Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
zaklady marketingu

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Základy marketingu # JUBELA, s.r.o.

Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Prohloubení znalostí z oblasti marketingu   Vysvětlení marketingové terminologie   Praktická aplikace na modelových případech   Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod   Marketingový mix 4P   Marketingové plánování   Základní tvorby kreativní reklamní kampaně   Složení komunikačního mixu   Strategické cílení na zákazníka     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu - certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-NRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.  






Obsah kurzu - školení     Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA, Jan Andrš a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.
  • Každý účastník obdrží po závazném objednání kurzu zálohovou fakturu splatnou před zahájením kurzu , na jejímž základě bude do kurzu přijat. Po ukončení kurzu obdrží každý účastník daňový doklad. V případě stálých účastníků nebude požadována zálohová platba a po ukončení kurzu obdrží daňový doklad s dvoutýdenní splatností.

SEARCHŠkolení: Základy marketingu


Červenec 2018 # Základní penzum znalostí pro všechny, kdo chtějí začít s praktickým marketingem Máte první pozici v marketingu nebo se vaše pracovní náplň rozšířila o marketing a chcete vědět, co to bude obnášet? Rádi byste správně nastartovali svou marketingovou kariéru, ...   Kurz od firmy: Top Vision
Květen 2018 # V průběhu tohoto semináře získáte znalosti, které vám pomohou k efektivní spolupráci s marketingovým týmem a k profesionálnímu zajišťování marketingových akcí – od konceptu až po větší marketingové projekty. * Základy marketingu pro asistentské pozice • co všechno v současné době marketing obsahuje a co by měla znát asistentka, • ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Květen 2018 # Získáte orientaci v oblasti marketingu a najdete relevantní spojení s vlastní specializací. Při semináři bude maximálně simulováno skutečné prostředí a situace, ve kterých se pohybujete a potřebujete je pochopit. Seminář je intenzivní a vysoce interaktivní. * Základy marketingu pro pracovníky nemarketingových oddělení ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.


Duben 2018 # Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí ...   Kurz od firmy: JUBELA, s.r.o.
Duben 2018 # [DIGITALNI-MARKETING] Potřebujete se zorientovat v dnešním digitálním světě? Komunikujete online a chcete znát současné trendy? Začínáte podnikat a nevíte, jak a kde na internetu oslovit svoji cílovou skupinu? Nebo stavíte e-shop a potřebujete na něj dostat co nejvíce potenciálních zákazníků? Seznamte se s výhodami a použitím digitálního ...   Kurz od firmy: ICV - Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o.


Základy marketingu

Strana: | >> 1 << | Celkem: 5 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Základy | marketingu



http://studium-kurzy.cz/skoleni_74719_zaklady-marketingu.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde