Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
umeni presvedcit aneb nlp v obchode - praha

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Umění přesvědčit aneb NLP v obchodě - Praha # Centrum systemiky a NLP s.r.o.

Co způsobilo, že jste se rozhodli kliknout na tento odkaz a začít číst anotaci tohoto kurzu? Možná to byla zvědavost způsobená jeho názvem, možná vaše potřeba najít si netradiční školení, které z vás udělá výjimečné obchodníky, možná doporučení od někoho, kdo zná NLP a vysvětlil vám jeho přínosy nebo možná něco jiného. Na tom nezáleží. To na čem skutečně záleží je, jestli tento kurz naplňuje všechna vaše očekávání a přínosy tím, že vás naučí opravdu efektivní metody obchodování. Základem tohoto kurzu je praktické využití konkrétních slov a celých jazykových spojení vycházejících z Neuro-lingvistického programování a Ericksonovské konverzační hypnózy v obchodě a prodeji. Slova jsou tím, co ovlivňuje a zaměřuje mysl nás i ostatních požadovaným směrem. Jen je důležité vědět, jaká slova a kdy použít. Slova mohou být zbraní, mohou působit jako droga a mohou přinést i ohromné bohatství. Možná si ani neuvědomujete, jak často jsme všichni hypnotizováni. Nemám tím na mysli to, že budete usínat… Hypnotizují nás politici, reklamy, literatura, kino, televize, známí i cizí lidé… a dokonce i my sami sebe hypnotizujeme. Děje se to, ať si to přejeme nebo ne. A nezávisle na tom, zda si to uvědomujeme. Pravdou je, že během hypnózy se stáváme více ovlivnitelní sugescemi a naše mysl je citlivější ke slovům a větám, kterým lze jen těžko odolat. A přitom je tak snadné tyto slova a věty poznat a začít je sami účelně a efektivně využívat. NLP v obchodě pomáhá zaměřit mysl klienta požadovaným směrem a získat ho tak na svoji stranu. Účast na kurzu vám přinese pochopení a praktické procvičení NLP metod v obchodní sféře a vy tím umožníte své konkurenci, aby logicky a racionálně hledala příčiny svých neúspěchů, zatímco vy budete pracovat s nevědomou a emocionální stránkou klienta. Samozřejmě tyto znalosti nejsou pro všechny. Jsou určeny jen těm, kteří si uvědomují, kolik peněz jim protéká mezi slovy a chtějí tento průtok zastavit. Zlatou medaili na olympiádě vyhrává ten, kdo má často lepší čas jen o jednu setinu sekundy. A právě na tomto kurzu můžete objevit svou setinu sekundy, která vám přinese vaši zlatou medaili v soutěži s konkurencí. Během kurzu se naučíte techniky přesvědčování, které vám umožní ovlivňovat myšlení ostatních lidí, jejich nálady a chování. Jedná se o znalosti a dovednosti, které se může jednoduše a rychle naučit každý z nás. Obsah kurzu: Kouzlení slovy v obchodě i mimo něj Působení slov a vět na naše vědomí a nevědomí Hypnotické jazykové vzorce v obchodě Ovlivnění významu pomocí spojek Tajemná síla implikací Předpoklady jako základ efektivní manipulace mysli Význam metafor a příběhů v komunikaci Metaprogramy aneb jak přemýšlíme a jednáme Lektor kurzu Ing. Jitka Ďuricová - profil lektora






Obsah kurzu - školení     Co způsobilo, že jste se rozhodli kliknout na tento odkaz a začít číst anotaci tohoto kurzu? Možná to byla zvědavost způsobená jeho názvem, možná vaše potřeba najít si netradiční školení, které z vás udělá výjimečné obchodníky, možná doporučení od někoho, kdo zná NLP a vysvětlil vám jeho přínosy nebo možná něco jiného. Na tom nezáleží. To na čem skutečně záleží je, jestli tento kurz naplňuje všechna vaše očekávání a přínosy tím, že vás naučí opravdu efektivní metody obchodování. Základem tohoto kurzu je praktické využití konkrétních slov a celých jazykových spojení vycházejících z Neuro-lingvistického programování a Ericksonovské konverzační hypnózy v obchodě a prodeji. Slova jsou tím, co ovlivňuje a zaměřuje mysl nás i ostatních požadovaným směrem. Jen je důležité vědět, jaká slova a kdy použít. Slova mohou být zbraní, mohou působit jako droga a mohou přinést i ohromné bohatství. Možná si ani neuvědomujete, jak často jsme všichni hypnotizováni. Nemám tím na mysli to, že budete usínat… Hypnotizují nás politici, reklamy, literatura, kino, televize, známí i cizí lidé… a dokonce i my sami sebe hypnotizujeme. Děje se to, ať si to přejeme nebo ne. A nezávisle na tom, zda si to uvědomujeme. Pravdou je, že během hypnózy se stáváme více ovlivnitelní sugescemi a naše mysl je citlivější ke slovům a větám, kterým lze jen těžko odolat. A přitom je tak snadné tyto ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Ing. Jitka Ďuricová - profil lektora
  • Cena a platební podmínky 4.1. Cena Kurzu se odvíjí od aktuálního ceníku jednotlivých Kurzů Dodavatele, když aktuálně platný ceník je nedílnou přílohou Smlouvy. 4.2. Klient se zavazuje uhradit zálohu na cenu Kurzu ve výši 50 % nejpozději do 5 dnů ode dne doručení potvrzení o přijetí přihlášky Dodavatele, a to bezhotovostním převodem na bankovní účet Dodavatel vedený u Československé obchodní banky, a.s., č. úč. 8749757001 - 5500. Obdrží-li Klient potvrzení o přijetí přihlášky od Dodavatele méně než 21 dní před začátkem Kurzu, je povinen uhradit ve lhůtě dle tohoto odstavce VOP plnou výši ceny Kurzu a nikoliv zálohu na cenu Kurzu. 4.3. Uhradí-li Klient cenu Kurzu, resp. zálohu na cenu Kurzu až po dosažení maximální kapacity Kurzu, pozbývá práva na rezervaci místa ve vybraném Kurzu a Dodavatel má právo přeřadit Klienta do jiného Kurzu se stejnou náplní, většinou však s jinými časovými dispozicemi. V případě, že Klient se změnou Kurzu nebude souhlasit, nabídne Dodavatel Klientovi náhradní termín předmětného Kurzu s termínem jeho začátku nejdéle do 6 měsíců od počátku zrušeného Kurzu. 4.4. Klient je povinen uhradit plnou výši ceny Kurzu nejpozději 21. den před konáním Kurzu. Oproti ceně Kurzu je Klient oprávněn si započítat uhrazenou zálohu na cenu Kurzu uhrazenou dle odst. 4.2. VOP. 4.5. V ceně Kurzů jsou zahrnuty učební materiály. 4.6. Neuhradí-li Klient cenu Kurzu ve lhůtě dle odst. 4.2. těchto VOP, zavazuje se uhradit Dodavateli smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý byť jen započatý den prodlení.

SEARCHKurzy: Umění přesvědčit aneb


Prosinec 2017 # Také vás napadají ty nejlepší a pádné argumenty až po skončení jednání? Teprve pak víte, co přesně jste měl - a říci, co použít a jak reagovat? Umění přesvědčit, prezentace myšlenek, přesvědčivá argumentace, obratné v...   Kurz od firmy: AHA PR Agency, s.r.o.






Umění přesvědčit aneb NLP v obchodě - Praha

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Umění | přesvědčit | aneb | NLP



http://studium-kurzy.cz/skoleni_69205_umeni-presvedcit-aneb-nlp-v-obchode---praha.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde