Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
digitalni marketing

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Digitální marketing # ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

Digitální marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace. Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu. Jak zvýšit jeho návštěvnost. Jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Prozradíme Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíme Vás se základními pravidly designu webu. Ukážeme si, jaké chyby se na webech opakují. Vysvětlíme vám základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage, konverze, Squeeze page atd. Vyzkoušíme si, jak běžně mluví „IT“ a my vlastně nevíme, co to znamená. Podíváme se na věc zdravým selským rozumem. Stanovíme si plán, co vlastně od svých stránek chceme. * Digitální marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace. Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu. Jak zvýšit jeho návštěvnost. Jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Prozradíme Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíme Vás se základními pravidly designu webu. Ukážeme si, jaké chyby se na webech opakují. Vysvětlíme vám základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage, konverze, Squeeze page atd. Vyzkoušíme si, jak běžně mluví „IT“ a my vlastně nevíme, co to znamená. Podíváme se na věc zdravým selským rozumem. Stanovíme si plán, co vlastně od svých stránek chceme. SEO   SEO   PPC reklama   Webová analytika a konzultace   Databáze kontaktů   Sociální sítě   Google AdWords   Facebook + Google + Twiter + Linkedin   marketing  




SEO Správná struktura webu Hledání klíčových slov pro váš web nebo e-shop Správné vyplnění meta značky - title, description a keywords Nastavení nadpisů a struktury textu na webu Testování SEO PPC reklama Možnosti nastavení a využití kampaně Přesné cílení na konkrétního zákazníka Webová analytika a konzultace Webová analytika Využití znalosti chování lidí na webových stránkách Databáze kontaktů Smysl sbírání kontaktů na internetu a jejich využití Sociální sítě Fungování sociálních sítí a jejich využití pro svůj prospěch Vytvoření databáze kontaktů ze sociálních sítí Google AdWords Základní nastavení účtu Kde získat neomezený kredit pro propagaci přes Google AdWords Rozdíl mezi textovou a bannerovou reklamou a její správné nastavení v Google AdWords Jak správně strukturovat kampaně, sestavy a inzeráty pro co největší CTR Efektivní strategie, jak mít všechny textové inzeráty ve vyhledávací síti na TOP pozicích (první tři místa ve výsledcích vyhledávačů) Správná implementace konverzních kódů Remarketing - sledování uživatelů po opuštění webu a jejich přilákání zpět Dynamický demarketing Videoreklama - In-stream, In-search, In-display Facebook + Google + Twiter + Linkedin Struktura inzerátu, správný výběr obrázku Zacílení na zákazníky Měření efektivnosti reklamy Tvorba firemního profilu; efektivní design - co by mělo obsahovat cover photo Vkládání příspěvků - kdy a jak často; měření jejich efektivnosti Motivace ke komentářům Soutěže na FCB pro interakci s vašimi fanoušky Propagace vašeho profilu E-mail marketing Správné strukturování e-mailingu Náležitosti obchodních sdělení dle zákona Vyhodnocování e-mailingu Diskuze, shrnutí, závěr Doporučený následný kurz: Affiliate marketing jako pokročilá forma digitálního marketingu (MARK17) Časový rozvrh: 2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)

Obsah kurzu - školení     Digitální marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace. Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu. Jak zvýšit jeho návštěvnost. Jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Prozradíme Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíme Vás se základními pravidly designu webu. Ukážeme si, jaké chyby se na webech opakují. Vysvětlíme vám základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage, konverze, Squeeze page atd. Vyzkoušíme si, jak běžně mluví „IT“ a my vlastně nevíme, co to znamená. Podíváme se na věc zdravým selským rozumem. Stanovíme si plán, co vlastně od svých stránek chceme. SEOSEOPPC reklamaWebová analytika a konzultaceDatabáze kontaktůSociální sítěGoogle AdWordsFacebook + Google + Twiter + Linkedin marketing

Cíl školení - poznámka ke kurzu     Digitální marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace. Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu. Jak zvýšit jeho návštěvnost. Jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Prozradíme Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíme Vás se základními pravidly designu webu. Ukážeme si, jaké chyby se na webech opakují. Vysvětlíme vám základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage, konverze, Squeeze page atd. ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Organizační informace pro účastníky školení Školení standardně probíhají v učebnách Školicího centra ICT Pro v Brně, na ulici Sochorova 38, Brno-Žabovřesky, případně u zákaznických školení po vzájemné domluvě pořádáme běžně kurzy i ve školicích prostorách zákazníka a pro naše mimobrněnské zákazníky pořádáme skupinové kurzy i v učebnách našich partnerských výukových středisek [např. v Praze]. Zákazník je zařazen do kurzu na základě vyplněné přihlášky zaslané prostřednictvím on-line přihlášky nebo emailem, či klasickou pozemní poštou. Po přihlášení zasíláme všem potvrzení o přijetí do kurzu , zpravidla 1-2 týdny před zahájením kurzu . Při plném obsazení kurzu , případně při nedostatku zájemců o daný termín vám bude nabídnut nejbližší možný náhradní termín. U vícedenních školení vám v případě potřeby a zájmu zajistíme rezervaci ubytování pokud možno v jednom z přilehlých ubytovacích zařízení. Uveďte prosím tyto požadavky včetně vašich dalších preferencí [termín, místo a počet dní ubytování, cenový limit, způsob platby apod.] ve vaší přihlášce na školení. Na školeních má každý účastník k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Výuka v oblasti ICT má zpravidla charakter „hands on“, což znamená, že teoretický výklad je doprovázen přímo praktickými ukázkami a aktivní prací posluchačů na PC. Ceny kurzů zpravidla zahrnují: služby kvalifikovaného školitele přípravu školení, přizpůsobení obsahu požadavkům klienta knižní publikaci k danému tématu [pokud je v ceně kurzu ], případně studentský manuál v tištěné nebo el. podobě zajištění dokumentace ke školení vydání certifikátu o absolvování kurzu zabezpečení výstupů a zpětné vazby pro zadavatele [na vyžádání] psací potřeby [poznámkový blok a tužka] oběd v blízké restauraci - pokud je v ceně kurzu občerstvení o přestávkách [káva, čaj, sušenky, minerálky apod.] využívání našich vzdělávacích prostor, strojový čas počítačů atd.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHŠkolení: Digitální marketing


Leden 2018 # Digitální marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace. Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu. Jak zvýšit jeho návštěvnost. Jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Prozradíme Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíme ...   Kurz od firmy: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills
Listopad 2017 # Partnerský marketing je dnes nedílnou součástí podnikatelského plánu. Přijďte si vyzkoušet Affiliate marketing na názorných příkladech a ukázkách. Vysvětlíme vám, proč uspořádat online soutěž právě na vašem webu, a co vám to přinese. Ručíme vám za to, že po tomto ...   Kurz od firmy: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills






Digitální marketing

Strana: | >> 1 << | Celkem: 2 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Digitální | marketing



http://studium-kurzy.cz/skoleni_68281_digitalni-marketing.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde