Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
obchodni dovednosti pro servisni techniky - od servisu k obchodu

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: OBCHODNÍ DOVEDNOSTI PRO SERVISNÍ TECHNIKY - od servisu k obchodu # Studio W

Motto: „Servisní technik zná velmi dobře zákazníkovy potřeby a může je změnit v obchodní příležitosti.“ Určeno pro servisní techniky, manažery. Cíl: Dát servisním technikům základ obchodních dovedností tak, aby dokázali své znalosti klienta zužitkovat – ve spolupráci s ostatními členy týmu (obchodníky) – k využití obchodních příležitostí. Cílem není udělat z techniků profesionální obchodníky, ale motivovat je k tomu, aby dokázali zachytit obchodní příležitosti. Obsah: * Proč je servisní technik ideálním pracovníkem pro vyhledávání a identifikaci obchodních příležitostí * Hlavní zásady profesionální komunikace s klientem * Obchodní dovednosti, jejich definice a složky * Umění naslouchat klientovým přáním * Techniky dotazování * Nákupní signály a jejich využití * Práce servisního technika jako rádce a odborné autority a její využití k obchodním účelům * Konkrétní příklady z praxe Metody výuky: Výuka probíhá velmi interaktivní formou na principu učení se zážitkem. Účastníci budou mít možnost seznámit se s konkrétními příklady z praxe i s případovými studiemi a na základě jejich analýzy formulovat závěry přímo využitelné v praxi. Vyzkouší si jednotlivé dovednosti v modelových situacích s následnou videoanalýzou. Forma otevřeného semináře umožňuje velmi cennou a přínosnou výměnu zkušeností mezi účastníky.






Obsah kurzu - školení     Motto: „Servisní technik zná velmi dobře zákazníkovy potřeby a může je změnit v obchodní příležitosti.“Určeno pro servisní techniky, manažery.Cíl: Dát servisním technikům základ obchodních dovedností tak, aby dokázali své znalosti klienta zužitkovat – ve spolupráci s ostatními členy týmu (obchodníky) – k využití obchodních příležitostí. Cílem není udělat z techniků profesionální obchodníky, ale motivovat je k tomu, aby dokázali zachytit obchodní příležitosti.Obsah: * Proč je servisní technik ideálním pracovníkem pro vyhledávání a identifikaci obchodních příležitostí* Hlavní zásady profesionální komunikace s klientem* Obchodní dovednosti, jejich definice a složky* Umění naslouchat klientovým přáním* Techniky dotazování* Nákupní signály a jejich využití* Práce servisního technika jako rádce a odborné autority a její využití k obchodním účelům* Konkrétní příklady z praxeMetody výuky: Výuka probíhá velmi interaktivní formou na principu učení se zážitkem. Účastníci budou mít možnost seznámit se s konkrétními příklady z praxe i s případovými studiemi a na základě jejich analýzy formulovat závěry přímo využitelné v praxi. Vyzkouší si jednotlivé dovednosti v modelových situacích s následnou videoanalýzou. Forma otevřeného semináře umožňuje velmi cennou a přínosnou výměnu zkušeností mezi účastníky.




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí
  • Na základě Vaší objednávky obratem obdržíte vstupenku[y] a fakturu. Zaslané přihlášky jsou závazné. Jako doklad o zařazení do semináře Vám zašleme vstupenku[y], plánek umístění našich učeben a proformafakturu. Vstupenka je přenosná. Daňový doklad Vám zašleme po přijetí platby nebo po uskutečnění kurzu . Kurzovné můžete uhradit i v hotovosti na kurzu , kde Vám bude vystaven doklad o zaplacení.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --

SEARCHKurzy: OBCHODNÍ DOVEDNOSTI PRO


Prosinec 2017 # Místo konání kurzu SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město Lektor kurzu Stanislava Vávrová – lektorka a konzultantka Poznámka Seminář je určen zejména obchodníkům. Každý účastník obdrží na konci kurzu OSVĚDČENÍ o jeho absolvování.   Vedení jednání a vyjednávání ...   Kurz od firmy: NICOM, a.s.
Prosinec 2017 # Zdokonalíte svoji přesvědčivost v komunikaci, získáte znalosti a dovednosti potřebné pro úspěšné vedení jednání a vyjednávání. Zaměříte se na tzv. „vítězné vyjednávání“, budete znát a umět v praxi použít různé vyjednávací techniky, včetně obrany proti nátlakovým taktikám. * Obchodní a vyjednávací dovednosti • osobnost obchodníka, • strategie jednání, ...   Kurz od firmy: 1. VOX a.s.
Březen 2018 # Cíl: Prezentovat základní principy jednání nákupčích s dodavateli a prezentované principy procvičit v následujícím videotréninku. Obsah: * Význam a role nákupčího * Základní principy obchodních dovedností nákupčího: * příprava a vedení obchodního jednání s dodavateli * fáze obchodního jednání * ...   Kurz od firmy: Studio W


Červen 2018 # 5A. AKVIZIČNÍ TELEFONÁTY - jak se jich přestat obávat a začít je mít rád Určeno pro pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu. Cíl: Získat správný přístup k akvizičnímu telefonátu, zbavit se ...   Kurz od firmy: Studio W
Leden 2018 # Motto: „Servisní technik zná velmi dobře zákazníkovy potřeby a může je změnit v obchodní příležitosti.“ Určeno pro servisní techniky, manažery. Cíl: Dát servisním technikům základ obchodních dovedností tak, aby dokázali své znalosti klienta zužitkovat – ve spolupráci s ostatními členy týmu ...   Kurz od firmy: Studio W
Květen 2018 # Určeno pro obchodníky, manažery, pracovníky zákaznického servisu atd. Seminář je zaměřen především na vyjednávání profesní. Protože vyjednávání je, aniž bychom si to často uvědomovali, součástí nejen profesního, ale i soukromého života každého z nás, nalezne na kurzu užitečné podněty prakticky kdokoli. Cíl: Absolvent bude rozumět zákonitostem vyjednávání, ...   Kurz od firmy: Studio W
Únor 2018 # Přijďte se inspirovat na speciální tandemový workshop Tomáše Morávka a Katky Wildanger, který kombinuje přístupy a zkušenosti jak ze světa obchodu, tak světa psychologie. Necítíte se být obchodníkem a přesto ...   Kurz od firmy: TCC, s.r.o.
Leden 2018 # Chcete se zbavit nervozity a strachu z prodeje? Stojíte na obchodnické startovací čáře, či byste rádi prodávali více s menším úsilím? Toužíte znát osvědčené metody a tipy z praxe? Přijďte ...   Kurz od firmy: TCC, s.r.o.
Únor 2018 # Tipy a triky úspěšného vyjednávače v realitní praxi   Cílem kurzu je seznámit účastníky s prodejními ...   Kurz od firmy: Gaudens s.r.o.
Leden 2018 # Kurz je zaměřen na efektivní a objektivní zjištění a vyhodnocení pracovních kompetencí uchazečů o zaměstnání, možnostmi testování obecně, procesem testování a zpracování výstupů. Součástí je také velmi praktické téma - zkreslování úsudku o uchazečích, způsob minimalizace ...   Kurz od firmy: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills
Leden 2018 # Kurz je pro všechny, kteří se obchodu již nějakou dobu věnují a kteří chtějí nadále rozvinout své obchodnické dovednosti. V průběhu kurzu si upevníte správné postupy a načerpáte inspiraci z nových strategií a metod moderního obchodního jednání. Prakticky se naučíte zvládat nestandardní ...   Kurz od firmy: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills


Leden 2018 # Kurz je určen pro všechny začínající obchodní i neobchodní prodejce, ty, kteří potřebují přesvědčit své okolí, prodat svůj názor, službu, produkt. Na našem praktickém semináři se naučíte jak pracovat s emocemi (svými i obchodního partnera), jak vyvolat pozitivní první dojem, jak se vyvarovat ...   Kurz od firmy: ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills


OBCHODNÍ DOVEDNOSTI PRO SERVISNÍ TECHNIKY - od servisu k obchodu

Strana: | 1 << | >> 2 | Celkem: 15 seminářů, kurzů a/nebo školení



Nebo hledat pouze kurz: | OBCHODNÍ | DOVEDNOSTI | PRO | SERVISNÍ | TECHNIKY



http://studium-kurzy.cz/skoleni_17384_obchodni-dovednosti-pro-servisni-techniky---od-servisu-k-obchodu.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde