Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
profesionalni telefonicka komunikace

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Profesionální telefonická komunikace # EDUX

Jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné? Jak co nejrychleji vyřídit dotaz klienta? Jak telefonicky reagovat na reklamaci? Jak využívat obchodní asertivitu? Používat či nepoužívat call skript? Jak zvládnout rozčileného klienta? Učiňte svou firmu zajímavější a najděte si tu svou cestu, jak  být úspěšnější! Kurz Profesionální telefonická komunikace doporučujeme obchodníkům, obchodním zástupcům, pracovníkům na informačních linkách, asistentkám obchodníků, které prodávají zboží, či poskytují zákazníkům informace o zboží, produktech a službách v rámci zákaznického servisu. Využijte pro vaše pracovníky i přípravu firemního tréninku . Jak probíhá trénink telefonické komunikace? Součásti tréninku je i rozbor nahraných tel. hovorů či po kurzu možnost koučování obchodníků či operátorův oblasti telefonické komunikace. Účastníci mají možnost si dát vzájemně (ve skupině) na základě poznatků z tréninku zpětnou vazbu, hodnotit telefonický hovor z pohledu zákazníka i z pozice vlastního trenéra. Pro pokročilé operátory - obchodníky doporučujeme kurz: Akviziční prodej po telefonu Typologie zákazníka pro obchodníka. Profil absolventa tréninku: * Uvědomuje si svoje silné a slabé stránky telefonické komunikace * Vědomě využívá své silné stránky využívat a slabé eliminuje * Umí efektivně vést telefonický hovor a řešit námitky * Umí odhadnout zákazníka a vhodně prezentovat řešení jeho požadavku * Dokáže s vlastními chybami následně pracovat * Chápe důležitost vlastního přístupu Obsah kurzu Profesionální telefonická komunikace : Telefon jako nástroj prodeje produktů - zboží - služeb 1.1. Rozdíl mezi osobní a telefonickou komunikaci 1.2. Asertivita – význam a využití při emočně vypjatých situacích 1.3. Motivace a stanovení cílů v telefonické komunikaci 1.4.Rétorika v telefonu – způsob mluvení a dýchání, pozitivní formulace vět, význam hlasu, první dojem 1.5. Kdo je na druhé straně – typologie zákazníka 1.6. Kladení otázek v telefonické komunikaci a jejich typologie 1.7. Zvládání námitek v telefonické komunikaci Druhy a struktura telefonátu 2.1. Informační telefonát a jeho struktura (pasivní telemarketing) 2.2. Nabídkový telefonát – akvizice (aktivní telemarketing) 2.3. Metoda AIDAS – upoutání pozornosti, vzbuzení zájmu, touhy, uzavření obchodu a ověření spokojenosti 2.4. Stížnosti a reklamace, metoda UZI (uklidnění zákazníka, zapojení zákazníka a informování zákazníka) 2.5. Osobní rozvoj obchodníka či operátora (práce se stresem, kompetence obchodníka - operátora, motivace a práce s neúspěchem) Přínosy pro účastníka kurzu Profesionální telefonická komunikace : Rozpoznáte s jakým typem člověka jednáte na telefonu a podle toho se naučíte, jak uzpůsobit prodejní telefonickou komunikaci. Natrénujete si vhodnou argumentaci s ohledem na typ zákazníka. Naučíte se v úvodních větách budovat důvěru a budovat vztah s






Obsah kurzu - školení     Jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné? Jak co nejrychleji vyřídit dotaz klienta? Jak telefonicky reagovat na reklamaci? Jak využívat obchodní asertivitu? Používat či nepoužívat call skript? Jak zvládnout rozčileného klienta? Učiňte svou firmu zajímavější a najděte si tu svou cestu, jak  být úspěšnější! Kurz Profesionální telefonická komunikace doporučujeme obchodníkům, obchodním zástupcům, pracovníkům na informačních linkách, asistentkám obchodníků, které prodávají zboží, či poskytují zákazníkům informace o zboží, produktech a službách v rámci zákaznického servisu. Využijte pro vaše pracovníky i přípravu firemního tréninku . Jak probíhá trénink telefonické komunikace? Součásti tréninku je i rozbor nahraných tel. hovorů či po kurzu možnost koučování obchodníků či operátorův oblasti telefonické komunikace. Účastníci mají možnost si dát vzájemně (ve skupině) na základě poznatků z tréninku zpětnou vazbu, hodnotit telefonický hovor z pohledu zákazníka i z pozice vlastního trenéra. Pro pokročilé operátory - obchodníky doporučujeme kurz: Akviziční prodej po telefonu Typologie zákazníka pro obchodníka. Profil absolventa tréninku: * Uvědomuje si svoje silné a slabé stránky telefonické komunikace * Vědomě využívá své silné stránky využívat a slabé eliminuje * Umí efektivně vést telefonický hovor a řešit námitky * Umí odhadnout zákazníka a vhodně ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP
  • Specifikace kurzu Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.  
  • Zasláním závazné objednávky vyjadřujete svůj souhlas s obchodními podmínkami společnosti EDUX s.r.o. Podmínky smlouvy: 1.Souhlasím ze zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101 - 2000 Sb. 2.Přihlašující [jednotlivec či společnost] akceptuje nabídku dodavatele a závazně objednává účast na semináři či kurzu . 3.Cena kurzu pro jednotlivého účastníka je smluvní. V ceně kurzu jsou zahrnuty náklady spojené s přípravou kurzu a studijní materiály pro kurz. 4.Zaslání přihlášky spolu s dokladem o uhrazení platby proveďte, prosím, 10 dnů před konáním vzdělávací akce na účet č.206177549 - 0300 vedeného u ČSOB a.s. Praha pod VS akce [datum zahájení]. 5.V případě přihlašování většího počtu účastníků přiložte seznam účastníků nebo ofoťte přihlášku pro každého účastníka zvlášť. V přihlášce uveďte kontaktní osobu pro všechny ostatní účastníky. Nemůže-li se účastník na kurz dostavit, lze na objednaný kurz poslat náhradníka. 6.Přihlášeným je potvrzeno přijetí přihlášky ke kurzu e-mailem, faxem či poštou. 7.Pozvánka na kurz bude odeslaná 5 dnů před konáním akce na adresu objednatele pro všechny účastníky akce. 8.V případě nepředložení dokladu o úhradě účastnického poplatku se přihlášený vystavuje riziku, že mu nebude umožněna účast na vzdělávací akci. 9.Účast na kurzu lze zrušit pouze písemně, dojde-li k tomu do 7 dnů před konáním akce, vrátíme vložné v plné výši. V případě zrušení účasti 3 až 5 pracovních dnů před konáním akce vracíme vložné ve výši 50 %, a to na účet, ze kterého platba přišla. V případě zrušení účasti v den konání akce účtujeme stornovací poplatek ve výši 100 % avšak nezaniká právo na odběr materiálů určených pro daný kurz. 10.Společnost si vyhrazujeme právo změny lektora, data a místa konání či zrušení semináře z organizačních či provozních důvodů. Všechny případné změny dá včas všem účastníkům dané akce písemně, telefonicky nebo e-mailem na vědomí. Ve výjimečných případech, po telefonické domluvě, lze kursovné zaplatit hotově na místě při prezenci, a to 30 minut před začátkem akce. 11.Po uskutečnění platby obdrží plátce konečný daňový doklad. Daňový doklad bude účastníkům předán u prezence v den konání akce nebo, v případě platby v hotovosti, bude zaslán poštou. 12.Uzávěrka přihlášek je 7 pracovních dnů před termínem konání akce. 13.V případě neuskutečnění kurzu ve sjednaném termínu z důvodu, které nemohl organizátor předvídat, bude řádně přihlášeným účastníkům nabídnut náhradní kurz či seminář nebo vrácení vložného. Jiné náhrady pořadatel neposkytuje
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHKurzy: Profesionální telefonická komunikace


Červen 2018 # Jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné? Jak co nejrychleji vyřídit dotaz klienta? Jak telefonicky reagovat na reklamaci? Jak využívat obchodní asertivitu? Používat či nepoužívat call skript? Jak zvládnout rozčileného klienta? Učiňte svou firmu zajímavější a najděte si tu svou cestu, jak  být ...   Kurz od firmy: EDUX






Profesionální telefonická komunikace

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Profesionální | telefonická | komunikace



http://studium-kurzy.cz/skoleni_29349_profesionalni-telefonicka-komunikace.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde