Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
reklamace v tuzemskem i zahranicnim obchode

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Reklamace v tuzemském i zahraničním obchodě # 1. VOX a.s.

Seminář vám zprostředkuje návod na to, kdy vůbec musíte reklamace řešit a kdy naopak nejste k jejich řešení právně povinni, jaké jsou v případě reklamace nároky, jak se máte postavit k souvisejícím škodám, a kdy je nezbytné je uhradit, jak předcházet reklamacím mezi obchodníky v rámci kupních smluv, smluv o dílo, poskytování služeb, jak posílit svoje smluvní postavení a využít správně institutů občanského zákoníku, jak rychle vzniklou reklamaci vyřešit a jak minimalizovat škody z reklamací. Na semináři budou zmíněny i odlišnosti právní úpravy reklamací dle původního obchodního a současného občanského zákoníku. Seminář se bude věnovat jak situacím, kdy je účastník semináře subjektem, u kterého se reklamace uplatňuje, tak i situacím, kdy musí sám reklamovat u smluvního partnera. Protože celá řada problémů spojených s reklamacemi je řešitelná pomocí řádné smluvní úpravy, bude účastníkům nabídnuta řada formulací doporučených smluvních ustanovení. * • právní úprava reklamací dle nového občanského zákoníku se zaměřením na odlišnosti nové právní úpravy, • pravidla postupu při reklamaci a co nesmí být opomenuto, • reklamace v případě kupní smlouvy, smlouvy o dílo, poskytnutí servisních služeb, • rozdíl mezi odpovědností za vady a smluvní zárukou, jaké nároky se s nimi pojí v případě reklamace, • co požadovat a výslovně upravit ve smlouvě (záruka, lhůty pro oznámení vad, reklamační proces, způsob vytyčení vad, povinnost odstranit vady bez prodlení, sankce za neodstranění), • jak předejít reklamacím: správná specifikace zboží, díla nebo služby v nabídce a objednávce; správná specifikace dokumentů potřebných pro používání zboží nebo díla; převzetí zboží a kontrola zboží, díla nebo služby protokol o převzetí zboží, díla nebo služby, protokol o poškození zboží během přepravy; včasné vytyčení vad; jak přimět druhou stranu, aby postupovala promptně a vyměnila či opravila zboží nebo dílo?, • smluvní typy pro posílení vašeho právního postavení v případě reklamace, • jak minimalizovat škody spojené s reklamacemi a prodlením při reklamaci, • jak řešit krajní případy neúspěšných reklamací, • obchodní podmínky – rizika jejich použití a reklamace zboží, • možnost využití webových a elektronických forem komunikace při řešení reklamací.






Obsah kurzu - školení     • právní úprava reklamací dle nového občanského zákoníku se zaměřením na odlišnosti nové právní úpravy, • pravidla postupu při reklamaci a co nesmí být opomenuto,• reklamace v případě kupní smlouvy, smlouvy o dílo, poskytnutí servisních služeb,• rozdíl mezi odpovědností za vady a smluvní zárukou, jaké nároky se s nimi pojí v případě reklamace, • co požadovat a výslovně upravit ve smlouvě (záruka, lhůty pro oznámení vad, reklamační proces, způsob vytyčení vad, povinnost odstranit vady bez prodlení, sankce za neodstranění),• jak předejít reklamacím: správná specifikace zboží, díla nebo služby v nabídce a objednávce; správná specifikace dokumentů potřebných pro používání zboží nebo díla;převzetí zboží a kontrola zboží, díla nebo služby protokol o převzetí zboží, díla nebo služby, protokol o poškození zboží během přepravy; včasné vytyčení vad; jak přimět druhou stranu, aby postupovala promptně a vyměnila či opravila zboží nebo dílo?,• smluvní typy pro posílení vašeho právního postavení v případě reklamace,• jak minimalizovat škody spojené s reklamacemi a prodlením při reklamaci,• jak řešit krajní případy neúspěšných reklamací,• obchodní podmínky – rizika jejich použití a reklamace zboží,• možnost využití webových a elektronických forem komunikace při řešení reklamací.

Cíl školení - poznámka ke kurzu     Seminář vám zprostředkuje návod na to, kdy vůbec musíte reklamace řešit a ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Seminář je určen majitelům společností, manažerům, pracovníkům obchodních oddělení, právních oddělení, marketingových oddělení, reklamačních oddělení, pracovníkům servisu a ekonomických oddělení, účetním a dalším zájemcům z oboru.
  • JUDr. Radka Chlebcová, Ph.D.advokátka a držitelka CACE certifikátu na smluvní podmínky pro výstavbu pro stavební a inženýrská díla projektovaná objednatelem a lektorem ICC ČR
  • Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
  • Po objednání obdržíte na Vámi uvedený e-mail zálohovou fakturu s organizačními pokyny. Částku je možno uhradit hotově v místě konání nebo bankovním převodem. Počítačové kurzy je možné platit pouze bezhotovostně. Bezplatné storno semináře přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před jeho zahájením. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy na seminář vůbec nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu semináře.

SEARCHKurzy: Reklamace tuzemském








Reklamace v tuzemském i zahraničním obchodě

Strana: | >> 1 << | Celkem: 0 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Reklamace | tuzemském | zahraničním



http://studium-kurzy.cz/skoleni_75887_reklamace-v-tuzemskem-i-zahranicnim-obchode.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde