Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
financni modelovani v ms excel - ��� aneb jak namodelovat business case pro pravid elny reporting

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Finanční modelování v MS Excel ... … aneb Jak namodelovat Business case pro pravidelný reporting # Controller Institut

Popis Odborný seminář Finanční modelování – principy a praxe Vám poskytne univerzální návod na sestavení efektivního a spolehlivého plánovacího modelu a na praktických příkladech Vás seznámí s řešením mnoha úkolů, se kterými se při tvorbě obchodního modelu firmy setkáte. Metoda tvorby plánovacího modelu, kterou si během kurzu osvojíte, byla speciálně vyvinuta pro účely obchodního plánování a využívá robustních databázových a BI principů při maximálním využití flexibility prostředí MS Excel, takže obstojí i při last-minute změnách, kdy běžné postupy ‘propojování buněk selhávají. Metoda tak poskytuje klíčový benefit pro vedení financi, a to v dnešní době tolik důležitou dynamiku a rychlou reakci na změnu business modelu a parametrů plánu. Seminář vám ukáže jak synergicky spojit a kombinovat jednotlivé funkce a nástroje Excelu v jeden funkční celek představující obchodní model firmy. Naučíte se jak efektivně eliminovat nejčastější chyby způsobené odkazem na nesprávnou buňku, jak využít vestavěné funkce pro trendové predikce, jak modelovat sezónalitu a na závěr, jak celý obchodní model konsolidovat pomocí výstupu do kontingenční tabulky Úvod do finančního a obchodního modelování MS Excel jako platforma pro finanční modelování, dostupné funkce, nástroje a metody v Excelu Využití kontingenčních tabulek pro finanční modelování. Eliminace linkovacích chyb a odkazů na nesprávné hodnoty pomocí pojmenovaných oblastí Zrychlení tvorby modelu pomocí maticových vzorců Automatické predikce na základě lineární regrese Modelování sezonality Konsolidace a automatické nastavení výstupu celého modelu do formy kontingenční tabulky Případová studie V rámci praktické části semináře se účastnící školení naučí na případové studii jak efektivně využít dostupné nástroje v MS Excel pro tvorbu obchodního modelu firmy a budou mít možnost si na praktických cvičeních osvojit funkce Excelu nezbytné pro zvládnutí prezentované metody obchodního modelování. Mezi základní funkce ástroje použité v rámci semináře při tvorbě finančního modelu patří: Ověřování vstupů Kontingenční tabulky Maticové vzorce Pojmenované oblasti Správce názvů Analýza časových řad – trendy, regrese Funkce Index, Pozvyhledat Textové funkce






Obsah kurzu - školení     Popis Odborný seminář Finanční modelování – principy a praxe Vám poskytne univerzální návod na sestavení efektivního a spolehlivého plánovacího modelu a na praktických příkladech Vás seznámí s řešením mnoha úkolů, se kterými se při tvorbě obchodního modelu firmy setkáte. Metoda tvorby plánovacího modelu, kterou si během kurzu osvojíte, byla speciálně vyvinuta pro účely obchodního plánování a využívá robustních databázových a BI principů při maximálním využití flexibility prostředí MS Excel, takže obstojí i při last-minute změnách, kdy běžné postupy ‘propojování buněk selhávají. Metoda tak poskytuje klíčový benefit pro vedení financi, a to v dnešní době tolik důležitou dynamiku a rychlou reakci na změnu business modelu a parametrů plánu. Seminář vám ukáže jak synergicky spojit a kombinovat jednotlivé funkce a nástroje Excelu v jeden funkční celek představující obchodní model firmy. Naučíte se jak efektivně eliminovat nejčastější chyby způsobené odkazem na nesprávnou buňku, jak využít vestavěné funkce pro trendové predikce, jak modelovat sezónalitu a na závěr, jak celý obchodní model konsolidovat pomocí výstupu do kontingenční tabulky Úvod do finančního a obchodního modelování MS Excel jako platforma pro finanční modelování, dostupné funkce, nástroje a metody v Excelu Využití kontingenčních tabulek pro finanční modelování. ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Seminář je určen: Manažerům a specialistům útvaru finančního plánování a reportingu Interním a externím finančním analytikům Specialistům a soudním znalcům pro obor oceňování podniku Všem zájemcům o sestavení robustního řešení pro finanční modelování na platformě MS Excel
  • Radek Káňa, finanční controller AVAST Software s.r.o.
  • Požadavky na účastníky: Účastníci kurzu by měli být pokročilí ve znalostech programu MS Excel (znalost funkce INDEX, vyhledávacích funkcí a kontingenčních tabulek). Účastníkům doporučujeme před tímto kurzem absolvovat kurz MS Excel pro analytiky a controllery či e-learning k tomuto semináři, kde účastníci získají minimální potřebné znalosti MS Excel, které je pro tento kurz nutno znát. Audit znalostí Účastníkům zašleme audit znalostí a dle výsledku buď doporučíme přímo účast na kurzu Finanční modelování v MS Excel nebo případně doporučíme absolvování přípravného e-learningu pro tento kurz (či prezenční kruz MS Excel pro analytiky a controllery, který je vhodnou přípravou pro tři další navazující odborné semináře - Finanční modelování v MS Excel, Reporting v MS Excel, Dashboard reporty a MS Excel). Jedná se o testovací příklad, na kterém si zájemce ověří, zda zvládá látku nutnou pro úspěšné zvládnutí tohoto kurzu. Test bude zaslán projektovým manažerem tohoto semináře. Úroveň splnění testu ověřuje sám lektor a ten také vyhodnotí, zda je možné zařazení přímo do kurzu Finanční modelování či doporučí absolvovat přípravný kurz excelu. (je možné si zvolit prezenční kurz MS Excel pro analytiky a controlllery či odpovídající e-laerningový kurz). Seminář je veden pro verze MS Office 2007 a 2010.
  • 1. Společnost Společnost Contrast Consulting Praha, spol. s r.o.; IČ: 62912348 [dále jen CCP], poskytuje služby v oblasti vzdělávání a poradenství zejména v oblastech controllingu, financí a podnikového řízení. 2. Klient Klientem je kterákoli právnická či fyzická osoba využívající služeb CCP. 3. Přihlášení Smluvní vztah mezi CCP a klientem vzniká na základě objednávky. Přihlášení do kurzu je závazné. 4. Platba Nejpozději 7 dní před zahájením kurzu zasíláme zálohovou fakturu v elektronické podobě. Po uhrazení zálohové faktury je automaticky zasílán tištěný daňový doklad. Čísla účtu CCP: Pro platbu v CZK: UniCredit Bank: 5177976001 - 2700 IBAN:CZ9727000000005177976001 Pro platbu v Eurech: FIO Banka 2200111150 - 8330 IBAN účtu: SK2083300000002200111150 BIC kód: FIOZSKBAXXX Smluvní sankce za prodlení Dostane-li se účastník kurzu při plnění závazků z objednávky do prodlení, může po něm CCP požadovat smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. jednatelé: Contrast Consulting Praha, spol. s r.o. registrovaná u KOS v Praze, bankovní spojení : Mgr. Olga Cechlová Vladimírova 12 - 233 oddíl C, vložka 35143 Unicredit Bank Czech Republic a.s. Ing. Ladislav Profota CZ – 140 00 Praha 4 IČO: 62912348 číslo účtu: 5177976001 - 2700, DIČ: CZ62912348 IBAN CZ9727000000005177976001 Shift code: BACXCZPP 5. Storno podmínky Podmínky pro stornování otevřeného kurzu a vrácení kurzovného jsou následující: • Při stornování kurzu 15 - 8 pracovních dnů [před zahájením kurzu ] je účtován storno poplatek ve výši 1000 Kč. • Při odhlášení se z kurzu 7 – 4 pracovní dny [před zahájením kurzu ] je účtován stornopoplatek ve výši 50% ceny kurzu . • Při odhlášení během posledních 3 pracovních dnů před datem konání akce nebo neúčasti bez předchozího odhlášení účtujeme celý účastnický poplatek. • Tyto poplatky odpadají, pokud je jmenován náhradní účastník. • Pořadatel [CCP] si vyhrazuje právo na případné změny v programu či místa konání [vždy však při zachování původního města]. Dojde-li ke změně v kurzu nebo k jeho zrušení, bude účastník kurzu neprodleně informován prostřednictvím zákaznického centra [sms, e-mail] CCP. V případě zrušení kurzu klientovi vzniká nárok na vrácení celého účastnického poplatku [převodem na jeho účet nejpozději do 14 dnů]. Podmínky pro stornování interního [firemního] kurzu : • Při stornování vzdělávací akce [VA] 10 a více dnů před zahájením VA Dodavatel neúčtuje storno poplatky. • V případě zrušení VA mezi 10 a 5 pracovním dnem Dodavatel účtuje 50% sjednané ceny. • Při zrušení VA méně než 5 pracovních dnů před zahájením VA vzniká Dodavateli nárok na úhradu 100% sjednané ceny. 6. Certifikát - Potvrzení a] Každý klient má nárok na získání certifikátu resp. potvrzení o absolvování kurzu . b] Potvrzení je vystavováno automaticky na poslední hodině kurzu . c] Certifikáty jsou vystavovány přímo certifikační autoritou na základě úspěšné

SEARCHŠkolení: Finanční modelování








Finanční modelování v MS Excel ... … aneb Jak namodelovat Business case pro pravidelný reporting

Strana: | >> 1 << | Celkem: 0 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Finanční | modelování | Excel



http://studium-kurzy.cz/skoleni_54708_financni-modelovani-v-ms-excel-----…-aneb-jak-namodelovat-business-case-pro-pravidelny-reporting.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde