Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
prodejni dovednosti v maloobchode

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Prodejní dovednosti v maloobchodě # EDUX, s.r.o.

Kurz Prodejní dovednosti v maloobchodě je určený prodejcům a obchodníkům. Vychází z filozofie prodejna je pro zákazníky, kterým je věnována pozornost a péče. Lze si domluvit i individuální výuku nebo firemní trénink pro 2-3 účastníky v roce 2013. Základní informace ke školení: * Výborná péče o zákazníka je tou nejlepší přidanou hodnotou produktu * Profesionální prodejce - lidský faktor prodeje * Řešení reklamace je velmi důležitou součástí péče o zákazníka Cíl školení Prodejní dovednosti v maloobchodě: Účastník bude umět efektivně komunikovat se zákazníkem. Řešit jejich stížnosti a reklamace . Bude umět zvládat obtížné situace. Účastník dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktům a snaží se jim předejít.




Obsah tréninku: A.]Prodejce - lidský faktor maloobchodu * Základní pravidla efektivní komunikace prodejce * Kritická místa verbální a neverbální komunikace * asertivita v obchodní praxi * mluvený projev a jeho kultivace * zdvořilost B.] Reklamace, stížnosti * kdy zákazník reklamuje a kdy si stěžuje * hledej důvod, hledej pocit * cíl zákazníka a cíl obchodníka C.] Produkty a služby * osobní zodpovědnost * prodej na základě přínosů pro zákazníka * diskutujte se zákazníkem Přidaná hodnota kurzu Prodejní dovednosti v maloobchodě * vlídnost nebo lhostejnost * skutečná zákaznická věrnost se tvoří až ve vypjaté situaci * zákazník jako spolutvůrce řešení reklamace

Obsah kurzu - školení     Kurz je určen obchodníků, konzultantům, pracovníkům péče o klienty, všem, kteří chtějí budovat a pečovat a budovat se svými stávajícími zákazníky. Udržet si zákazníka je mnohem levnější než získávat stále nové. Přínos pro účastníky: získáte nápady, jak prodávat více vašich produktů a služeb díky ystematické péči o své klienty. Obsah kurzu: A. Budování vztahů 1. 7 kroků k budování vztahů 2. Co působí na vztahy? 3. Paretovo pravidlo B. Co zákazník nakupuje? 1. Typologie zákazníka 2. Jaký obchodník je vhodný k určitému klientovi? 3. Řešení stížnosti jako cesta posilování vztahů 4. Poprodejní péče v telefonické komunikaci C. Role faktoru přátelství 1. Faktor času 2. Faktor péče 3. Úcta k zákazníkovi




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Profil absolventa školení Prodejní dovednosti v maloobchodě: * je schopen si uvědomit svoje silné a slabé stránky * je schopen uvědomit si svůj postoj a pracovat s ním - pozor na jsem jen prodejce či zaměstanec, já tady jenom obsluhuji * umí efektivně řešit stížnosti a současně udržet zákazníka * umí využít stresové situace k rozvoji obchodu * dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktu
  • Ing. Z.Tomaidesová - specializace komunikační a prodejní dovednosti, NLP kouč
  • Poznámka k ceně: Cena nezharnuje DPH. Zahrnuje: studijní materiály a občerstvení * Specifikace kurzu: Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.
  • Zasláním závazné objednávky vyjadřujete svůj souhlas s obchodními podmínkami společnosti EDUX s.r.o. Podmínky smlouvy: 1.Souhlasím ze zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101 - 2000 Sb. 2.Přihlašující [jednotlivec či společnost] akceptuje nabídku dodavatele a závazně objednává účast na semináři či kurzu . 3.Cena kurzu pro jednotlivého účastníka je smluvní. V ceně kurzu jsou zahrnuty náklady spojené s přípravou kurzu a studijní materiály pro kurz. 4.Zaslání přihlášky spolu s dokladem o uhrazení platby proveďte, prosím, 10 dnů před konáním vzdělávací akce na účet č.206177549 - 0300 vedeného u ČSOB a.s. Praha pod VS akce [datum zahájení]. 5.V případě přihlašování většího počtu účastníků přiložte seznam účastníků nebo ofoťte přihlášku pro každého účastníka zvlášť. V přihlášce uveďte kontaktní osobu pro všechny ostatní účastníky. Nemůže-li se účastník na kurz dostavit, lze na objednaný kurz poslat náhradníka. 6.Přihlášeným je potvrzeno přijetí přihlášky ke kurzu e-mailem, faxem či poštou. 7.Pozvánka na kurz bude odeslaná 5 dnů před konáním akce na adresu objednatele pro všechny účastníky akce. 8.V případě nepředložení dokladu o úhradě účastnického poplatku se přihlášený vystavuje riziku, že mu nebude umožněna účast na vzdělávací akci. 9.Účast na kurzu lze zrušit pouze písemně, dojde-li k tomu do 7 dnů před konáním akce, vrátíme vložné v plné výši. V případě zrušení účasti 3 až 5 pracovních dnů před konáním akce vracíme vložné ve výši 50 %, a to na účet, ze kterého platba přišla. V případě zrušení účasti v den konání akce účtujeme stornovací poplatek ve výši 100 % avšak nezaniká právo na odběr materiálů určených pro daný kurz. 10.Společnost si vyhrazujeme právo změny lektora, data a místa konání či zrušení semináře z organizačních či provozních důvodů. Všechny případné změny dá včas všem účastníkům dané akce písemně, telefonicky nebo e-mailem na vědomí. Ve výjimečných případech, po telefonické domluvě, lze kursovné zaplatit hotově na místě při prezenci, a to 30 minut před začátkem akce. 11.Po uskutečnění platby obdrží plátce konečný daňový doklad. Daňový doklad bude účastníkům předán u prezence v den konání akce nebo, v případě platby v hotovosti, bude zaslán poštou. 12.Uzávěrka přihlášek je 7 pracovních dnů před termínem konání akce. 13.V případě neuskutečnění kurzu ve sjednaném termínu z důvodu, které nemohl organizátor předvídat, bude řádně přihlášeným účastníkům nabídnut náhradní kurz či seminář nebo vrácení vložného. Jiné náhrady pořadatel neposkytuje
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHKurzy: Prodejní dovednosti


Listopad 2018 # Kurz Prodejní dovednosti v maloobchodě je určený prodejcům a obchodníkům. Vychází z filozofie prodejna je pro zákazníky, kterým je věnována pozornost a péče. Lze si domluvit i individuální výuku nebo firemní trénink pro 2-3 účastníky v roce 2013. Základní informace ke školení: * Výborná péče o zákazníka je tou nejlepší přidanou hodnotou produktu * P...   Kurz od firmy: EDUX, s.r.o.






Prodejní dovednosti v maloobchodě

Strana: | >> 1 << | Celkem: 1 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | Prodejní | dovednosti | maloobchodě



http://studium-kurzy.cz/skoleni_18845_prodejni-dovednosti-v-maloobchode.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde