Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
naklady na marketing z danoveho a ucetniho po hledu

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Náklady na marketing z daňového a účetního pohledu # 1. VOX a.s.

Na semináři se zaměříme zejména na reklamní akce pořádané obchodními a výrobními společnostmi. Problematika bude ilustrována na základě praktických zkušeností a s ohledem k aktuální judikatuře Nejvyššího správního soudu. Dozvíte se například, na co je třeba pamatovat při organizování spotřebitelské soutěže a jaké jsou daňové aspekty akcí pořádaných pro zákazníky. Jak pracovat s náklady na propagaci firmy včetně nákladů na výročí založení společnosti a jak vyřešit otázky týkající se uznatelnosti a časového rozlišení nákladů na reklamu, ad. * • definice marketingových nákladů a vazba na právní předpisy, • marketingové náklady z pohledu zákona o daních z příjmů, • marketingové náklady z pohledu zákona o dani z přidané hodnoty, • příklady marketingových nákladů, • důkazní břemeno (výše daňové uznatelných nákladů v přiznání). Propagační akce typu „dárek zdarma“: • vzorky, • reklamní předměty, dárky, • příklad a řešení. Spotřebitelské soutěže a loterie: • spotřebitelské soutěže I. – obecné principy, • loterie x soutěž, • příklad a řešení. Bonusy a skonta: • bonusy a skonta – obecné principy, • specifické otázky týkající se uznatelnosti a časového rozlišení nákladů na reklamu, • daňové aspekty bonusů a skont, • marketingový budget u velkoobchodu. Další vybrané problémy: • věrnostní zákaznické programy, • náklady na výročí založení společnosti, • fiktivní reklama – obecné pravidla. Aktuální judikatura k reklamním a marketingovým nákladům. Dotazy a diskuze.




• definice marketingových nákladů a vazba na právní předpisy,• marketingové náklady z pohledu zákona o daních z příjmů,• marketingové náklady z pohledu zákona o dani z přidané hodnoty,• příklady marketingových nákladů,• důkazní břemeno (výše daňové uznatelných nákladů v přiznání).Propagační akce typu „dárek zdarma“:• vzorky,• reklamní předměty, dárky,• příklad a řešení.Spotřebitelské soutěže a loterie:• spotřebitelské soutěže I. – obecné principy,• loterie x soutěž,• příklad a řešení.Bonusy a skonta:• bonusy a skonta – obecné principy,• specifické otázky týkající se uznatelnosti a časového rozlišení nákladů na reklamu, • daňové aspekty bonusů a skont,• marketingový budget u velkoobchodu.Další vybrané problémy: • věrnostní zákaznické programy,• náklady na výročí založení společnosti,• fiktivní reklama – obecné pravidla.Aktuální judikatura k reklamním a marketingovým nákladům. Dotazy a diskuze.

Obsah kurzu - školení     • definice marketingových nákladů a vazba na právní předpisy,• marketingové náklady z pohledu zákona o daních z příjmů,• marketingové náklady z pohledu zákona o dani z přidané hodnoty,• příklady marketingových nákladů,• důkazní břemeno (výše daňové uznatelných nákladů v přiznání).Propagační akce typu „dárek zdarma“:• vzorky,• reklamní předměty, dárky,• příklad a řešení.Spotřebitelské soutěže a loterie:• spotřebitelské soutěže I. – obecné principy,• loterie x soutěž,• příklad a řešení.Bonusy a skonta:• bonusy a skonta – obecné principy,• specifické otázky týkající se uznatelnosti a časového rozlišení nákladů na reklamu, • daňové aspekty bonusů a skont,• marketingový budget u velkoobchodu.Další vybrané problémy: • věrnostní zákaznické programy,• náklady na výročí založení společnosti,• fiktivní reklama – obecné pravidla.Aktuální judikatura k reklamním a marketingovým nákladům. Dotazy a diskuze.

Cíl školení - poznámka ke kurzu     Na semináři se zaměříme zejména na reklamní akce pořádané obchodními a výrobními společnostmi. Problematika bude ilustrována na základě praktických zkušeností a s ohledem k aktuální judikatuře Nejvyššího správního soudu. Dozvíte se například, na co je třeba pamatovat při organizování spotřebitelské soutěže a jaké jsou daňové aspekty akcí pořádaných pro zákazníky. Jak pracovat s náklady na propagaci firmy včetně nákladů na výročí založení ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Seminář je určen zejména daňovým specialistům, vedoucím finančních a účetních oddělení, manažerům a specialistům marketingových oddělení a všem, kteří chtějí lépe porozumět problematice marketingových aktivit.
  • Ing. Jan Kotala daňový poradce, specialista na daň z příjmů, DPH a daňové spory, člen sekce správy daní a sekce DPH KDP ČRIng. Lukáš Eisenwort daňový poradce, soudní znalec, partner EK Partners, s.r.o
  • Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
  • Po objednání obdržíte na Vámi uvedený e-mail zálohovou fakturu s organizačními pokyny. Částku je možno uhradit hotově v místě konání nebo bankovním převodem. Počítačové kurzy je možné platit pouze bezhotovostně. Bezplatné storno semináře přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před jeho zahájením. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy na seminář vůbec nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu semináře.

SEARCHŠkolení: Náklady marketing








Náklady na marketing z daňového a účetního pohledu

Strana: | >> 1 << | Celkem: 0 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Náklady | marketing | daňového



http://studium-kurzy.cz/skoleni_74786_naklady-na-marketing-z-danoveho-a-ucetniho-pohledu.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde