Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
hr marketing

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: HR marketing # ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

HR marketing je moderní disciplínou, která kombinuje poznatky (online) marketingu, brand managementu a personální psychologie. Cílem HR marketingu je budovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa. Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce. Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do psychologického know-how a marketingových nástrojů a technik interního i externího HR marketingu a představit možnosti online propagace a komunikace za pomoci nových technologií, online médií či sociálních sítí. Kurz je koncipován jako workshop zaměřený na aplikaci poznatků a řešení konkrétních případů z firemní praxe účast * HR marketing je moderní disciplínou, která kombinuje poznatky (online) marketingu, brand managementu a personální psychologie. Cílem HR marketingu je budovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa. Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce. Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do psychologického know-how a marketingových nástrojů a technik interního i externího HR marketingu a představit možnosti online propagace a komunikace za pomoci nových technologií, online médií či sociálních sítí. Kurz je koncipován jako workshop zaměřený na aplikaci poznatků a řešení konkrétních případů z firemní praxe účastníků. Východiska HR marketingu   Východiska HR marketingu   HR marketing   Externí HR marketing   Interní HR marketing   Vybrané nástroje HR marketingu  




Východiska HR marketingu Změny a výzvy HRM Současný trh práce, specifika jednotlivých segmentů Proměny vztahu mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci - uchazeči o práci HR marketing HR versus marketing - společné přesahy a pronikání marketingu do HR Role a význam brandu Externí HR marketing Značka jako základní nástroj pro atrakci kandidátů Příklady a ukázky světových brandů - inspirace tím, co funguje Pověst zaměstnavatele - co všechno ji utváří a jak si zajistit žádoucí PR? Definování cílové skupiny a volba adekvátních kanálů pro její oslovení Jak budovat image zaměstnavatele s využitím technologií a online prostoru 4P externího HR marketingu Sběr (interních i externích) dat pro nastavení cílů, volbu strategie a postupů Prezentace firmy a pracovní pozice Interní HR marketing Specifika interního marketingu - cílová skupina, cíle a principy Sběr dat potřebných pro vyhodnocení situace a rozhodnutí o opatřeních Nástroje interního HR marketingu (off-line i online formy) Průzkumy spokojenosti a vnitrofiremní šetření Adaptační proces nového zaměstnance z pohledu HR marketingu Vybrané nástroje HR marketingu Kariérní stránky společnosti a využití pracovních portálů Sociální sítě - FB a LinkedIn a jejich role v budování brandu ven i dovnitř Další formy prezentace zaměstnavatele online Diskuze, shrnutí, závěr

Obsah kurzu - školení     HR marketing je moderní disciplínou, která kombinuje poznatky (online) marketingu, brand managementu a personální psychologie. Cílem HR marketingu je budovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa. Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce. Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do psychologického know-how a marketingových nástrojů a technik interního i externího HR marketingu a představit možnosti online propagace a komunikace za pomoci nových technologií, online médií či sociálních sítí. Kurz je koncipován jako workshop zaměřený na aplikaci poznatků a řešení konkrétních případů z firemní praxe účastníků.Východiska HR marketinguVýchodiska HR marketinguHR marketingExterní HR marketingInterní HR marketingVybrané nástroje HR marketingu

Cíl školení - poznámka ke kurzu     HR marketing je moderní disciplínou, která kombinuje poznatky (online) marketingu, brand managementu a personální psychologie. Cílem HR marketingu je budovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Organizační informace pro účastníky školení Školení standardně probíhají v učebnách Školicího centra ICT Pro v Brně, na ulici Sochorova 38, Brno-Žabovřesky, případně u zákaznických školení po vzájemné domluvě pořádáme běžně kurzy i ve školicích prostorách zákazníka a pro naše mimobrněnské zákazníky pořádáme skupinové kurzy i v učebnách našich partnerských výukových středisek [např. v Praze]. Zákazník je zařazen do kurzu na základě vyplněné přihlášky zaslané prostřednictvím on-line přihlášky nebo emailem, či klasickou pozemní poštou. Po přihlášení zasíláme všem potvrzení o přijetí do kurzu , zpravidla 1-2 týdny před zahájením kurzu . Při plném obsazení kurzu , případně při nedostatku zájemců o daný termín vám bude nabídnut nejbližší možný náhradní termín. U vícedenních školení vám v případě potřeby a zájmu zajistíme rezervaci ubytování pokud možno v jednom z přilehlých ubytovacích zařízení. Uveďte prosím tyto požadavky včetně vašich dalších preferencí [termín, místo a počet dní ubytování, cenový limit, způsob platby apod.] ve vaší přihlášce na školení. Na školeních má každý účastník k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Výuka v oblasti ICT má zpravidla charakter „hands on“, což znamená, že teoretický výklad je doprovázen přímo praktickými ukázkami a aktivní prací posluchačů na PC. Ceny kurzů zpravidla zahrnují: služby kvalifikovaného školitele přípravu školení, přizpůsobení obsahu požadavkům klienta knižní publikaci k danému tématu [pokud je v ceně kurzu ], případně studentský manuál v tištěné nebo el. podobě zajištění dokumentace ke školení vydání certifikátu o absolvování kurzu zabezpečení výstupů a zpětné vazby pro zadavatele [na vyžádání] psací potřeby [poznámkový blok a tužka] oběd v blízké restauraci - pokud je v ceně kurzu občerstvení o přestávkách [káva, čaj, sušenky, minerálky apod.] využívání našich vzdělávacích prostor, strojový čas počítačů atd.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHKurzy: marketing


Leden 2019 # Chcete pracovat v oblasti marketingu? Nemáte znalosti pro tuto práci? Nevadí! Náš rekvalifikační kurz Vás naučí všemu potřebnému! Nejen, že se naučíte plno teoretických věcí, ale hlavně si vše prozkoušíte i v praktickém procvičování! Naučte se realizovat marketingové aktivity ...   Kurz od firmy: Středisko vzdělávání s.r.o.
Listopad 2018 # Základní penzum znalostí pro všechny, kdo chtějí začít s praktickým marketingem Máte první pozici v marketingu nebo se vaše pracovní náplň rozšířila o marketing a chcete vědět, co to bude obnášet? Rádi byste správně nastartovali svou marketingovou kariéru, ...   Kurz od firmy: Top Vision
Prosinec 2018 # Objevte způsoby, jak přilákat talentované a angažované zaměstnance Kvalitní uchazeči o práci požadují více než jen nabídku volné pozice. Zajímá vás, jak získat talentované kandidáty, kteří&nb...   Kurz od firmy: Top Vision


Listopad 2018 # Využijte marketingový controlling pro optimalizaci svých nákladů Dokážete určit, zda se vám náklady vynaložené na marketingové projekty vyplatí? Umíte obhájit rozpočet marketingové kampaně? Naučte se pohlížet na marketingové aktivity ...   Kurz od firmy: Top Vision
Prosinec 2018 # Inbound marketing vyžaduje chytré nápady, nikoliv královský rozpočet Svět se rychle mění a marketing nesmí zůstat pozadu. Jste v obraze? Reklamy, inzeráty, billboardy a bannery: jsou zkrátka všude a publikum je už mnohdy ani nevnímá. Marketing se musí vydat ...   Kurz od firmy: Top Vision
Prosinec 2018 # Oslovte internetové publikum promyšlenou digitální komunikací S proměnou internetu v nejmasověji používané médium roste důležitost on-line marketingu napříč obory. Objevte zákonitosti marketingu v digitálním prostředí a získejte inspiraci pro propagaci vlastních produktů či služeb na ...   Kurz od firmy: Top Vision
Listopad 2018 # Jste kreativní, pečliví, komunikativní? Chcete mít ale také doklad, který by prokazoval vaše znalosti z oblasti realizací analýz, monitoringu trhu, nových forem propagací aj.? Vykonejte zkoušku z profesní kvalifikace pro povolání Specialisty marketingu! Po absolvování získáte celostátně platný certifikát, který ...   Kurz od firmy: Středisko vzdělávání s.r.o.
Únor 2019 # Pokud patříte mezi zástupce 90 % (běžných) firem, pak se vaše společnost potýká s propagací a oslovováním zákazníků. Tyto dva úkoly každé firmy nově velmi podstatně ovlivní novinky přicházející z Evropské Unie, a to General Data ...   Kurz od firmy: Top Vision
Listopad 2018 # Popis Baví Vás analyzovat data nebo máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní seminář Vás kompaktně ...   Kurz od firmy: Controller Institut
Listopad 2018 # Cílem rekvalifikačního kurzu Management [mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing] je vybavit pracovníka znalostmi potřebnými pro organizaci a řízení marketingově orientovaného podniku v podmínkách tržní ekonomiky a dosáhnout toho, aby dokázal přijímat ...   Kurz od firmy: OBCHODNÍ INSTITUT
Listopad 2018 # V průběhu semináře především získáte praktické znalosti o postupech v digitálním marketingu, zejména o retenčních prostředcích a strategiích, tj. cestách přínosů ze stávajících zákazníků. Odnesete si informace, jak využít email marketing a další individuální kanály, jak využít segmentaci a personalizaci, ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.


Prosinec 2018 # V průběhu tohoto semináře získáte základní znalost o digitálním marketingu, zejména pak o využití sociálních sítí, webu a blogů pro získání nových zákazníků a udržení zákazníků stávajících. * Sociální sítě, komunity, web a blog. Naučte se digitální marketing jako profesionál • ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.


HR marketing

Strana: | 1 << | 2 | >> 3 | Celkem: 32 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | marketing



http://studium-kurzy.cz/skoleni_51948_hr-marketing.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde