Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
efektivni komunikace ��� neverbalni a v erbalni komunikace zvladani konfliktnich sit uaci

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací # 1. VOX a.s.

Osvojíte si schopnost číst správně řeč těla druhých. Pochopíte, proč je důležité číst shluky gest a naučíte se je správně interpretovat. Porozumíte tomu, proč a jak jsou naše tělo a mysl propojeny. Dokážete svými gesty, postoji i mimikou pohotově změnit své vnitřní pocity i myšlenky, také emocionální rozpoložení druhých. Budeme si hrát s mocnou silou vašeho hlasu. Zdokonalíte se v práci se svým hlasem, odnesete si zajímavé hlasové techniky, které vás v komunikaci s druhými podpoří. Společně rozklíčujeme emoční náboj slov a jak s ním příhodně pracovat. Pochopíte, proč úspěšní lidé některá slova takřka nepoužívají. Nahlédneme do světa manipulátorů, odnesete si tipy a postupy, jak je rychle rozpoznat a nepodléhat jejich praktikám. Odnesete si tipy, jak se sebou pracovat, abyste v rozmluvách s druhými dosahovali svého záměru s větší lehkostí a k oboustranné spokojenosti. * Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací Základy neverbální a verbální komunikace – první dojem, účinek mimiky, gest, vzdálenosti, správná interpretace signálů řeči těla druhých • komunikace a fyzický kontakt – odstranění negativních faktorů v neverbální oblasti (projevy nervozity atd.) – přesilové a antimanipulační taktiky neverbální komunikace – praktický trénink. Vlastní komunikační styl účastníka: Chybné slovní návyky • efektivní slovní formulace, ucelená sdělení a pozitivní vyjadřování • překážky a pravidla efektivního naslouchání • techniky kladení otázek. Dovednosti asertivního jednání • techniky, principy • 3 typy chování • přiměřené sebeprosazení • asertivní kritika a pochvala • dovednost odmítání a určení si hranic • typologie manipulátorů a antimanipulační techniky. Komunikace a řešení konfliktů – dovednost „ustát“ si svůj protichůdný názor • konstruktivní komunikace v konfliktních a vypjatých situacích • typologie konfliktních jedinců • sebevědomá prezentace názoru jako cesta z bludného komunikačního kruhu.






Obsah kurzu - školení     Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situacíZáklady neverbální a verbální komunikace – první dojem, účinek mimiky, gest, vzdálenosti, správná interpretace signálů řeči těla druhých • komunikace a fyzický kontakt – odstranění negativních faktorů v neverbální oblasti (projevy nervozity atd.) – přesilové a antimanipulační taktiky neverbální komunikace – praktický trénink.Vlastní komunikační styl účastníka: Chybné slovní návyky • efektivní slovní formulace, ucelená sdělení a pozitivní vyjadřování • překážky a pravidla efektivního naslouchání • techniky kladení otázek. Dovednosti asertivního jednání • techniky, principy • 3 typy chování • přiměřené sebeprosazení • asertivní kritika a pochvala • dovednost odmítání a určení si hranic • typologie manipulátorů a antimanipulační techniky.Komunikace a řešení konfliktů – dovednost „ustát“ si svůj protichůdný názor • konstruktivní komunikace v konfliktních a vypjatých situacích • typologie konfliktních jedinců • sebevědomá prezentace názoru jako cesta z bludného komunikačního kruhu.

Cíl školení     Osvojíte si schopnost číst správně řeč těla druhých. Pochopíte, proč je důležité číst shluky gest a naučíte se je správně interpretovat. Porozumíte tomu, proč a jak jsou naše tělo a mysl propojeny. Dokážete svými gesty, postoji i mimikou pohotově změnit své vnitřní pocity i myšlenky, také emocionální ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Neuvedeno
  • Lenka Kubáčová lektorka, konzultantka, koučka
  • Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb a hravých cvičení. Každý účastník odejde s doporučením, jakým směrem své komunikační dovednosti rozvíjet a stimulovat tak, aby plně využil svůj potenciál. Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
  • Po objednání obdržíte na Vámi uvedený e-mail zálohovou fakturu s organizačními pokyny. Částku je možno uhradit hotově v místě konání nebo bankovním převodem. Počítačové kurzy je možné platit pouze bezhotovostně. Bezplatné storno semináře přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před jeho zahájením. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy na seminář vůbec nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu semináře.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHŠkolení: Efektivní komunikace


Březen 2019 # Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní ...   Kurz od firmy: Top Vision
Únor 2019 # Osvojíte si schopnost číst správně řeč těla druhých. Pochopíte, proč je důležité číst shluky gest a naučíte se je správně interpretovat. Porozumíte tomu, proč a jak jsou naše tělo a mysl propojeny. Dokážete svými gesty, postoji i mimikou pohotově změnit své vnitřní pocity i ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Duben 2019 # V průběhu semináře získáte praxi v kratší a přesnější formulaci myšlenek, vaše argumentace bude přesvědčivější. Získáte lepší schopnost držet rozhovory pod kontrolou, naučíte se pomáhat v komunikaci i vašim partnerům. Natrénujete orientaci na lidi a na výsledky v každodenní komunikaci (tzn. ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.


Leden 2019 # Kurz vás seznámí s tématem komunikace nejen v prostředí sociálních služeb. Rozpoznáte negativní projevy verbální a neverbální komunikace a naučíte se, jak je odbourat. Zjistíte, jaké jsou metody efektivní a úspěšné komunikace a vyzkoušíte si je používat. Naučíte se odhadnout typ komunikačního partnera a jednat s ním podle jeho ...   Kurz od firmy: ACZ, vzdělávací centrum
Leden 2019 # Kurz je vhodný pro asistentky, pracovníky marketingových oddělení, konzultanty, obchodníky atd. Lze domluvit i individuální výuku. Přínos: Kurz pomůže seznámit s pravidly komunikace všechny, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem. Obsah: Efektivní komunikace a.] Význam komunikace b.] Formy komunikace se zákazníkem První kontakt se zákazníkem a.] Formy ...   Kurz od firmy: EDUX, s.r.o.
Leden 2019 # Kurz Vám pomůže zlepšit a procvičit komunikaci, natrénovat řešení nejčastějších komunikačních situací, procvičit umění naslouchat, sdělovat a přesvědčovat, trénovat zvládání krizových a obtížných situací. Využívá kreativní a zážitkové techniky. Přínos pro účastníky kurzu „Efektivní komunikace podle NLP“: Tento způsob komunikace Vám pomůže zlepšit a ...   Kurz od firmy: EDUX, s.r.o.
Leden 2019 # Komunikace zakrývá a ovlivňuje vše, co se mezi lidmi odehrává. Od chvíle, co lidská bytost přijde na tento svět, se komunikace stává nejdůležitějším faktorem určujícím, jaké vztahy si člověk vybuduje a co se mu ve světě přihodí. Ovlivňuje, jak dokážeme přežít, jak rozvíjíme důvěrné vztahy, jak jsme výkonní, jaký dáváme životu smysl… ...   Kurz od firmy: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills
Leden 2019 # V dnešní době existuje systém hodnocení nemocnic pacienty a jsou také vyhlašovány nejlepší nemocnice… Jak mohou samotní lékaři, sestry a pomocný personál ovlivnit tyto výsledky? Operace většinou probíhají perfektně, ale to pacienti nevidí. Zato vidí a slyší přístup a komunikaci ...   Kurz od firmy: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills


Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

Strana: | >> 1 << | Celkem: 8 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Efektivní | komunikace | neverbální



http://studium-kurzy.cz/skoleni_2839_efektivni-komunikace-–-neverbalni-a-verbalni-komunikace--zvladani-konfliktnich-situaci.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde