Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
hr marketing

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: HR marketing # ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

HR marketing kombinuje marketing, brand management a personální psychologii. Cílem HR marketingu je vybudovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa. Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce. Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do stávající situace HR marketingu, která je ovlivněna generací X a finanční ohodnocení dnes již není dostatečně motivační. Jak se s touto situací vypořádat, kde hledat ty správné zaměstnance a jak je oslovit, to vše je náplní tohoto kurzu. * HR marketing kombinuje marketing, brand management a personální psychologii. Cílem HR marketingu je vybudovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa. Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce. Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do stávající situace HR marketingu, která je ovlivněna generací X a finanční ohodnocení dnes již není dostatečně motivační. Jak se s touto situací vypořádat, kde hledat ty správné zaměstnance a jak je oslovit, to vše je náplní tohoto kurzu. Východiska HR marketingu   Východiska HR marketingu   Zaměstnanec   Externí HR marketing   Interní HR marketing   Vybrané nástroje HR marketingu  




Východiska HR marketingu HR a marketing HR marketing Současný trh práce a jeho specifika Zaměstnanec Klasický zaměstnanec Generace X Freelancer Externí HR marketing Tady chci pracovat - budování značky Co utváří pověst HR a strategie Koho chceme? Prezentace firmy a pracovní pozice Vliv sociálních sítí v HR marketingu Kde hledat zaměstnance Interní HR marketing Specifika interního marketingu Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají Jak stanovit benefity? Nástroje interního HR marketingu Průzkumy spokojenosti a vnitrofiremní šetření Adaptační proces nového zaměstnance Vybrané nástroje HR marketingu Kariérní stránky společnosti Pracovní portály Sociální sítě Veletrhy, výstavy Známí Diskuze, shrnutí, závěr

Obsah kurzu - školení     HR marketing kombinuje marketing, brand management a personální psychologii. Cílem HR marketingu je vybudovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa. Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce. Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do stávající situace HR marketingu, která je ovlivněna generací X a finanční ohodnocení dnes již není dostatečně motivační. Jak se s touto situací vypořádat, kde hledat ty správné zaměstnance a jak je oslovit, to vše je náplní tohoto kurzu. Východiska HR marketinguVýchodiska HR marketinguZaměstnanecExterní HR marketingInterní HR marketingVybrané nástroje HR marketingu

Cíl školení - poznámka ke kurzu     HR marketing kombinuje marketing, brand management a personální psychologii. Cílem HR marketingu je vybudovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa. Specifickou ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Organizační informace pro účastníky školení Školení standardně probíhají v učebnách Školicího centra ICT Pro v Brně, na ulici Sochorova 38, Brno-Žabovřesky, případně u zákaznických školení po vzájemné domluvě pořádáme běžně kurzy i ve školicích prostorách zákazníka a pro naše mimobrněnské zákazníky pořádáme skupinové kurzy i v učebnách našich partnerských výukových středisek [např. v Praze]. Zákazník je zařazen do kurzu na základě vyplněné přihlášky zaslané prostřednictvím on-line přihlášky nebo emailem, či klasickou pozemní poštou. Po přihlášení zasíláme všem potvrzení o přijetí do kurzu , zpravidla 1-2 týdny před zahájením kurzu . Při plném obsazení kurzu , případně při nedostatku zájemců o daný termín vám bude nabídnut nejbližší možný náhradní termín. U vícedenních školení vám v případě potřeby a zájmu zajistíme rezervaci ubytování pokud možno v jednom z přilehlých ubytovacích zařízení. Uveďte prosím tyto požadavky včetně vašich dalších preferencí [termín, místo a počet dní ubytování, cenový limit, způsob platby apod.] ve vaší přihlášce na školení. Na školeních má každý účastník k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Výuka v oblasti ICT má zpravidla charakter „hands on“, což znamená, že teoretický výklad je doprovázen přímo praktickými ukázkami a aktivní prací posluchačů na PC. Ceny kurzů zpravidla zahrnují: služby kvalifikovaného školitele přípravu školení, přizpůsobení obsahu požadavkům klienta knižní publikaci k danému tématu [pokud je v ceně kurzu ], případně studentský manuál v tištěné nebo el. podobě zajištění dokumentace ke školení vydání certifikátu o absolvování kurzu zabezpečení výstupů a zpětné vazby pro zadavatele [na vyžádání] psací potřeby [poznámkový blok a tužka] oběd v blízké restauraci - pokud je v ceně kurzu občerstvení o přestávkách [káva, čaj, sušenky, minerálky apod.] využívání našich vzdělávacích prostor, strojový čas počítačů atd.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHŠkolení: marketing


Říjen 2019 # * Rekvalifikační kurz akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy- MSMT 1876 - 2016-1 - 56 a MSMT-35906 - 2018-1 - 646. Autorizace Ministerstva průmyslu a obchodu ČR pro profesní kvalifikaci Specialista marketingu (kód: 66-021-N) - číslo autorizace ...   Kurz od firmy: Centrum služeb pro podnikání s.r.o.
Říjen 2019 # * Rekvalifikační kurz akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy - číslo akreditace MSMT - 1876 - 2016-1 - 56 a MSMT-35906 - 2018-1 - 464. Autorizace Ministerstva průmyslu a obchodu ČR pro profesní kvalifikacei Specialista marketingu (kód: 66-021-N) - ...   Kurz od firmy: Centrum služeb pro podnikání s.r.o.
Říjen 2019 # Cíle kurzu: Naučíme vás obecné i konkrétní postupy, jak lze díky webovým stránkám a chytrému online marketingu získat zákazníky. Dozvíte se, jak připravit webovou prezentaci ...   Kurz od firmy: Centrum služeb pro podnikání s.r.o.


Září 2019 # Chcete pracovat v oblasti marketingu? Nemáte znalosti pro tuto práci? Nevadí! Náš rekvalifikační kurz Vás naučí všemu potřebnému! Nejen, že se naučíte plno teoretických věcí, ale hlavně si vše prozkoušíte i v praktickém procvičování! Naučte se realizovat marketingové aktivity ...   Kurz od firmy: Středisko vzdělávání s.r.o.
Říjen 2019 # Na tomto semináři se podrobně seznámíte s technikami účinné propagace a reklamy, dozvíte se, jak sestavit účinný komunikační plán, formulovat klíčová sdělení a postupovat podle nejnovějších trendů v propagaci. * Moderní marketingová komunikace a propagace • jak tvořit komunikační strategii pro reklamu a další propagační nástroje, • jak ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Říjen 2019 # Získáte orientaci v oblasti marketingu a najdete relevantní spojení s vlastní specializací. Při semináři bude maximálně simulováno skutečné prostředí a situace, ve kterých se pohybujete a potřebujete je pochopit. Seminář je intenzivní a vysoce interaktivní. * Marketing pro nemarketéry • principy marketingu a jak je aplikovat na podmínky praxe účastníka, • jak se ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Listopad 2019 # Současná situace pracovního trhu vyžaduje prozíravý, strategicky orientovaný HR marketing. A ten začíná u obsahu komunikace. Chcete-li hledat svoji odlišnost a vtělit ji do uvěřitelného příběhu, který budete společně s vašimi zaměstnanci a kolegy rozvíjet, měnit a budovat na něm firemní pověst, pak je tento seminář pro vás. * Tvorba kvalitního ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Září 2019 # Cílem rekvalifikačního kurzu Management [mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing] je vybavit pracovníka znalostmi potřebnými pro organizaci a řízení marketingově orientovaného podniku v podmínkách tržní ekonomiky a dosáhnout toho, aby dokázal přijímat ...   Kurz od firmy: OBCHODNÍ INSTITUT
Říjen 2019 # V průběhu tohoto semináře získáte základní znalost o digitálním marketingu, zejména pak o využití sociálních sítí, webu a blogů pro získání nových zákazníků a udržení zákazníků stávajících. * Sociální sítě, komunity, web a blog. Naučte se digitální marketing jako profesionál • ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Prosinec 2019 # Z tohoto semináře si odnesete užitečné znalosti o digitálním marketingu a novinkách, zejména o akvizičních prostředcích a strategiích, tj. o cestách získání nových zákazníků. Pay per click, remarketing, webová reklama, outbound marketing...a další. Seminář je ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Říjen 2019 # Motto: „Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“ - Jonas Ridderstrale Zaměstnanci jsou dnes nejvíce nedostatkovým zbožím na trhu práce – na prvním místě při hledání těch ...   Kurz od firmy: Studio W


Říjen 2019 # Na semináři se zaměříme zejména na reklamní akce pořádané obchodními a výrobními společnostmi. Problematika bude ilustrována na základě praktických zkušeností a s ohledem k aktuální judikatuře Nejvyššího správního soudu. Dozvíte se například, na co je třeba pamatovat při organizování spotřebitelské soutěže a jaké jsou daňové ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.


HR marketing

Strana: | 1 << | 2 | 3 | >> 4 | Celkem: 35 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | marketing



http://studium-kurzy.cz/skoleni_51948_hr-marketing.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde