Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
analyzy v marketingu a prodeji -

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Analýzy v marketingu a prodeji ... # Controller Institut

Popis Baví Vás analyzovat data nebo máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní seminář Vás kompaktně seznámí s praktickými postupy z oblasti marketingu a prodeje, jak data dolovat, přesýpat, analyzovat, reportovat a interpretovat ale i s mezinárodními standardy pro analýzu a reporting. Klíčové otázky: * Dokážete rozdělit zákazníky do přehledných skupin? * Snažíte se identifikovat zákazníky, které bude daná nabídka zajímat? * Snažíte se snížit náklady na získání nového zákazníka? * Dokážete vytvořit profil potenciálního zákazníka? * Potřebujete včasně identifikovat odcházející zákazníky? * Chcete efektivně vybírat zákazníky do retenční kampaně? * Potřebujete optimalizovat rozložení sortimentu na prodejně? * Chcete lépe cílit vaše kampaně? * Přejete si vhodně doporučovat zákazníkům Vaše produkty nebo služby? * Víte jak aktivovat zákazníky, kteří u Vás dlouho neprovedli žádný nákup? Obsah: * Podpora základních rozhodovacích úloh na příkladech z praxe * Marketingový a prodejní reporting * Segmentace zákazníků – odlišení zákazníků na základě demografických charakteristik, zákaznického chování a vztahu ke společnosti * Akvizice zákazníků – mnoho anonymních zákazníků (maloobchod) versus individuální přístup (firemní zákazníci) * Analýza odchodů zákazníků včetně analýzy zákazníků náchylných k odchodu od firmy * Analýza nákupního koše – asociační a sekvenční analýza, základ pro nabídkové balíčky a cílení kampaní * Cross sell a Up sell kampaně – zvýšení hodnoty zákazníka * Provádění analýz, zjišťování kořenových příčin, navrhování doporučení






Obsah kurzu - školení     Popis Baví Vás analyzovat data nebo máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní seminář Vás kompaktně seznámí s praktickými postupy z oblasti marketingu a prodeje, jak data dolovat, přesýpat, analyzovat, reportovat a interpretovat ale i s mezinárodními standardy pro analýzu a reporting. Klíčové otázky: * Dokážete rozdělit zákazníky do přehledných skupin? * Snažíte se identifikovat zákazníky, které bude daná nabídka zajímat? * Snažíte se snížit náklady na získání nového zákazníka? * Dokážete vytvořit profil potenciálního zákazníka? * Potřebujete včasně identifikovat odcházející zákazníky? * Chcete efektivně vybírat zákazníky do retenční kampaně? * Potřebujete optimalizovat rozložení sortimentu na prodejně? * Chcete lépe cílit vaše kampaně? * Přejete si vhodně doporučovat zákazníkům Vaše produkty nebo služby? * Víte jak aktivovat zákazníky, kteří u Vás dlouho neprovedli žádný nákup? Obsah: * Podpora základních rozhodovacích úloh na příkladech z praxe * Marketingový a prodejní reporting * Segmentace zákazníků – odlišení zákazníků na základě demografických charakteristik, zákaznického chování a vztahu ke společnosti * ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Analytici (oblast marketing, prodej) Business konzultanti Vedoucí projektů Zástupci business uživatelů zodpovědní za komunikaci s IT Všichni, kdo se podílejí na přípravě a vyhodnocení plánů a reportů Všichni, kdo chtějí správně využívat selský rozum :) Parťáci, kteří chtějí pružně reagovat na vzniklé situace a požadavky
  • Radek Káňa, finanční controller AVAST Software s.r.o. Rostislav Sicha, Business Insider a odborník na controlling, SAP Vladimír Sirotek, Ředitel rozvoje produktu a služeb Dotykačka ČR s.r.o.
  • Podmínky pro stornování otevřeného kurzu a vrácení kurzovného jsou následující: • Při stornování kurzu 15 - 8 pracovních dnů [před zahájením kurzu ] je účtován storno poplatek ve výši 1000 Kč. • Při odhlášení se z kurzu 7 – 4 pracovní dny [před zahájením kurzu ] je účtován stornopoplatek ve výši 50% ceny kurzu . • Při odhlášení během posledních 3 pracovních dnů před datem konání akce nebo neúčasti bez předchozího odhlášení účtujeme celý účastnický poplatek. • Tyto poplatky odpadají, pokud je jmenován náhradní účastník. • Pořadatel si vyhrazuje právo na případné změny v programu či místa konání [vždy však při zachování původního města]. Dojde-li ke změně v kurzu nebo k jeho zrušení, bude účastník kurzu neprodleně informován prostřednictvím zákaznického centra [sms, ] . V případě zrušení kurzu klientovi vzniká nárok na vrácení celého účastnického poplatku [převodem na jeho účet nejpozději do 14 dnů]. Podmínky pro stornování interního [firemního] kurzu : • Při stornování vzdělávací akce [VA] 10 a více dnů před zahájením VA Dodavatel neúčtuje storno poplatky. • V případě zrušení VA mezi 10 a 5 pracovním dnem Dodavatel účtuje 50% sjednané ceny. • Při zrušení VA méně než 5 pracovních dnů před zahájením VA vzniká Dodavateli nárok na úhradu 100% sjednané ceny. 6. Certifikát - Potvrzení a] Každý klient má nárok na získání certifikátu resp. potvrzení o absolvování kurzu . b] Potvrzení je vystavováno automaticky na poslední hodině kurzu . c] Certifikáty jsou vystavovány přímo certifikační autoritou na základě úspěšné

SEARCHŠkolení: Analýzy marketingu








Analýzy v marketingu a prodeji ...

Strana: | >> 1 << | Celkem: 0 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Analýzy | marketingu | prodeji



http://studium-kurzy.cz/skoleni_73259_analyzy-v-marketingu-a-prodeji----.html



[?]




OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde