Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
storytelling

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Storytelling # ACZ, vzdělávací centrum

- techniky pro prezentaci Kurz Storytelling - techniky pro prezentaci se věnuje umění vyprávět příběh a jeho aplikaci při tvorbě videí. Dovednost vyprávět příběh provází lidstvo od nepaměti a právě dnes lze tuto dovednost využít nejen pro umění, ale i pro business, marketing, podnikání a tvorbu značek!   Žijeme nyní ve světě, kde zviditelnit sebe a své projekty je stále náročnější výzvou… Ideálním nástrojem je stále populárnější video marketing, který uplatníte především na sociálních sítích či na své webové prezentaci. Na sociálních sítích se některá videa sdílí právě díky silnému příběhu a zasáhnete tak zdarma obrovskou cílovou skupinu – samozřejmě nejprve musíte znát principy tvorby úspěšných příběhů, které inspirují svou zajímavou myšlenkou! Storytelling má svá specifika, svou strukturu a je nutné ho systematicky rozvíjet a tedy mít to správné know-how. V kurzu Storytelling - techniky pro prezentaci toto know-how získáte. *




Jediné příběhy, které jsou účinné, jediné příběhy, které silně působí, jediné příběhy, které se šíří, jsou příběhy, které v lidech vyvolávají úžas. Seth Godin „Udělejte ze zákazníka hrdinu svého příběhu.“ Ann HandleyObsah kurzu Storytelling - techniky pro prezentaciCo je to příběh – jak ho definovatTypy příběhů a jejich cílové skupinyOriginál a nebo raději známé téma?Příběhy a sdílené emoceJak správně příběh strukturovat?Příběh značky a firmy – jak zákazník pochopí marketingovou komunikaciCo je to jednotná komunikační linka a jak ji podporovat – komunikační strategie a budování image firmyStorytelling a video marketingStruktura příběhu divácky úspěšného filmu – analýza známých filmových dělJak vzniká virální video – návod pro YouTubery a tvorbu videa pro YouTubeZákladní pravidla audiovisuální tvorby – na co si dávat pozorJak vymýšlet příběh a scénář pro videoJak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozorCílová skupina – komu kurz Storytelling pomůže v rozvojiPodnikatelé stávající a budoucíMarketing manageři a brand manageři, specialisté v oddělení marketing, komunikace a PRZájemci o tvorbu na YouTube a video marketing na sociálních sítíchLektor kurzuVít Baloušek, lektor a marketingový konzultant Vít Baloušek začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z?praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe a zaměřuje se na zlepšování výsledků. Již 10 let se specializuje na originální vzdělávání v?oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně..goodideas.czDélka kurzuKurz v celkovém rozsahu 7 vyučovacích hodin.Cena kurzuCena kurzu je 2 490 Kč s DPH.V ceně kurzu jsou zahrnuty veškeré výukové materiály a teplé i studené nápoje. 

Obsah kurzu - školení     Jediné příběhy, které jsou účinné, jediné příběhy, které silně působí, jediné příběhy, které se šíří, jsou příběhy, které v lidech vyvolávají úžas. Seth Godin „Udělejte ze zákazníka hrdinu svého příběhu.“ Ann HandleyObsah kurzu Storytelling - techniky pro prezentaciCo je to příběh – jak ho definovatTypy příběhů a jejich cílové skupinyOriginál a nebo raději známé téma?Příběhy a sdílené emoceJak správně příběh strukturovat?Příběh značky a firmy – jak zákazník pochopí marketingovou komunikaciCo je to jednotná komunikační linka a jak ji podporovat – komunikační strategie a budování image firmyStorytelling a video marketingStruktura příběhu divácky úspěšného filmu – analýza známých filmových dělJak vzniká virální video – návod pro YouTubery a tvorbu videa pro YouTubeZákladní pravidla audiovisuální tvorby – na co si dávat pozorJak vymýšlet příběh a scénář pro videoJak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozorCílová skupina – komu kurz Storytelling pomůže v rozvojiPodnikatelé stávající a budoucíMarketing manageři a brand manageři, specialisté v oddělení marketing, komunikace a PRZájemci o tvorbu na YouTube a video marketing na sociálních sítíchLektor kurzuVít Baloušek, lektor a marketingový konzultant Vít Baloušek začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Vít Baloušek
  • Kurzovné uhraďte na základě vystavené zálohové faktury ve prospěch účtu: 2300274483 - 2010 [Fio banka, a.s.], v případě firmy uveďte jako variabilní symbol Vaše IČO, u soukromé osoby termín konání kurzu - tedy ve formátu DDMMRRRR.

SEARCHŠkolení: Storytelling


Říjen 2019 # Firemní vypravěčství (corporate storytelling) je dnes velmi ceněnou manažerskou a obchodní schopností. V průběhu tohoto semináře se v tomto umění procvičíte a zdokonalíte. * Firemní storytelling • jak příběhy shrnují a vysvětlují komplexní realitu a jak vyprávění dává i pracovnímu životu smysl, • vyprávění jako nevyčerpatelný zdroj živosti a energie, • shrnutí ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Září 2019 # To, co skutečně pomáhá prodávat nejsou čísla a suchá data, ale jsou emoce vyjádřené příběhem. Až 80 % našich rozhodnutí jsou emočního původu, která si jen zpětně logicky zdůvodníme. Tento workshop je vhodný pro prezentující, obchodníky a prodejce. Obohatí vás o nástroje při prezentacích ať už firemních dat, služeb či ...   Kurz od firmy: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills






Storytelling

Strana: | >> 1 << | Celkem: 2 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Storytelling



http://studium-kurzy.cz/skoleni_78365_storytelling.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde