Studium, rekvalifikační kurzy, školení a semináře
hr marketing

Studium-Kurzy.cz











ŠKOLENÍ: HR marketing # ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

HR marketing je moderní disciplínou, která kombinuje poznatky (online) marketingu, brand managementu a personální psychologie. Cílem HR marketingu je budovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa. Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce. Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do psychologického know-how a marketingových nástrojů a technik interního i externího HR marketingu a představit možnosti online propagace a komunikace za pomoci nových technologií, online médií či sociálních sítí. Kurz je koncipován jako workshop zaměřený na aplikaci poznatků a řešení konkrétních případů z firemní praxe účast * HR marketing je moderní disciplínou, která kombinuje poznatky (online) marketingu, brand managementu a personální psychologie. Cílem HR marketingu je budovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa. Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce. Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do psychologického know-how a marketingových nástrojů a technik interního i externího HR marketingu a představit možnosti online propagace a komunikace za pomoci nových technologií, online médií či sociálních sítí. Kurz je koncipován jako workshop zaměřený na aplikaci poznatků a řešení konkrétních případů z firemní praxe účastníků. Východiska HR marketingu   Východiska HR marketingu   HR marketing   Externí HR marketing   Interní HR marketing   Vybrané nástroje HR marketingu  




Východiska HR marketingu Změny a výzvy HRM Současný trh práce, specifika jednotlivých segmentů Proměny vztahu mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci - uchazeči o práci HR marketing HR versus marketing - společné přesahy a pronikání marketingu do HR Role a význam brandu Externí HR marketing Značka jako základní nástroj pro atrakci kandidátů Příklady a ukázky světových brandů - inspirace tím, co funguje Pověst zaměstnavatele - co všechno ji utváří a jak si zajistit žádoucí PR? Definování cílové skupiny a volba adekvátních kanálů pro její oslovení Jak budovat image zaměstnavatele s využitím technologií a online prostoru 4P externího HR marketingu Sběr (interních i externích) dat pro nastavení cílů, volbu strategie a postupů Prezentace firmy a pracovní pozice Interní HR marketing Specifika interního marketingu - cílová skupina, cíle a principy Sběr dat potřebných pro vyhodnocení situace a rozhodnutí o opatřeních Nástroje interního HR marketingu (off-line i online formy) Průzkumy spokojenosti a vnitrofiremní šetření Adaptační proces nového zaměstnance z pohledu HR marketingu Vybrané nástroje HR marketingu Kariérní stránky společnosti a využití pracovních portálů Sociální sítě - FB a LinkedIn a jejich role v budování brandu ven i dovnitř Další formy prezentace zaměstnavatele online Diskuze, shrnutí, závěr

Obsah kurzu - školení     HR marketing je moderní disciplínou, která kombinuje poznatky (online) marketingu, brand managementu a personální psychologie. Cílem HR marketingu je budovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa. Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce. Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do psychologického know-how a marketingových nástrojů a technik interního i externího HR marketingu a představit možnosti online propagace a komunikace za pomoci nových technologií, online médií či sociálních sítí. Kurz je koncipován jako workshop zaměřený na aplikaci poznatků a řešení konkrétních případů z firemní praxe účastníků.Východiska HR marketinguVýchodiska HR marketinguHR marketingExterní HR marketingInterní HR marketingVybrané nástroje HR marketingu

Cíl školení - poznámka ke kurzu     HR marketing je moderní disciplínou, která kombinuje poznatky (online) marketingu, brand managementu a personální psychologie. Cílem HR marketingu je budovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití ...


Podrobnosti o kurzu & přihláška na kurz
  • Organizační informace pro účastníky školení Školení standardně probíhají v učebnách Školicího centra ICT Pro v Brně, na ulici Sochorova 38, Brno-Žabovřesky, případně u zákaznických školení po vzájemné domluvě pořádáme běžně kurzy i ve školicích prostorách zákazníka a pro naše mimobrněnské zákazníky pořádáme skupinové kurzy i v učebnách našich partnerských výukových středisek [např. v Praze]. Zákazník je zařazen do kurzu na základě vyplněné přihlášky zaslané prostřednictvím on-line přihlášky nebo emailem, či klasickou pozemní poštou. Po přihlášení zasíláme všem potvrzení o přijetí do kurzu , zpravidla 1-2 týdny před zahájením kurzu . Při plném obsazení kurzu , případně při nedostatku zájemců o daný termín vám bude nabídnut nejbližší možný náhradní termín. U vícedenních školení vám v případě potřeby a zájmu zajistíme rezervaci ubytování pokud možno v jednom z přilehlých ubytovacích zařízení. Uveďte prosím tyto požadavky včetně vašich dalších preferencí [termín, místo a počet dní ubytování, cenový limit, způsob platby apod.] ve vaší přihlášce na školení. Na školeních má každý účastník k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Výuka v oblasti ICT má zpravidla charakter „hands on“, což znamená, že teoretický výklad je doprovázen přímo praktickými ukázkami a aktivní prací posluchačů na PC. Ceny kurzů zpravidla zahrnují: služby kvalifikovaného školitele přípravu školení, přizpůsobení obsahu požadavkům klienta knižní publikaci k danému tématu [pokud je v ceně kurzu ], případně studentský manuál v tištěné nebo el. podobě zajištění dokumentace ke školení vydání certifikátu o absolvování kurzu zabezpečení výstupů a zpětné vazby pro zadavatele [na vyžádání] psací potřeby [poznámkový blok a tužka] oběd v blízké restauraci - pokud je v ceně kurzu občerstvení o přestávkách [káva, čaj, sušenky, minerálky apod.] využívání našich vzdělávacích prostor, strojový čas počítačů atd.
Termíny školení -- NA VYBRANÉ ŠKOLENÍ SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT --
http://studium-kurzy.cz/skoleni_51948_hr-marketing.html






OBEC.net, sro
CZ, Brno, Potocni 8

info(at)obec.net
tel: 775 193 488
  Pujcovna-Pronajem.cz Registrace zdarma
PraceJobs.com Volné pracovní místa






[?]

[?]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde