Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
marketingovy controlling - jak merit naklady na marketing a jejich navratnost

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Marketingový controlling - jak měřit náklady na marketing a jejich návratnost # Top Vision

Využijte marketingový controlling pro optimalizaci svých nákladů Dokážete určit, zda se vám náklady vynaložené na marketingové projekty vyplatí? Umíte obhájit rozpočet marketingové kampaně? Naučte se pohlížet na marketingové aktivity jako na tok financí a poznejte způsoby, jak měřit návratnost svých investic. Naučte se, jaké informační zdroje a metriky využít, abyste získali dokonalý přehled o investicích do marketingu i jejich dopadech. Marketingový controlling vám umožní optimalizovat náklady na marketing. Poznejte řadu příkladů z praxe a získejte návod, jak nastavit marketingový controlling ve svém podniku. Kurz je určen: nefinančním manažerům na středních a top úrovních   marketérům a pracovníkům marketingových oddělení    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: pochopíte, proč a jak měřit náklady na marketingové projekty   zjistíte, jak pohlížet na marketingovou kampaň jako na finanční tok   poznáte řadu způsobů, jak měřit návratnost investic do marketingu   osvojíte si zásady a postupy pro optimalizaci nákladů na marketing   zjistíte, jak nastavit marketingový controlling ve vaší společnosti   seznámíte se s praktickými příklady marketingových metrik    






Obsah kurzu - školení     Využijte marketingový controlling pro optimalizaci svých nákladů Dokážete určit, zda se vám náklady vynaložené na marketingové projekty vyplatí? Umíte obhájit rozpočet marketingové kampaně? Naučte se pohlížet na marketingové aktivity jako na tok financí a poznejte způsoby, jak měřit návratnost svých investic. Naučte se, jaké informační zdroje a metriky využít, abyste získali dokonalý přehled o investicích do marketingu i jejich dopadech. Marketingový controlling vám umožní optimalizovat náklady na marketing. Poznejte řadu příkladů z praxe a získejte návod, jak nastavit marketingový controlling ve svém podniku. Kurz je určen: nefinančním manažerům na středních a top úrovních marketérům a pracovníkům marketingových oddělení Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: pochopíte, proč a jak měřit náklady na marketingové projekty zjistíte, jak pohlížet na marketingovou kampaň jako na finanční tok poznáte řadu způsobů, jak měřit návratnost investic do marketingu osvojíte si zásady a postupy pro optimalizaci nákladů na marketing zjistíte, jak nastavit marketingový controlling ve vaší společnosti seznámíte se s praktickými příklady marketingový...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Pokud zbývá do zahájení kurzu více než 19 dní, je celé kurzovné splatné do 14 dnů ode dne přihlášení. Kurzovné je možné hradit převodem na účet , v hotovosti v zákaznickém centru [Praha, Brno] nebo vkladem hotovosti na účet na kterékoli pobočce České spořitelny a.s. V případě pozdějšího přihlášení se doba splatnosti úměrně zkracuje.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHŠkolení: Marketingový controlling


Listopad 2018 # Využijte marketingový controlling pro optimalizaci svých nákladů Dokážete určit, zda se vám náklady vynaložené na marketingové projekty vyplatí? Umíte obhájit rozpočet marketingové kampaně? Naučte se pohlížet na marketingové aktivity ...   Kurz od firmy: Top Vision






Marketingový controlling - jak měřit náklady na marketing a jejich návratnost

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Marketingový | controlling | jak



http://studium-kurzy.cz/skoleni_77408_marketingovy-controlling---jak-merit-naklady-na-marketing-a-jejich-navratnost.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde