Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
telefon ve vasich sluzbach

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Telefon ve vašich službách # 1. VOX a.s.

Podíváme se společně na to, jak telefonát nejlépe využít a získat z něj více. Probereme situace, které v telefonátech řešíte právě vy. Naučíte se cíleně použít jednací styly pro konkrétní situace, zaměříme se na telefonát jako nástroj budování vztahů. Samozřejmě si prakticky procvičíte právě ty situace, které vám v praxi pomohou telefonovat efektivněji. Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery. * efon ve vašich službách • co je profesionální telefonická komunikace, • specifické telefonáty (koordinace aktivit, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, vymáhání, stížnosti apod.), • efektivní práce s cílem telefonátu, • vyjadřovací styly podle účelu telefonátu, • naslouchání, • řízení průběhu telefonátu, • asertivita po telefonu, • nácviky telefonátů se zpětnou vazbou.






Obsah kurzu - školení     efon ve vašich službách• co je profesionální telefonická komunikace, • specifické telefonáty (koordinace aktivit, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, vymáhání, stížnosti apod.),• efektivní práce s cílem telefonátu,• vyjadřovací styly podle účelu telefonátu,• naslouchání,• řízení průběhu telefonátu,• asertivita po telefonu,• nácviky telefonátů se zpětnou vazbou.

Cíl školení - poznámka ke kurzu     Podíváme se společně na to, jak telefonát nejlépe využít a získat z něj více. Probereme situace, které v telefonátech řešíte právě vy. Naučíte se cíleně použít jednací styly pro konkrétní situace, zaměříme se na telefonát jako nástroj budování vztahů. Samozřejmě si prakticky procvičíte právě ty situace, které vám v praxi pomohou telefonovat efektivněji. Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery.




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Seminář je určen pracovníkům zákaznického servisu, oddělení reklamací, pohledávek, operátorům callcenter, pracovníkům realizace zakázek, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem, asistentům - asistentkám různých oddělení. Všem, kteří po telefonu koordinují, sjednávají, vyjednávají, vymáhají.
  • Bc. Bára Kozelková lektorka a konzultantka
  • Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
  • Po objednání obdržíte na Vámi uvedený e-mail zálohovou fakturu s organizačními pokyny. Částku je možno uhradit hotově v místě konání nebo bankovním převodem. Počítačové kurzy je možné platit pouze bezhotovostně. Bezplatné storno semináře přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před jeho zahájením. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy na seminář vůbec nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu semináře.

SEARCHKurzy: Telefon vašich








Telefon ve vašich službách

Strana: | >> 1 << | Celkem: 0 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Telefon | vašich | službách



http://studium-kurzy.cz/skoleni_73180_telefon-ve-vasich-sluzbach.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde