Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
linkedin pro obchodni zastupce

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: LinkedIn pro obchodní zástupce # ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

LinkedIn má celosvětově kolem 380 milionů aktivních uživatelů. Jde o třetí nejpopulárnější síť po Facebooku a YouTube (tzn. první nejpoužívanější mezi profesními sítěmi). Úspěšné akvizice v oblasti obchodních zástupců budou stále více podmíněny znalostmi právě této platformy. Ukážeme Vám, jak jej efektivně využívat. Naučíme Vás maximalizovat využití LinkedInu pro potřeby finančních či obchodních zástupců. Prozradíme Vám, jak aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání LinkedInu. Kurz je určen pro každého, kdo se zabývá prodejem, pro obchodní zástupce a pro všechny, kdo chtějí na LinkedIn vyhledávat obchodní příležitosti. * LinkedIn má celosvětově kolem 380 milionů aktivních uživatelů. Jde o třetí nejpopulárnější síť po Facebooku a YouTube (tzn. první nejpoužívanější mezi profesními sítěmi). Úspěšné akvizice v oblasti obchodních zástupců budou stále více podmíněny znalostmi právě této platformy. Ukážeme Vám, jak jej efektivně využívat. Naučíme Vás maximalizovat využití LinkedInu pro potřeby finančních či obchodních zástupců. Prozradíme Vám, jak aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání LinkedInu. Kurz je určen pro každého, kdo se zabývá prodejem, pro obchodní zástupce a pro všechny, kdo chtějí na LinkedIn vyhledávat obchodní příležitosti. Úvod do LinkedIn   Úvod do LinkedIn   Zacílení kandidátů na LinkedInu i mimo něj   Jak úspěšně kontaktovat LinkedIn zákazníky  




Úvod do LinkedIn Problematika digitálního marketingu a role LinkedInu v ní Současné a budoucí trendy vyhledávání zákazníků Poslední informace a novinky týkající se LinkedIn Definice obecné LinkedIn strategie pro vyhledávání zákazníků Analýza nejdůležitějších částí LinkedIn profilu pro vyhledávání zákazníků Hlavní networkingové cíle úspěšného LinkedIn obchodního zástupce Jak efektivně zvýšit počet LinkedIn kontaktů bez zablokování účtu Jak se chovat na LinkedIn v závislosti na individuálním stavu počtu kontaktů Zacílení kandidátů na LinkedInu i mimo něj Jak vyždímat maximum z LinkedIn vyhledávače (LinkedIn People Search) Jak odkrýt skryté zdroje s relevantními osobami  Co je tzv. Boolean vyhledávání a proč je denní rutinou Definice boolean operátorů, modifikátorů a vyhledávacích příkazů Co je to tzv. X-Ray a Flip vyhledávání, jak cílit a filtrovat LinkedIn uživatele pomocí internetových vyhledávačů Definice konceptuálního, implicitního, jazykového a nepřímého vyhledávání Definice pokročilých technik jako např. sémantické, pravděpodobnostní a vyčerpávající vyhledávání Jak úspěšně kontaktovat LinkedIn zákazníky Jak najít kontaktní informace každého LinkedIn uživatele za každých okolností Jak determinovat e-mailovou adresu skoro každého zákazníka na světě Co je to diverzita zákazníků a jaké výzvy nám přináší Jak automatizovat vyhledávání zákazníků užitím LinkedInu a služeb třetích stran Které kontaktní metody jsou pro akvizici potenciálních zákazníků nejefektivnější Jak měřit efektivitu kontaktování potenciálních zákazníků a zlepšování její úspěšnosti Jak vytvářet zprávy, které potenciální zákazníci nemohou ignorovat Jak odkrývat skryté a privátní LinkedIn profily potenciálních zákazníků Jak sledovat LinkedIn aktivitu Vaší konkurence Jak penetrovat cizí LinkedIn skupiny, do kterých nemáte přístup Jak vytvářet vlastní LinkedIn skupiny, aby pracovaly pro Vás Diskuze, shrnutí, závěr

Obsah kurzu - školení     LinkedIn má celosvětově kolem 380 milionů aktivních uživatelů. Jde o třetí nejpopulárnější síť po Facebooku a YouTube (tzn. první nejpoužívanější mezi profesními sítěmi). Úspěšné akvizice v oblasti obchodních zástupců budou stále více podmíněny znalostmi právě této platformy. Ukážeme Vám, jak jej efektivně využívat. Naučíme Vás maximalizovat využití LinkedInu pro potřeby finančních či obchodních zástupců. Prozradíme Vám, jak aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání LinkedInu. Kurz je určen pro každého, kdo se zabývá prodejem, pro obchodní zástupce a pro všechny, kdo chtějí na LinkedIn vyhledávat obchodní příležitosti.Úvod do LinkedInÚvod do LinkedInZacílení kandidátů na LinkedInu i mimo nějJak úspěšně kontaktovat LinkedIn zákazníky

Cíl školení - poznámka ke kurzu     LinkedIn má celosvětově kolem 380 milionů aktivních uživatelů. Jde o třetí nejpopulárnější síť po Facebooku a YouTube (tzn. první nejpoužívanější mezi profesními sítěmi). Úspěšné akvizice v oblasti obchodních zástupců budou stále více podmíněny znalostmi právě této platformy. Ukážeme Vám, jak jej efektivně využívat. Naučíme Vás maximalizovat využití LinkedInu pro potřeby finančních či obchodních zástupců. Prozradíme Vám, jak aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání LinkedInu. Kurz je určen pro každého, kdo se zabývá prodejem, pro obchodní zástupce a pro všechny, kdo chtějí na LinkedIn ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Organizační informace pro účastníky školení Školení standardně probíhají v učebnách Školicího centra ICT Pro v Brně, na ulici Sochorova 38, Brno-Žabovřesky, případně u zákaznických školení po vzájemné domluvě pořádáme běžně kurzy i ve školicích prostorách zákazníka a pro naše mimobrněnské zákazníky pořádáme skupinové kurzy i v učebnách našich partnerských výukových středisek [např. v Praze]. Zákazník je zařazen do kurzu na základě vyplněné přihlášky zaslané prostřednictvím on-line přihlášky nebo emailem, či klasickou pozemní poštou. Po přihlášení zasíláme všem potvrzení o přijetí do kurzu , zpravidla 1-2 týdny před zahájením kurzu . Při plném obsazení kurzu , případně při nedostatku zájemců o daný termín vám bude nabídnut nejbližší možný náhradní termín. U vícedenních školení vám v případě potřeby a zájmu zajistíme rezervaci ubytování pokud možno v jednom z přilehlých ubytovacích zařízení. Uveďte prosím tyto požadavky včetně vašich dalších preferencí [termín, místo a počet dní ubytování, cenový limit, způsob platby apod.] ve vaší přihlášce na školení. Na školeních má každý účastník k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Výuka v oblasti ICT má zpravidla charakter „hands on“, což znamená, že teoretický výklad je doprovázen přímo praktickými ukázkami a aktivní prací posluchačů na PC. Ceny kurzů zpravidla zahrnují: služby kvalifikovaného školitele přípravu školení, přizpůsobení obsahu požadavkům klienta knižní publikaci k danému tématu [pokud je v ceně kurzu ], případně studentský manuál v tištěné nebo el. podobě zajištění dokumentace ke školení vydání certifikátu o absolvování kurzu zabezpečení výstupů a zpětné vazby pro zadavatele [na vyžádání] psací potřeby [poznámkový blok a tužka] oběd v blízké restauraci - pokud je v ceně kurzu občerstvení o přestávkách [káva, čaj, sušenky, minerálky apod.] využívání našich vzdělávacích prostor, strojový čas počítačů atd.

SEARCHKurzy: LinkedIn pro obchodní


Prosinec 2019 # Školení je určeno personalistům, kteří by rádi ve své praxi využívali sociální síť LinkedIn a mají zájem naučit se základy práce s touto sítí. Toto školení je určeno spíše začátečníkům. Informace a cíl školení: Naučte se používat sociální síť LinkedIn jako pomocníka pro práci personalisty. LinkedIn  je profesní sociální síť, která ...   Kurz od firmy: Intellego - vzdělávací agentura






LinkedIn pro obchodní zástupce

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | LinkedIn | pro | obchodní | zástupce



http://studium-kurzy.cz/skoleni_68283_linkedin-pro-obchodni-zastupce.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde