Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
budme na urovni

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Buďme na úrovni # AbecedaPC

„Buďme na úrovni“ je název kurzu, který nabízí potřebné znalosti a dovednosti pro prvotřídní prezentaci Vaší firmy před obchodními klienty. Znalosti 100% využijí jak manažeři, tak i zaměstnanci a živnostníci. Jedná se o výběr informací z těchto 6 oblastí: - Etiketa - Budování osobního image - Firemní kultura a etika - Distanční komunikace s klienty (e-mail, telefon, sociální sítě) - Přímá komunikace s klienty (jak naslouchat a číst signály těla) - Způsob a efektivita předávání informací Nejedná se o kurz, který by do detailu vyčerpal výše citované oblasti měkkých dovedností, ale o kurz VÝBĚROVÝ. Kurz, který vybírá POUZE to podstatné a KAŽDODENNĚ POUŽITELNÉ. Absolventi školení „Buďme na úrovni“: - občerství si a rozšíří znalosti pravidel společenského chování - dovědí se, jak vylepšit svou osobní image při jednání s lidmi - seznámí se s principy V.I.P. „učící se společnosti“ - ověří si, zda používají správné formy e-mailové a telefonní komunikace - doplní si * Kurz Buďme na úrovni probíhá v malé skupině účastníků. Kurzu Buďme na úrovni se účastní maximálně 8 osob. Kurz Buďme na úrovni probíhá v plně vybavené počítačové učebně. V průběhu kurzu Buďme na úrovni je pro účastníky zajištěn pitný režim a drobné občerstvení. U nás máte jistotu, že vám objednaný kurz nezrušíme. Poté co u nás kurz Buďme na úrovni objednáte a my vám potvrdíme účast, garantujeme, že se kurz uskuteční. Kurz nerušíme z důvodu malého počtu zájemců. Kurz Buďme na úrovni se uskuteční i pokud se něj přihlásí pouze jeden zájemce. V takovém případě probíhá kurz Buďme na úrovni jako individuální, cena kurzu se nezmění. Základy společenského chování Základní pravidla společenského chování Chování ve společnosti   Společenská významnost lidí   Tykání a vykání   Vizitky   Pozvánky   Pracovní oběd - večeře     Prohřešky proti etiketě Nevhodný příchod ke klientovi   Chyby při jednání s klientem   Chyby ve společenské konverzaci   Obecné zlozvyky       Osobní image 4 principy osobního image   Vnější vzhled pracovníka   Osobní image v jednání s klientem     V.I.P. firma Z čeho se skládá „corporate identity“?   Design firmy Firemní grafický styl   Grafický manuál   Logo a logotyp     Firemní kultura Co je to firemní kultura a co ji ovlivňuje?   Práva a povinnosti zaměstnavatelů   Práva a povinnosti zaměstnanců   Přístup zaměstnance k firemní kultuře   Etický kodex     Učící se organizace principy učící se organizaci       Distanční kontakt s klientem E-mailová komunikace Normy elektronické komunikace   Kdy použít klasickou papírovou korespondenci místo e-mailové?     Komunikace po telefonu 7 kroků profesionálního rozhovoru     Chaty a sociální sítě     Přímý kontakt s klientem Složky naší komunikace   Verbální a neverbální komunikace Co mluvit?   Jak mluvit?   Co při mluvení dělat?   Jak číst signály těla? (oči a pohledy, mimika, gestika, kinezika, haptika, proxemika)       Kvalita předávaných informací Odpovědnost v komunikaci  






Obsah kurzu - školení     Kurz Buďme na úrovni probíhá v malé skupině účastníků. Kurzu Buďme na úrovni se účastní maximálně 8 osob. Kurz Buďme na úrovni probíhá v plně vybavené počítačové učebně. V průběhu kurzu Buďme na úrovni je pro účastníky zajištěn pitný režim a drobné občerstvení. U nás máte jistotu, že vám objednaný kurz nezrušíme. Poté co u nás kurz Buďme na úrovni objednáte a my vám potvrdíme účast, garantujeme, že se kurz uskuteční. Kurz nerušíme z důvodu malého počtu zájemců. Kurz Buďme na úrovni se uskuteční i pokud se něj přihlásí pouze jeden zájemce. V takovém případě probíhá kurz Buďme na úrovni jako individuální, cena kurzu se nezmění. Základy společenského chováníZákladní pravidla společenského chováníChování ve společnostiSpolečenská významnost lidíTykání a vykáníVizitkyPozvánkyPracovní oběd - večeřeProhřešky proti etiketěNevhodný příchod ke klientoviChyby při jednání s klientemChyby ve společenské konverzaciObecné zlozvykyOsobní image4 principy osobního imageVnější vzhled pracovníkaOsobní image v jednání s klientemV.I.P. firmaZ čeho se skládá „corporate identity“?Design firmyFiremní grafický stylGrafický manuálLogo a logotypFiremní kulturaCo je to firemní kultura a co ji ovlivňuje?Práva a povinnosti zaměstnavatelůPráva a povinnosti zaměstnancůPřístup zaměstnance k firemní kultuřeEtický kodexUčící se organizaceprincipy učící se organizaciDistanční kontakt s klientemE-mailová komunikace Normy ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • „Buďme na úrovni“ je název kurzu, který nabízí potřebné znalosti a dovednosti pro prvotřídní prezentaci Vaší firmy před obchodními klienty. Znalosti 100% využijí jak manažeři, tak i zaměstnanci a živnostníci. Jedná se o výběr informací z těchto 6 oblastí: - Etiketa - Budování osobního image - Firemní kultura a etika - Distanční komunikace s klienty (e-mail, telefon, sociální sítě) - Přímá komunikace s klienty (jak naslouchat a číst signály těla) - Způsob a efektivita předávání informací Nejedná se o kurz, který by do detailu vyčerpal výše citované oblasti měkkých dovedností, ale o kurz VÝBĚROVÝ. Kurz, který vybírá POUZE to podstatné a KAŽDODENNĚ POUŽITELNÉ. Absolventi školení „Buďme na úrovni“: - občerství si a rozšíří znalosti pravidel společenského chování - dovědí se, jak vylepšit svou osobní image při jednání s lidmi - seznámí se s principy V.I.P. „učící se společnosti“ - ověří si, zda používají správné formy e-mailové a telefonní komunikace - doplní si znalosti, jak při přímé komunikaci s klientem lépe využít verbálních a neverbálních technik - vytvoří si návod, jak druhým kvalitně předávat odborné informace V průběhu školení se používají různé formy vzdělávání: - interaktivní výklad s diskusí - individuální a skupinová práce - práce s modelovými situacemi - využívání okamžité zpětné vazby
  • Platba školení probíhá bezhotovostně oproti faktuře. Při stornování školení zákazníkem méně než 48 hodin před začátkem školení je účtován storno poplatek 50 % z ceny školení.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHŠkolení: Buďme úrovni


Únor 2019 # „Buďme na úrovni“ je název kurzu, který nabízí potřebné znalosti a dovednosti pro prvotřídní prezentaci Vaší firmy před obchodními klienty. Znalosti 100% využijí jak manažeři, tak i zaměstnanci a živnostníci. Jedná se o výběr informací z těchto 6 oblastí: - Etiketa - Budování osobního image - Firemní kultura a etika - Distanční komunikace s klienty (e-mail, telefon, sociální ...   Kurz od firmy: AbecedaPC






Buďme na úrovni

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Buďme | úrovni



http://studium-kurzy.cz/skoleni_71922_budme-na-urovni.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde