Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
telefonicka interaktivni komunikace

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Telefonická interaktivní komunikace # ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

Kurz je určen operátorům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky (včetně interních zaměstnanců) a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci. Dozví se „Jak na trému při telefonování“. Naučí se aktivně naslouchat, účinně argumentovat, úspěšně zpracovávat námitky a to vše jim v praxi pomůže dosáhnout profesionální úrovně komunikace. * Kurz je určen operátorům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky (včetně interních zaměstnanců) a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci. Dozví se „Jak na trému při telefonování“. Naučí se aktivně naslouchat, účinně argumentovat, úspěšně zpracovávat námitky a to vše jim v praxi pomůže dosáhnout profesionální úrovně komunikace. Role a kompetence pracovníka telefonické podpory   Role a kompetence pracovníka telefonické podpory   Psychohygiena a relaxační techniky   Rétorika zaměřená na telefonickou komunikaci   Argumentace   Námitky   Řešení obtížných situací   Praktický nácvik telefonického hovoru - audio trénink  




Role a kompetence pracovníka telefonické podpory Klíčové kompetence k dosahování úspěchu Práce s postojem, hodnoty, cíle, sebe motivace Psychohygiena a relaxační techniky Způsoby pro udržení i zvýšení sebevědomí v zátěži Techniky pro eliminaci emočních bloků a napětí Rétorika zaměřená na telefonickou komunikaci Navázání a budování vztahu se zákazníkem Strukturování a zdůraznění předávané myšlenky Komunikační nástroje a techniky v telefonické komunikaci Užitečné obraty a tipy pro mluvený projev po telefonu Praktická rétorická a komunikační cvičení Argumentace Analýza komunikačního partnera Základní složky účinné argumentace Metody a strategie účinné argumentace Silné vs. slabé argumenty a využití v praxi Komunikační cvičení, praktické příklady Námitky Typy námitek a způsoby jejich zpracování Obnovení dialogu po námitce Předcházení námitkám Námitka, stížnost a reklamace – rozdíly mezi jejich řešením Komunikační cvičení, modelové situace Řešení obtížných situací Způsoby zvládání obtížných situací Práce s různými typy zákazníků Manipulace – rozpoznání manipulace, základní proti manipulační techniky Techniky přímé komunikace a její praktické využití (práce se zpětnou vazbou, s pochvalou, kritikou, otevřené dveře, já výrok, negativní dotazování, selektivní ignorování atd.) Nácvik technik přímé komunikace, modelové situace Praktický nácvik telefonického hovoru - audio trénink Příprava telefonického hovoru Cíl telefonické komunikace Zahájení hovoru, první dojem Oslovování, navázání vztahu se zákazníkem Zachycení důležitých informací v průběhu telefonátu Práce s otázkami, které vedou k cíli Přesvědčivý návrh řešení Práce s námitkami Jednání s problematickými typy zákazníků Ukončení hovoru se zákazníkem Zpětná vazba, hodnocení kvality a rozbor telefonátů s doporučením lektora na co se zaměřit v praxi Diskuze, shrnutí, závěr

Obsah kurzu - školení     Kurz je určen operátorům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky (včetně interních zaměstnanců) a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci. Dozví se „Jak na trému při telefonování“. Naučí se aktivně naslouchat, účinně argumentovat, úspěšně zpracovávat námitky a to vše jim v praxi pomůže dosáhnout profesionální úrovně komunikace.Role a kompetence pracovníka telefonické podporyRole a kompetence pracovníka telefonické podporyPsychohygiena a relaxační technikyRétorika zaměřená na telefonickou komunikaci ArgumentaceNámitkyŘešení obtížných situacíPraktický nácvik telefonického hovoru - audio trénink

Cíl školení - poznámka ke kurzu     Kurz je určen operátorům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky (včetně interních zaměstnanců) a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci. Dozví se „Jak na trému při telefonování“. Naučí se aktivně naslouchat, účinně argumentovat, úspěšně zpracovávat námitky a to vše jim v praxi pomůže dosáhnout profesionální úrovně komunikace.




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Organizační informace pro účastníky školení Školení standardně probíhají v učebnách Školicího centra ICT Pro v Brně, na ulici Sochorova 38, Brno-Žabovřesky, případně u zákaznických školení po vzájemné domluvě pořádáme běžně kurzy i ve školicích prostorách zákazníka a pro naše mimobrněnské zákazníky pořádáme skupinové kurzy i v učebnách našich partnerských výukových středisek [např. v Praze]. Zákazník je zařazen do kurzu na základě vyplněné přihlášky zaslané prostřednictvím on-line přihlášky nebo emailem, či klasickou pozemní poštou. Po přihlášení zasíláme všem potvrzení o přijetí do kurzu , zpravidla 1-2 týdny před zahájením kurzu . Při plném obsazení kurzu , případně při nedostatku zájemců o daný termín vám bude nabídnut nejbližší možný náhradní termín. U vícedenních školení vám v případě potřeby a zájmu zajistíme rezervaci ubytování pokud možno v jednom z přilehlých ubytovacích zařízení. Uveďte prosím tyto požadavky včetně vašich dalších preferencí [termín, místo a počet dní ubytování, cenový limit, způsob platby apod.] ve vaší přihlášce na školení. Na školeních má každý účastník k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Výuka v oblasti ICT má zpravidla charakter „hands on“, což znamená, že teoretický výklad je doprovázen přímo praktickými ukázkami a aktivní prací posluchačů na PC. Ceny kurzů zpravidla zahrnují: služby kvalifikovaného školitele přípravu školení, přizpůsobení obsahu požadavkům klienta knižní publikaci k danému tématu [pokud je v ceně kurzu ], případně studentský manuál v tištěné nebo el. podobě zajištění dokumentace ke školení vydání certifikátu o absolvování kurzu zabezpečení výstupů a zpětné vazby pro zadavatele [na vyžádání] psací potřeby [poznámkový blok a tužka] oběd v blízké restauraci - pokud je v ceně kurzu občerstvení o přestávkách [káva, čaj, sušenky, minerálky apod.] využívání našich vzdělávacích prostor, strojový čas počítačů atd.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHŠkolení: Telefonická interaktivní komunikace


Prosinec 2019 # Kurz je určen operátorům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky (včetně interních zaměstnanců) a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci. Dozví se „Jak na ...   Kurz od firmy: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills






Telefonická interaktivní komunikace

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Telefonická | interaktivní | komunikace



https://studium-kurzy.cz/skoleni_34053_telefonicka-interaktivni-komunikace.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde