Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
komunikace s manazery obchodnimi partnery a koleg - trenink jednani a vystupovani pro asi stentky sekretarky a recepcni

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEG - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční # Studio W

Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích. Cíl: * Naučit se být profesionální, taktní a diplomatický, aniž byste museli mít pocit, že ztrácíte sami sebe * Poznat nové přístupy a naučit se je aplikovat, do svých pracovních situací * Umění jednat efektivně s kolegy * Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu * Získat podněty, náměty i postupy k technikám, formulacím a přístupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situace Obsah: Firemní kultura a souvislosti, které se týkají mé profesionální role * Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční * Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory * Firemní kultura a atmosféra Asistentské dovednosti * Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce a jak s ní pracovat * Jak vytvořit co nejlepší první dojem * Ice break aneb zaujměte jako profesionál * Kontakt tváří v tvář a jednotlivé kroky správného postupu – od přivítání hostů až po uvedení * Small talk * Umění péče o klienty * Úprava pracovního prostředí Komunikační dovednosti jako nedílná součást profesionality * Strategie a efektivní komunikační postupy, jak zacházet s jinými typy, jak je identifikovat, co od nich očekávat a jak k nim profesionálně přistupovat * Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní * Co na nás prozradí neverbální komunikace * Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci * Specifika komunikace po telefonu, fáze profesionálního hovoru Vztahové strategie a spolupráce * Partnerský přístup ke spolupráci s druhými * Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti * Umění vstřícnosti a profesionální asistence * Odvaha odmítnout a říci Ne a vhodné situace Řešení náročných situací, jejich možné scénáře, průběh, ztráty a zisky Metody výuky: Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.






Obsah kurzu - školení     Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích.Cíl: * Naučit se být profesionální, taktní a diplomatický, aniž byste museli mít pocit, že ztrácíte sami sebe* Poznat nové přístupy a naučit se je aplikovat, do svých pracovních situací* Umění jednat efektivně s kolegy* Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu* Získat podněty, náměty i postupy k technikám, formulacím a přístupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situaceObsah: Firemní kultura a souvislosti, které se týkají mé profesionální role* Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční* Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory* Firemní kultura a atmosféraAsistentské dovednosti* Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce a jak s ní pracovat* Jak vytvořit co nejlepší první dojem* Ice break aneb zaujměte jako profesionál* Kontakt tváří v tvář a jednotlivé kroky správného postupu – od přivítání hostů až po uvedení* Small talk* Umění péče o klienty* Úprava pracovního prostředíKomunikační dovednosti jako nedílná součást profesionality* Strategie a efektivní komunikační postupy, jak zacházet s jinými typy, jak je identifikovat, co od nich očekávat a jak k nim profesionálně přistupovat* Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní* Co na ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • PhDr. Lenka KOLAJOVÁ
  • Na základě Vaší objednávky obratem obdržíte vstupenku[y] a fakturu. Zaslané přihlášky jsou závazné. Jako doklad o zařazení do semináře Vám zašleme vstupenku[y], plánek umístění našich učeben a proformafakturu. Vstupenka je přenosná. Daňový doklad Vám zašleme po přijetí platby nebo po uskutečnění kurzu . Kurzovné můžete uhradit i v hotovosti na kurzu , kde Vám bude vystaven doklad o zaplacení.

SEARCHKurzy: KOMUNIKACE MANAŽERY


Září 2018 # Obsah komunikace s médii cíle PR, komunikace s médii struktura médií v ČR co zajímá novináře – strategie ve styku s médii příprava na interview triky redaktorů a moderátorů specifika jednotlivých médií (rádio, noviny, televize) příprava vyjádření pro televizi – zásady projevu před kamerou rozbor video ukázek zvládání ...   Kurz od firmy: Positive s.r.o.






KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEG - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | KOMUNIKACE | MANAŽERY | OBCHODNÍMI



http://studium-kurzy.cz/skoleni_70632_komunikace-s-manazery--obchodnimi-partnery-a-koleg---trenink-jednani-a-vystupovani-pro-asistentky--sekretarky-a-recepcni.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde