Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
trenink ucinneho telefonovani

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Trénink účinného telefonování # ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

Jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné? Jak se odlišit v záplavě telefonických nabídek? Jak se změnilo telefonování? Používat či nepoužívat call skript? Kdy je nejvhodnější okamžik pro nabídce? Učiňte svou firmu zajímavější a najděte si tu svou cestu, jak být úspěšnější. Díky tomuto prakticky připravenému workshopu si to můžete prožít na vlastní kůži. * Jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné? Jak se odlišit v záplavě telefonických nabídek? Jak se změnilo telefonování? Používat či nepoužívat call skript? Kdy je nejvhodnější okamžik pro nabídce? Učiňte svou firmu zajímavější a najděte si tu svou cestu, jak být úspěšnější. Díky tomuto prakticky připravenému workshopu si to můžete prožít na vlastní kůži. Pravidla telefonické komunikace   Pravidla telefonické komunikace   Nácvik telefonického hovoru   Praktický nácvik telefonického hovoru   Zpětná vazba  




Pravidla telefonické komunikace Specifika telefonické komunikace Kroky vedoucí k úspěchu Akustická vizitka - hlas a jeho působení Standardy telefonické komunikace Nácvik telefonického hovoru Úspěšný začátek - metody zahájení Budování vztahu Neefektivní a nadbytečná komunikace Nejčastější chyby v praxi Účinné řečnické obraty Praktický nácvik telefonického hovoru Zpětná vazba Hodnocení kvality Rozbor hovoru Poskytnutí zpětné vazby Shrnutí, diskuze, závěr Doporučený předchozí kurz: Staň se úspěšným prodejcem (OBCH6) Časový rozvrh: 1 den (9:00hod. - 17:00hod.)

Obsah kurzu - školení     Jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné? Jak se odlišit v záplavě telefonických nabídek? Jak se změnilo telefonování? Používat či nepoužívat call skript? Kdy je nejvhodnější okamžik pro nabídce? Učiňte svou firmu zajímavější a najděte si tu svou cestu, jak být úspěšnější. Díky tomuto prakticky připravenému workshopu si to můžete prožít na vlastní kůži. Pravidla telefonické komunikacePravidla telefonické komunikaceNácvik telefonického hovoruPraktický nácvik telefonického hovoruZpětná vazba

Cíl školení - poznámka ke kurzu     Jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné? Jak se odlišit v záplavě telefonických nabídek? Jak se změnilo telefonování? Používat či nepoužívat call skript? Kdy je nejvhodnější okamžik pro nabídce? Učiňte svou firmu zajímavější a najděte si tu svou cestu, jak být úspěšnější. Díky tomuto prakticky připravenému workshopu si to můžete prožít na vlastní kůži.




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Organizační informace pro účastníky školení Školení standardně probíhají v učebnách Školicího centra ICT Pro v Brně, na ulici Sochorova 38, Brno-Žabovřesky, případně u zákaznických školení po vzájemné domluvě pořádáme běžně kurzy i ve školicích prostorách zákazníka a pro naše mimobrněnské zákazníky pořádáme skupinové kurzy i v učebnách našich partnerských výukových středisek [např. v Praze]. Zákazník je zařazen do kurzu na základě vyplněné přihlášky zaslané prostřednictvím on-line přihlášky nebo emailem, či klasickou pozemní poštou. Po přihlášení zasíláme všem potvrzení o přijetí do kurzu , zpravidla 1-2 týdny před zahájením kurzu . Při plném obsazení kurzu , případně při nedostatku zájemců o daný termín vám bude nabídnut nejbližší možný náhradní termín. U vícedenních školení vám v případě potřeby a zájmu zajistíme rezervaci ubytování pokud možno v jednom z přilehlých ubytovacích zařízení. Uveďte prosím tyto požadavky včetně vašich dalších preferencí [termín, místo a počet dní ubytování, cenový limit, způsob platby apod.] ve vaší přihlášce na školení. Na školeních má každý účastník k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Výuka v oblasti ICT má zpravidla charakter „hands on“, což znamená, že teoretický výklad je doprovázen přímo praktickými ukázkami a aktivní prací posluchačů na PC. Ceny kurzů zpravidla zahrnují: služby kvalifikovaného školitele přípravu školení, přizpůsobení obsahu požadavkům klienta knižní publikaci k danému tématu [pokud je v ceně kurzu ], případně studentský manuál v tištěné nebo el. podobě zajištění dokumentace ke školení vydání certifikátu o absolvování kurzu zabezpečení výstupů a zpětné vazby pro zadavatele [na vyžádání] psací potřeby [poznámkový blok a tužka] oběd v blízké restauraci - pokud je v ceně kurzu občerstvení o přestávkách [káva, čaj, sušenky, minerálky apod.] využívání našich vzdělávacích prostor, strojový čas počítačů atd.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHŠkolení: Trénink účinného telefonování


Listopad 2017 # Jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné? Jak se odlišit v záplavě telefonických nabídek? Jak se změnilo telefonování? Používat či nepoužívat call skript? Kdy je nejvhodnější okamžik pro nabídce? Učiňte svou firmu zajímavější a najděte si tu svou cestu, jak být úspěšnější. Díky tomuto prakticky připravenému ...   Kurz od firmy: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills






Trénink účinného telefonování

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Trénink | účinného | telefonování



http://studium-kurzy.cz/skoleni_61734_trenink-ucinneho-telefonovani.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde