačních modelů – vybrané cílové skupiny podle věku a jejich hodnotyJaké sociální sítě vybrat – jak dosáhnout zásah cílové skupinyZměřte svůj vliv na sociálních sítích – vhodné nástrojeNová média - nové způsoby komunikaceCíle, které lze a nelze dosáhnout – proč to děláte?Dialog s cílovou skupinou – jak ho smysluplně véstKdo jsou brand ambasadoři a kdo nejsouGrafický design příspěvků je důležitý – jak vybrat vhodný softwareInterní komunikace – důležitá role zaměstnancůNa co si dát pozor – ohrožení kredibility značkyJak zapojit do hry své zaměstnance – sdílení obsahu je základem úspěchuZměna a nastavení interních procesů – podněty pro obsahFacebook – nový životní styl nejen pro mladéData a číslaTipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jakJak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikaceJak získávat fanoušky své firemní stránkyPrincipy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivníPlacená reklama – unikátní možnosti přesného zacíleníLinkedIn – médium odborné komunikacePropagace své značky a firmyProč je dobré mít svůj profesní životopis (CV) – osobní profil na LinkedInTvorba firemního profiluOdborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovatInstagram – visuály se sdílejí!Jeden obrázek je lepší než tisíc slovMagie hashtagůPlacený obsah versus organický dosah – jak nastavit placenou kampaňTwitter – nový nástroj pro PRMedium pro novináře, politiky a celebrityUmění zkratky – práce textařeJak si získat novináře a vytvářet atraktivní obsahVirální efekt a video marketingYouTube a video světJak dělat a nedělat virální videoUkázky úspěšného virálního marketingu – inspiraceJak vybrat dobrého dodavatele pro audiovisuální tvorbuRizika a souvislosti – na co si dávat raději pozor v marketingu na sociálních sítíchPříklady selhání komunikace na sociálních sítíchEtický rozměr, vědomí odpovědnostiCopyright – ochrana autorských právRizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?Limity komunikace na sociálních sítích – vize a realitaCílová skupina – komu kurz pomůže v rozvoji:Podnikatelé stávající a budoucíMarketing manageři a brand manageřiPracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace a PRObchodníci a vedoucí obchodních odděleníVšichni zadavatelé a tvůrci reklamySpecialisté na tvorbu obsahu a content marketingReklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopyLektor kurzuVít Baloušek, lektor a marketingový konzultant Vít Baloušek začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe a zaměřuje se na zlepšování výsledků. Již 10 let se specializuje na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně..goodideas.czDélka kurzuKurz v celkovém rozsahu 6 vyučovacích hodin.Cena kurzuCena kurzu je 2 900 Kč s DPH.V ceně kurzu jsou zahrnuty veškeré výukové materiály a teplé i studené nápoje.

Obsah kurzu - školení     „Sociální sítě fungují jako zesilovač. Pokud je váš produkt či služba dobrá, chováte se slušně k zákazníkům a opravdu se chcete dále zlepšovat a rozvíjet, je to ten nejlepší nástroj.“ - Peter Hermann Kurz probíhá formou workshopu.Cíle a přínosy kurzu Marketing na sociálních sítích:Objevíte, jakou strategii je dobré zvolit pro komunikaci a marketing na sociálních sítíchDozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u násObjevíte principy, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum na první pohledZjistíte, jak využít efekt buzz marketingu a word of mouthNaučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značkyBudete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace na sociálních sítíchObsah kurzu marketing na sociálních sítíchKomunikační strategie firmy – nový životní styl zákazníkůJak zařadit sociální sítě a nová média do jednotné komunikační strategie své značky a firmyZměna životního stylu a změna komunikačních modelů – vybrané cílové skupiny podle věku a jejich hodnotyJaké sociální sítě vybrat – jak dosáhnout zásah cílové skupinyZměřte svůj vliv na sociálních sítích – vhodné nástrojeNová média - nové způsoby komunikaceCíle, které lze a nelze dosáhnout – proč to děláte?Dialog s cílovou skupinou – jak ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Vít Baloušek
  • Kurzovné uhraďte na základě vystavené zálohové faktury ve prospěch účtu: 2300274483 - 2010 [Fio banka, a.s.], v případě firmy uveďte jako variabilní symbol Vaše IČO, u soukromé osoby termín konání kurzu - tedy ve formátu DDMMRRRR.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHŠkolení: Marketing sociálních


Srpen 2019 # Kurz marketing na sociálních sítích vám přiblíží, jak fungují sociální sítě a jak vytvářet zajímavý obsah komunikace své firmy a značky.   Sociální sítě jsou fenoménem, který dnes nemůže žádný podnikatel, marketér ani PR specialista ignorovat. Lidé podle výzkumů tráví stále více času každý den na sociálních sítích - už to není pro širokou veřejnost ...   Kurz od firmy: ACZ, vzdělávací centrum
Říjen 2019 # ...   Kurz od firmy: AldEkon účetnictví






Marketing na sociálních sítích

Strana: | >> 1 << | Celkem: 2 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Marketing | sociálních | sítích




[?]
http://studium-kurzy.cz/skoleni_78367_marketing-na-socialnich-sitich.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde