Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
typologie osobnosti pro zlepseni komunikace

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: Typologie osobnosti pro zlepšení komunikace # 1. VOX a.s.

Pochopíte, proč se lidé chovají tak, jak se chovají a proč vám někdy jejich chování a komunikace vadí, dráždí vás a provokuje. Zjistíte, jak jste nastaveni vy, kde se komunikačně a lidsky vzájemně míjíte a kde si naopak můžete hodně dát, naučit se a vzájemně si pomoci. Už se tak lehce enecháte vtáhnout do hádky, pochopíte souvislosti a principy rozdílné komunikace u svých kolegů, partnerů. Poznáte a pochopíte, jaký typ osobnosti jste vy a jaký typ osobnosti je člověk, který stojí před vámi a zrovna na vás křičí. A co když budete tentokrát reagovat jinak? * • základní rozdělení typologie osobnosti, charakter a temperament člověka a jak vše ovlivňuje naši komunikaci, • předcházení konfliktům, • využití znalostí typologie osobnosti v interpersonálních vztazích, • slabé a silné stránky jednotlivých typů osobnosti, praktické poznatky, • proč se lidé hádají, nenaslouchají, poroučejí, ignorují nebo neustále jen mluví, • kdo jsem já, jaké mám přednosti, • na co si mám dát pozor, kde jsem zranitelný, • jak vést úspěšný dialog a dosáhnout svého cíle, • proč vadíte kolegovi a on vadí vám; proč vám jeden kolega je ochoten naslouchat, zatímco druhý na vás křičí, • výsledek jednání WIN – WIN (vítěz-vítěz), • cesty k zachování důstojnosti na obou stranách.




• základní rozdělení typologie osobnosti, charakter a temperament člověka a jak vše ovlivňuje naši komunikaci, • předcházení konfliktům, • využití znalostí typologie osobnosti v interpersonálních vztazích,• slabé a silné stránky jednotlivých typů osobnosti, praktické poznatky,• proč se lidé hádají, nenaslouchají, poroučejí, ignorují nebo neustále jen mluví,• kdo jsem já, jaké mám přednosti,• na co si mám dát pozor, kde jsem zranitelný,• jak vést úspěšný dialog a dosáhnout svého cíle,• proč vadíte kolegovi a on vadí vám; proč vám jeden kolega je ochoten naslouchat, zatímco druhý na vás křičí,• výsledek jednání WIN – WIN (vítěz-vítěz),• cesty k zachování důstojnosti na obou stranách.

Obsah kurzu - školení     • základní rozdělení typologie osobnosti, charakter a temperament člověka a jak vše ovlivňuje naši komunikaci, • předcházení konfliktům, • využití znalostí typologie osobnosti v interpersonálních vztazích,• slabé a silné stránky jednotlivých typů osobnosti, praktické poznatky,• proč se lidé hádají, nenaslouchají, poroučejí, ignorují nebo neustále jen mluví,• kdo jsem já, jaké mám přednosti,• na co si mám dát pozor, kde jsem zranitelný,• jak vést úspěšný dialog a dosáhnout svého cíle,• proč vadíte kolegovi a on vadí vám; proč vám jeden kolega je ochoten naslouchat, zatímco druhý na vás křičí,• výsledek jednání WIN – WIN (vítěz-vítěz),• cesty k zachování důstojnosti na obou stranách.

Cíl školení - poznámka ke kurzu     Pochopíte, proč se lidé chovají tak, jak se chovají a proč vám někdy jejich chování a komunikace vadí, dráždí vás a provokuje. Zjistíte, jak jste nastaveni vy, kde se komunikačně a lidsky vzájemně míjíte a kde si naopak můžete hodně dát, naučit se a vzájemně si pomoci. Už se tak lehce enecháte vtáhnout do hádky, pochopíte souvislosti a principy rozdílné komunikace u svých kolegů, partnerů. Poznáte a pochopíte, jaký typ osobnosti jste vy a jaký typ osobnosti je člověk, který stojí před vámi a zrovna na vás křičí. A co když budete tentokrát reagovat jinak?




Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Neuvedeno
  • Mgr. Bc. Jitka Meindl poradenský psycholog, grafolog, lektor
  • Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
  • Po objednání obdržíte na Vámi uvedený e-mail zálohovou fakturu s organizačními pokyny. Částku je možno uhradit hotově v místě konání nebo bankovním převodem. Počítačové kurzy je možné platit pouze bezhotovostně. Bezplatné storno semináře přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před jeho zahájením. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy na seminář vůbec nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu semináře.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --
https://studium-kurzy.cz/skoleni_87421_typologie-osobnosti-pro-zlepseni-komunikace.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  HANNDE.com HandMade - Prodej rukodělných výrobků
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde